صفحه اصلی
برگزاری جشن فارغ التحصیلان ادوار پردیس زیراب
  • 1412 بازدید

جشن فارغ التحصیلان ادوار پردیس زیراب با حضور دکتر جلالی‌ترشیزی رئیس پردیس علمی و تحقیقاتی زیراب، پروفسور قبادیان بنیانگذار پردیس زیراب و دکتر شهبازی استاد توسعه گروه آبادانی روستاها، جمعی از اس​اتید پردیس دانشگاه زیراب و تعدادی از مسئولین شهرستان و اعضای شورای شهر و روستا و مدعوین محلی در تاریخ 16/8/98 در سالن اجتماعات شهید شهریاری برگزار گردید. ابتدای جلسه دکتر جلالی ضمن خوش‌آمدگویی به فارغ التحصیلان و حضار در جلسه، از رؤسای ادوار دانشگاه و اهداکنندگان زمین به دانشگاه تقدیر ویژه به عمل آورد و ابراز امیدواری کرد که اقدامات علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تداوم داشته باشد. وی در ادامه ضمن ارائه آماری از تعداد کارمندان و اعضای هیأت علمی شاغل در مجموعه افزود فارغ‌التحصیلان این مجموعه در زمینه‌های مختلف منشاً اثر و خدمات شایسته برای جامعه گردیدند و دارای تألیفات هم هستند. شایان ذکر است دکتر جلالی پیشنهاد داد تا فارغ التحصیلان با پردیس زیراب بطور مستمر ارتباط داشته و با توجه به زمینه های شغلی بتوانند به پردیس زیراب مشاوره دهند.

در ادامه دکتر شهبازی طی سخنانی بیان داشت که درخشش فارغ‌التحصیلان این مرکز باعث شکل‌گیری این جشن بزرگ گردید. ایشان در ادامه به اهمیت تولید و ضرورت توسعه روستایی و اینکه زیربنای توسعه از روستاها شکل می‌گیرد صحبت نمود. دکتر شهبازی فارغ‌التحصیلان رشته آبادانی روستاها را مروجان توسعه روستایی معرفی نمود و از اینکه هم‌اکنون با آنها است ابراز خوشحالی نمود.

در ادامه آقای دکتر قبادیان طی سخنانی تاکید به علم و زندگی و تأثیر اساتید در پرورش انسانیت اشاره داشتندکه همه ما ایرانی و از یک خانواده هستیم، باید یکدیگر را دوست بداریم و برای همدیگر ارزش قائل شویم. ایشان در مورد اهمیت فرهنگ ایران در جهان صحبت نمودند و گفتند که ایرانی در دنیا می‌درخشد و فرمودند که اهالی منطقه قدر دانشگاه شهید بهشتی را بدانند و همکاری‌های سازنده با آن داشته باشند و با جمله "جاوید باد ایران" به سخنان خود خاتمه داد.

در ادامه آقای حسن پور از اهالی فرهنگی و شاعر زیراب که ذوق شاعری دارند با اشعار محلی حضار را به وجد آورد و در ادامه مراسم دوتن از فارغ التحصیلان آبادانی روستاها، آقای میرزاعلی و خانم محمدپور لیما به ذکر خاطرات خود و پیشنهادهایی در مورد توسعه رشته مهندسی تکنولوژی آبادانی روستاها در دانشگاه پرداختند.

در ادامه جلسه به دکتر شهبازی و دکتر قبادیان لوح یادبودی اهدا گردید و دانش‌آموختگان عکس یادگاری گرفتند. در پایان جلسه در این مراسم به پاس خدمات دکتر قبادیان سالن کتابخانه پردیس زیراب به نام وی رونمایی شد.

افزودن نظرات