صفحه اصلی
گزارش برگزاری سی‌ویکمین جشن دانش‌آموختگی
  • 6907 بازدید

با دکتر طباطبائی دربارۀ سی‌ویکمین جشن دانش‌آموختگی

به مناسبت برگزاری سی‌ویکمین جشن دانش‌آموختگی با سیدمهدی طباطبائی، مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهیدبهشتی هم‌صحبت شدیم تا از روند برگزاری این مراسم، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

بیش از دوهزار دانشجو در این مراسم حضور داشتند

از آنجا که شرایط کرونایی مانع از آن شده بود تا در دو ـ سه سال گذشته این مراسم برگزار شود، به همین دلیل، استقبال دانشجویان از این مراسم، کم‌نظیر بود تا جایی که بیش از دو هزار دانشجو در این مراسم ثبت نام کردند.

مراسم در سه نوبت برگزار شد

به دلیل ازدیاد متقاضیان، ناگزیر از آن شدیم تا در دو روز و سه نوبت جداگانه این جشن را برگزار کنیم.

نوبت اول که صبح روز دوشنبه، ششم تیرماه ۱۴۰۱ برگزار شد، به دانش‌آموختگان دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی، علوم‌تربیتی و روانشناسی، مدیریت و حسابداری و پژوهشکده‌های خانواده، علوم‌شناختی و مغز و مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن اختصاص داشت.

نوبت عصر روز دوشنبه، دانش‌آموختگان دانشکده‌های معماری و شهرسازی؛ مهندسی برق ( الکترونیک - مخابرات)؛ مهندسی برق(کنترل - قدرت)؛ فناوری‌های نوین و مهندسی هوا و فضا؛ مهندسی عمران، آب و محیط زیست؛ مهندسی مکانیک و انرژی؛ مهندسی و علوم کامپیوتر؛ مهندسی هسته‌ای و پژوهشکده فضای مجازی را شامل می‌شد.

نوبت پایانی آن هم صبح روز سه‌شنبه، هفتم تیرماه برگزار شد که در آن، دانش‌آموختگان دانشکده‌های اقتصاد و علوم سیاسی؛ حقوق؛ علوم ریاضی؛ علوم زمین؛ علوم شیمی و نفت؛ علوم و فناوری زیستی؛ علوم ورزشی و تندرستی؛ فیزیک؛ پژوهشکده‌های علوم محیطی؛ علوم و فناوری های پزشکی؛ گیاهان و مواد اولیه دارویی؛ لیزر و پلاسما و مرکز تحقیقات پروتئین حضور داشتند.

​​​​​​​​​​​​​​

به دلیل پر شدن ظرفیت ثبت نام، شرمندۀ برخی از دانشجویان شدیم

بعد از بازۀ ثبت نام هم، مراجعات مکرر دانشجویان را برای حضور در این مراسم داشتیم که متأسفانه نتوانستیم پذیرای آن‌ها در این مراسم باشیم. البته در پی آن هستیم که در صورت مهیّا بودن شرایط، جشن دانش‌آموختگی را در ترم آتی برای این دسته از دانشجویان هم برگزار کنیم.

تقریباً هزار نفر از خانواده‌های دانشجویان در مراسم حاضر بودند

 در این مراسم میزبان هزار نفر از خانواده‌های دانشجویان هم بودیم و کوشش بر این بود که خاطرات خوبی برای دانشجویان و خانواده‌های‌شان شکل گیرد.

از همۀ همکاران معاونت فرهنگی و اجتماعی تشکر می‌کنم

این کار، حاصل مشارکت همۀ دوستان و همکاران معاونت فرهنگی و اجتماعی بود و همکاران پردیس شهید عبّاسپور هم در آن مشارکت داشتند. وظیفۀ خود می‌دانم تا از تک‌تک این همکاران صمیمانه سپاسگزاری کنم.

​​​​​​​

 

افزودن نظرات