صفحه اصلی
سامانه ثبت نام و نوبت دهی واکسیناسیون دانشجویان ارشد فعال شد
  • 48287 بازدید

 سامانه ثبت‌نام و نوبت‌دهی واکسیناسیون دانشجویان کارشناسی ارشد بومی دانشگاه شهید بهشتی فعال شد.

 دانشجویان کارشناسی ارشد بومی دانشگاه شهیدبهشتی با ثبت‌نام در سامانه https://vaccine.sbu.ac.ir/    می‌توانند از روز دوشنبه 22 شهریور 1400 بر اساس زمانبندی رزرو شده با مراجعه به محل رستوران اساتید دانشگاه (پردیس مرکزی) واکسن خود را دریافت دارند.

کلیه دانشجویان بومی تهران و همینطور سایر استان ها می توانند با ثبت‌نام در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت به آدرس https://salamat.gov.ir/ در شهر خود و در نزدیکترین مرکز به محله خود مبادرت به دریافت واکسن نمایند. لذا الزامی به حضور در دانشگاه شهید بهشتی برای دانشجویان بومی نیست و این صرفاً تسهیلاتی است برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون دانشجویان عزیز دانشگاه مان که فراهم گردیده است.

به جهت اینکه واکسن بطور روزانه تحویل دانشگاه می شود حتماً قبل از عزیمت به سمت دانشگاه برای تزریق واکسن، به اطلاعیه های اداره بهداشت و درمان در سایت دانشگاه توجه نمایید که اگر بنا به هر دلیلی واکسن تحویل دانشگاه نشده باشد مطلع باشید تا خدایی نکرده شرمنده حضور دانشجویان عزیز نشویم و شما عزیزان متحمل زحمت و هزینه رفت و آمد نگردید.

برای واکسیناسیون در دانشگاه حتماً کارت ملی و کارت دانشجویی به همراه داشته باشید. زمان های رزرو شده تقریبی است با این وجود حتماً سر وقت رزرو شده خود حضور داشته باشید و با صبوری منتظر نوبت دریافت واکسن باشید. اگر چه تلاش کلیه همکاران اداره بهداشت و درمان دانشگاه مدیریت زمان برای کمترین انتظار دانشجویان گرامی است.

واکسیناسیون دانشجویان عزیز کارشناسی نیز بلافاصله بعد از پایان یافتن واکسیناسیون دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی و بر اساس برنامه‌ریزی و اولویت بندی وزارت بهداشت و درمان اطلاع رسانی و انجام خواهد شد.​​​​​​​

افزودن نظرات