صفحه اصلی
آیت‌الله دکتر سیدمصطفی محقق داماد برگزیده هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی
  • 2639 بازدید
در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره فارابی (ویژه تحقیقات علوم انسانی اسلامی) که صبح یکشنبه 24 بهمن 1395 با حضور دکتر روحانی، رئیس جمهور، دکتر فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر احمدی، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر نهاوندیان، رییس دفتر دکتر روحانی، دکتر صدوق، سرپرست دانشگاه شهید بهشتی، دکتر داوری اردکانی، رییس فرهنگستان علوم، دکتر حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و برخی از چهره‌های علمی، فرهنگی و سیاسی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، از دکتر سیدمصطفی محقق داماد، استاد دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی در گروه پیشکسوتان علوم انسانی و اسلامی تقدیر به‌عمل آمد.
همچنین در گروه فلسفه، در بخش بزرگسالان از خانم دکتر فاطمه شهیدی، برای تدوین اثر «تبیین معنای ماهیت از نظر ابن‌سینا» و در بخش جوان از دکتر سیدمحمد منافیان قه‌فرخی، برای تدوین اثر «تحلیل نظریه موجود در فلسفه» تقدیر شد.
دکتر شهیدی و منافیان از فارغ التحصیلان رشته فلسفه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی هستند.
لازم به‌ذکر است، جشنواره فارابی با هدف معرفی و قدردانی از برترین پژوهشگران در رشته‌های علوم انسانی برگزار می شود و در این دوره 33 برگزیده معرفی و قدردانی شدند.
همچنین در بخش بین الملل نیز برگزیدگانی از کشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه، روسیه، لبنان، هلند و بلژیک معرفی و تقدیر شدند.
روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این دستاورد بزرگ را به جامعه دانشگاهیان شهید بهشتی تبریک عرض می‌نماید.
 

 

افزودن نظرات