Faculty Profile

بهمن حاجی پور

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/17

بهمن حاجی پور

مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی

Theses Faculty

رساله های دکتری

  1. نوع شناسی رفتار ورود اضافی به بازار در کسب وکارهای حوزه تجارت الکترونیک
    امید سلیمان زاده 1402
  2. طراحی استراتژی تبلیغات برای بازسازی تصویر ذهنی گردشگران بر مبنای نظریه رفتار برنامه ریزی شده(tpb)
    هلا یوسف 1401
  3. طراحی الگویی برای سنجش چسبندگی روابط درون شبکه های کسب و کار
    علی پریشانی 1400
  4. طراحی الگوی بازآفرینی برند ملی در شرایط بحران در صنعت گردشگری
    حسان العجی 1400
  5. طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه
    محمدمهدی ملکی 1399
  6. طراحی و تبیین الگوی تجربه ی ارزش در مبادله داشته های روانی مشتریان
    مهدی غفوری پور 1399
  7. طراحی و تبیین الگوی توسعه کارآفرینی در فضای مجازی کشور
    محمدرضا علی عسکری 1398
  8. طراحی و تبیین نظام واسطه گری نوآوری شبکه ای در ایجاد مزیت رقابتی در صنعت گیاهان دارویی و معطر ایران
    حسین خصاف مفرد 1398
  9. طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر عملکرد در بازار (دانشگاه فنی حرفه ای)
    فاطمه مهاجرانی 1398
  10. طراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت در صنایع ایران
    مهدی محمدی 1397
  11. طراحی و تبیین الگوی تخصیص اثر بخش منابع بازاریابی
    مصطفی محمدی 1396
  12. طراحی الگوی اثر بخش بازاریابی سیاسی در انتخابات محلی (انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر تهران)
    ساسان زارع 1395
  13. طراحی و تبیین مدل زنجیره تامین حلال در توسعه محصولات حلال در بازارهای اسلامی
    فرشته محمدیان صفت 1394

