صفحه اصلی
اولین رویداد سراسری رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاد اندیشی برگزار می شود
  • 517 بازدید

کرسی‌های آزاداندیشی و مسابقات مناظره دانشجویی، بستری ارزشمند برای پرورش و شکوفایی مهارت‌های گفتگو، مناظره سازنده و تفکر نقادانه در میان دانشجویان فراهم می‌کند. این رویدادها فرصتی مناسب برای دانشجویان ایجاد می‌کند تا با استدلال منطقی، احترام به دیدگاه‌های متفاوت و پرهیز از هرگونه تعصب و جانبداری، به بحث و گفتگو درباره مسائل و موضوعات گوناگون بپردازند.

با برگزاری سه دوره مسابقات کرسی آزاداندیشی در سطح سراسری و با استقبال گسترده دانشجویان، تلاش شده است زمینه‌ای مناسب برای گفتگوهای علمی، تخصصی و آزاداندیشانه فراهم شود. همچنین با الهام از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم این سنت حسنه، برنامه‌ریزی برای ادامه برگزاری این مسابقات در دو سطح استانی و کشوری در دستور کار قرار گرفته است.

اهمیت برگزاری مسابقات کرسی آزاداندیشی و مناظره دانشجویی در آن است که این رویدادها می‌توانند نقش بسزایی در تقویت مهارت‌های استدلال منطقی، تفکر نقادانه، شنیدن دیدگاه‌های مخالف و در نهایت تربیت نسلی منطقی، منتقد و آزاداندیش ایفا کنند. امید است با ادامه این روند، شاهد شکوفایی فرهنگ مناظره سازنده و آزاداندیشی در میان دانشجویان باشیم.

جهت آشنایی با این رویداد فایل پیوست را دانلود و مطالعه فرمایید. ضمنا جهت ثبت نام در رویداد به آدرس https://korsi.farnama.net​​​​​​​  مراجعه نمایید.
 

دانلود فایل
افزودن نظرات