صفحه اصلی
انتخاب طرح ملی «مربیگری یادگیری الکترونیکی» به عنوان یکی از تجارب برتر دانشگاه‌ها در حوزۀ توسعه سرمایه انسانی
  • 56133 بازدید

طرح ملی «مربیگری یادگیری الکترونیکی» به عنوان یکی از تجارب برتر دانشگاه‌ها در حوزۀ توسعه سرمایه انسانی انتخاب و در مراسم تقدیر از برترین‌های آموزش و توسعه کشور که همزمان با «هشتمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی در عصر کرونا» برگزار گردید، با اعطای لوح، مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم که روز چهارشنبه 29 بهمن ماه در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار گردید، دکتر بهار بندعلی، مدیر پروژه این طرح، خلاصه ­ای از تجارب طرح ملی «مربیگری یادگیری الکترونیکی» در آموزش و توسعۀ معلمان، مدیران و کادر آموزشی مدارس و ابعاد اثرگذاری این طرح در آموزش مجازی در عصر کرونا را ارائه داد.

دکتر محمدعلی احترام، سرپرست اداره ارتباط با صنعت و جامعه به نمایندگی از رئیس دانشگاه شهید بهشتی، تقدیرنامه اهدایی به طرح را دریافت کرد.

طرح ملی «مربیگری یادگیری الکترونیکی» پس از همه­ گیری و شیوع بیماری کووید19 و بر اساس نیاز جامعۀ فرهنگی کشور، توسط آزمایشگاه فناوری­های پیشرفتۀ یادگیری دانشکدۀ علوم تربیتی و روان­شناسی دانشگاه شهید بهشتی و با همکاری اساتید، دانش‌آموختگان و دانشجویان علوم تربیتی و برخی رشته‌های دیگر از جمله روانشناسی و مشاوره از نیمه دوم اردیبهشت ماه 1399 آغاز به کار کرد. هدف از این طرح، توانمندسازی و ارتقای شایستگی­های حرفه‌ای معلمان، مدیران و کادر آموزشی مدارس با رویکرد مربیگری در حوزه یادگیری الکترونیکی است.

تاکنون بیش از 170 رویداد آموزشی این طرح توسط بالغ بر 60000 نفر معلمان کشورمان بازدید و مورد استقبال قرار گرفته است.

امید است مجموعه فعالیت‌های انجام‌گرفته و در حال انجام در دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی تهران بتواند گام کوچکی در بهبود کیفیت یادگیری الکترونیکی در کشورمان برداشته باشد و معلمان عزیز کشورمان بتوانند از این فرصت رایگان برای توسعه شخصی و بهبود شایستگی‌های دیجیتال خویش در حوزه یادگیری الکترونیکی بهره ببرند.​​​​​​​

افزودن نظرات