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. ارزیابی قابلیت های پویا برای تداوم صادرات (مورد مطالعه : شرکت های عمده صادر کننده ی دارو )
    شقایق سماعی 1403
  2. شناسایی انگیزه های ورود به شبکه های سازمانی در صنعت کارگزاری های بورسی
    آرین سندانی 1403
  3. ارائه چارچوبی برای تقویت عملکرد صادراتی با رویکرد قابلیت های پویای بازاریابی صادراتی
    جواهر دانشیان 1403
  4. تاثیر عوامل درونی و بیرونی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات سبز و خرید محصولات سبز
    بیتا حیدری 1402
  5. تاثیر عوامل درون بنگاهی و صنعت بر رقابت پذیری بنگاه (مورد مطالعه : شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
    سارا محمودی 1402
  6. شناسایی شاخصهای کارت امتیازی متوازن در استراتژیهای رقابتی پورتر
    علی بنافی 1401
  7. شناسایی ارتباط بین فنون حسابداری مدیریت استراتژیک و کنترل استراتژیهای رقابتی
    محسن خراسانی 1401
  8. شناسایی و طبقه بندی سوگیریهای شناختی مدیران در تصمیم های راهبردی - مورد مطالعه صنعت خودروسازی ایران
    محمد مجیدی راستی 1401
  9. نقش کنترلهای شرکت و استراتژی سطح کسب وکار در عملکرد واحدهای کسب وکار
    پانیذ پوراصفهانی 1400
  10. شناسایی عوامل موثر بر تغییر ترجیح مصرف کننده در خرید محصولات سبز
    فائقه فرهادی 1400
  11. شناسایی اقدامات بازسازی در تعدیل تصویر ذهنی گردشگران به بازدید از مناطق بحران زده
    محمد هادی الحسن 1400
  12. استراتژی قیمت گذاری، نحوه انتخاب و تصمیم گیری مدیران در شرایط VUCA
    نیما پیشوا 1400
  13. کشف و بررسی استراتژی، نحوه انتخاب و الگوی تصمیم گیری مدیران در هنگام عرضه محصول/خدمت جدید با استفاده از استدلال احتمالی/منطقی
    علی نیک سرشت 1400
  14. کشف و بررسی نحوه ادراک و استدلال مشتریان به منظور شناسایی الگوهای تصمیم گیری ایشان در مواجهه با محصول/خدمت نوظهور
    محمدحسین رئیسی 1400
  15. عوامل موثر بر اثربخشی تصمیم گیری شهودی مدیران ارشد
    الهه بیگدلی 1400
  16. شناسایی شیوه های مواجهه مدیران با آشفتگی های محیطی
    محمدرضا عزمی 1400
  17. اثر قابلیت های پویا و منابع بر عملکرد در کسب و کار های خانوادگی
    مهسا داودی جاجرم 1399
  18. تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انعطاف پذیری استراتژیک بنگاه
    فرنام ایرانپور 1399
  19. مدیریت سبد فعالیت شرکت های چند رشته ای با رویکرد حق انتخاب طبیعی
    رامین علی پور قاضیجهانی 1399
  20. ارتباط استراتژی های فناوری و ظرفیت جذب دانش با عملکرد بنگاه
    فاطمه سادات حسینی 1399
  21. بررسی تاثیر ادراک مدیران از محیط بین الملل و روابط آن با صادرات
    شبنم عبدالائی 1399
  22. شناسایی تاثیر قابلیت بازاریابی مشتری محور بر قابلیت بازاریابی محصول محور و اثر ان بر عملکرد شرکت
    فرزانه فاطمی 1398
  23. شناسایی روابط بین سازمان مادر و بنگاه های تابعه با عملکردمورد مطالعه هولدینگ های آذین خودرو و....
    فاطمه سادات هاشمی 1398
  24. بررسی تاثیر فعالیت بنگاه نماینده برند بر ترجیحات مشتری و جایگاه برند ، مورد مطالعه بازار سیستم های تصویربرداری پزشکی(سونوگرافی) در ایران
    نسترن وفائی 1398
  25. بررسی تاثیر تصویر کشور مبدابر قصد خرید با تبیین نقش تعدیل گری دانش محصول و درگیری محصول
    سارا ریاحی 1398
  26. بررسی تاثیر ویژگی های افراد اثرگذار بر قصد خرید در رسانه های اجتماعی
    مونا یوسف زاده 1398
  27. بررسی تاثیر عوامل کیفیت خدمات در رضایت مشتریان ممتاز بانک ملی ایران با استفاده از مدل تتراکلاس
    آیدا محمدزاده 1397
  28. اندازه گیری ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری
    محمدحسین ساجدیان 1397
  29. شناسائی استراتژی تبلیغات مناسب بنگاه با استفاده از نظریه بازی ها.(مطالعه تطبیقی دو گانه اپل-سامسونگ و همراه اول -ایرانسل)
    محمد شریف 1397
  30. بررسی نقش رضایت و پشیمانی برقصد خرید مجددخریداران آنلاین
    طاهره نیائی 1397
  31. الگوی گسترش ارزش دوره عمرمشتری بر اساس مدل دلتا.مورد مطالعه مشتریان بانک دی
    مولود اصفهانی 1396
  32. به کارگیری تئوری رفتار برنامه ریزی شده برای سنجش قصد خرید محصولات غذایی ارگانیک
    علی برهانی زاده 1396
  33. ارزیابی اثر خلق مشترک مشتریان بر ارزش دوره عمر مشتری
    سجاد مزارعی 1396
  34. ارزیابی میزان آمادگی بانک ملت برای ورود به بازارهای بین الملل
    مهدی دهقانی فیروزآبادی 1396
  35. بررسی روابط استراتژی کسب و کار،بازاریابی چابک و معرفی محصول جدید (مطالعه شرکت های تولید کننده مواد غذایی کشور)
    اسماعیل رضائی طرنابی 1396
  36. مقایسه ارزش ویژه برند مشتری محور برای دو برند داخلی و خارجی در صنعت -آرایشی-بهداشتی
    نازیلا آقابیگ 1396
  37. تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شرکت بررسی نقش تعدیل گر استراتژی بازاریابی(موردمطالعه صنعت تهویه و تاسیسات)
    شاهین روحانی راد 1396
  38. بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با توسعه توانمندی فروش شرکتهای تجاری ( مطالعه موردی:صنعت تغذیه ایران )
    رضا تورجی پور 1396
  39. شناسایی و الویت بندی موانع ورود به بازارهای بین المللی شرکت های کوچک و متوسط (SME)
    آتنا دولت آبادی 1395
  40. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر متغیرهای رضایت کارکنان،رضایت مشتریان و کیفیت خدمات و همچنین رابطه این 3 متغیر باهم ( مطالعه موردی شعب تهران فروشگاههای زنجیره ای اتکا )
    مسعود سلیمی 1395
  41. شناسایی و طبقه بندی الزامات ورود موفق به بازار ( مورد مطالعه شرکتهای دانش محور با تکنولوژی پیشرفته )
    سیدامیرحسین طیبی ابوالحسنی 1395
  42. بررسی نقش تبادل دانش ضمنی بر نوآوری بازاریابی
    زهرا آریاپور 1395
  43. الگوی کشف فرصت های حاصل از رفع تحریم ها در بازارهای بین الملل برای SME ها مطالعه موردی: سازندگان تجهیزات صنایع نفت ایران
    آتنا خدابخشی 1395
  44. تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر نوآوری سازمانی
    سیده زهرا موسوی 1395
  45. اثر فرایند تبلیغات بر تصویر ذهنی گردشگر از کشور مقصد و تاثیر آن بر بازدید مجدد
    هلا یوسف 1395
  46. شناسایی رابطه راهبردهای جذب و آموزش منابع انسانی برروی هوش رقابتی سازمانها
    بهناز آقابراری 1394
  47. شناسایی سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان و سبک های یادگیری فردی موثر برتمایل به انتخاب برند (مورد کاوی : مشتریان فروشگاههای زنجیره ای )
    عبدالمجید آقامحمدی 1394
  48. مهارتهای فروش و اثر آن بر کیفیت خدمات ارائه شده
    نغمه بوالحسنی 1394
  49. تبیین مدل وفاداری مشتریان در بازار صنعتی B2B مطالعه موردی شرکت پیچ سازان
    ساجده فرزانه 1394
  50. ارزیابی وضعیت صادرات خشکبار ایران با استفاده از مدل الماس پورتر
    محسن صنعتی نجار 1394