صفحه اصلی
انتخاب دکتر علم الهدی به عنوان پژوهشگر برگزیده
  • 22101 بازدید

frst tasvir dr alamolhoda99 pashohesh.jpeg

دکتر جمیله علم الهدی رئیس پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری  به عنوان پژوهشگر  برگزیده در زمینه تالیف کتاب نفیس انتخاب شدند.

 به گزارش روابط روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، سی امین مراسم تقدیر از پژوهشگران و فن آوران برگزیده این دانشگاه، دوشنبه اول دیماه 1399، با حضور دکتر نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی، دکتر عباس علی آبادی  مدیرعامل گروه مپنا و دکتر  بابک شکری معاون پژوهشی وفناوری دانشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در ادامه این مراسم از 68 پژوهشگر برگزیده دانشگاه در حوزه‌های پژوهشگر شاخص، پژوهشگر برگزیده برحسب اندیسH5 یا میزان ارجاعات، پژوهشگر برگزیده در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه، پژوهشگر برگزیده بر اساس انتشار مقاله در فهرست عالی یا کتاب نفیس و جوایز ویژه، کارشناس پژوهشگر و دانشجوی تحصیلات تکمیلی پژوهشگر تقدیر شد.

 در این جلسه سرکار خانم دکتر جمیله علم الهدی رئیس پژوهشکده مطالعات بنیادین علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی، مولف کتاب الگوی اسلامی رشد انسان، به عنوان پژوهشگر برگزیده در زمینه تالیف کتاب نفیس انتخاب و از ایشان تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است این کتاب شامل بخشی از گزارش یک تحقیق بنیادین و چند رشته‌ای با عنوان « تبیین مبانی و الگوی رشد مبتنی بر دیدگاه اسلام» است که به سفارش دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه شهید بهشتی و به مدت پنج سال از ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ با کمک حدود هشتاد تن از محققان به انجام رسیده است. ویرایش علمی این کتاب که به‌طور اساسی شامل نتایج فصل آخر تحقیق است طی دو سال، یعنی از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ صورت گرفته است.​

frst pashoheshe alamolhoda99.jpg

افزودن نظرات