دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/08/17
بهمن حاجی پور
مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی
رساله های دکتری
-
نوع شناسی رفتار ورود اضافی به بازار در کسب وکارهای حوزه تجارت الکترونیک
امید سلیمان زاده 1402 -
طراحی استراتژی تبلیغات برای بازسازی تصویر ذهنی گردشگران بر مبنای نظریه رفتار برنامه ریزی شده(tpb)
هلا یوسف 1401 -
طراحی الگویی برای سنجش چسبندگی روابط درون شبکه های کسب و کار
علی پریشانی 1400 -
طراحی الگوی بازآفرینی برند ملی در شرایط بحران در صنعت گردشگری
حسان العجی 1400 -
طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه
محمدمهدی ملکی 1399 -
طراحی و تبیین الگوی تجربه ی ارزش در مبادله داشته های روانی مشتریان
مهدی غفوری پور 1399 -
طراحی و تبیین الگوی توسعه کارآفرینی در فضای مجازی کشور
محمدرضا علی عسکری 1398 -
طراحی و تبیین نظام واسطه گری نوآوری شبکه ای در ایجاد مزیت رقابتی در صنعت گیاهان دارویی و معطر ایران
حسین خصاف مفرد 1398 -
طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر عملکرد در بازار (دانشگاه فنی حرفه ای)
فاطمه مهاجرانی 1398 -
طراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت در صنایع ایران
مهدی محمدی 1397 -
طراحی و تبیین الگوی تخصیص اثر بخش منابع بازاریابی
مصطفی محمدی 1396 -
طراحی الگوی اثر بخش بازاریابی سیاسی در انتخابات محلی (انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر تهران)
ساسان زارع 1395 -
طراحی و تبیین مدل زنجیره تامین حلال در توسعه محصولات حلال در بازارهای اسلامی
فرشته محمدیان صفت 1394
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
ارزیابی قابلیت های پویا برای تداوم صادرات (مورد مطالعه : شرکت های عمده صادر کننده ی دارو )
شقایق سماعی 1403 -
شناسایی انگیزه های ورود به شبکه های سازمانی در صنعت کارگزاری های بورسی
آرین سندانی 1403 -
ارائه چارچوبی برای تقویت عملکرد صادراتی با رویکرد قابلیت های پویای بازاریابی صادراتی
جواهر دانشیان 1403 -
تاثیر عوامل درونی و بیرونی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات سبز و خرید محصولات سبز
بیتا حیدری 1402 -
تاثیر عوامل درون بنگاهی و صنعت بر رقابت پذیری بنگاه (مورد مطالعه : شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
سارا محمودی 1402 -
شناسایی شاخصهای کارت امتیازی متوازن در استراتژیهای رقابتی پورتر
علی بنافی 1401 -
شناسایی ارتباط بین فنون حسابداری مدیریت استراتژیک و کنترل استراتژیهای رقابتی
محسن خراسانی 1401 -
شناسایی و طبقه بندی سوگیریهای شناختی مدیران در تصمیم های راهبردی - مورد مطالعه صنعت خودروسازی ایران
محمد مجیدی راستی 1401 -
نقش کنترلهای شرکت و استراتژی سطح کسب وکار در عملکرد واحدهای کسب وکار
پانیذ پوراصفهانی 1400 -
شناسایی عوامل موثر بر تغییر ترجیح مصرف کننده در خرید محصولات سبز
فائقه فرهادی 1400 -
شناسایی اقدامات بازسازی در تعدیل تصویر ذهنی گردشگران به بازدید از مناطق بحران زده
محمد هادی الحسن 1400 -
استراتژی قیمت گذاری، نحوه انتخاب و تصمیم گیری مدیران در شرایط VUCA
نیما پیشوا 1400 -
کشف و بررسی استراتژی، نحوه انتخاب و الگوی تصمیم گیری مدیران در هنگام عرضه محصول/خدمت جدید با استفاده از استدلال احتمالی/منطقی
علی نیک سرشت 1400 -
کشف و بررسی نحوه ادراک و استدلال مشتریان به منظور شناسایی الگوهای تصمیم گیری ایشان در مواجهه با محصول/خدمت نوظهور
محمدحسین رئیسی 1400 -
عوامل موثر بر اثربخشی تصمیم گیری شهودی مدیران ارشد
الهه بیگدلی 1400 -
شناسایی شیوه های مواجهه مدیران با آشفتگی های محیطی
محمدرضا عزمی 1400 -
اثر قابلیت های پویا و منابع بر عملکرد در کسب و کار های خانوادگی
مهسا داودی جاجرم 1399 -
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انعطاف پذیری استراتژیک بنگاه
فرنام ایرانپور 1399 -
مدیریت سبد فعالیت شرکت های چند رشته ای با رویکرد حق انتخاب طبیعی
رامین علی پور قاضیجهانی 1399 -
ارتباط استراتژی های فناوری و ظرفیت جذب دانش با عملکرد بنگاه
فاطمه سادات حسینی 1399 -
بررسی تاثیر ادراک مدیران از محیط بین الملل و روابط آن با صادرات
شبنم عبدالائی 1399 -
شناسایی تاثیر قابلیت بازاریابی مشتری محور بر قابلیت بازاریابی محصول محور و اثر ان بر عملکرد شرکت
فرزانه فاطمی 1398 -
شناسایی روابط بین سازمان مادر و بنگاه های تابعه با عملکردمورد مطالعه هولدینگ های آذین خودرو و....
فاطمه سادات هاشمی 1398 -
بررسی تاثیر فعالیت بنگاه نماینده برند بر ترجیحات مشتری و جایگاه برند ، مورد مطالعه بازار سیستم های تصویربرداری پزشکی(سونوگرافی) در ایران
نسترن وفائی 1398 -
بررسی تاثیر تصویر کشور مبدابر قصد خرید با تبیین نقش تعدیل گری دانش محصول و درگیری محصول
سارا ریاحی 1398 -
بررسی تاثیر ویژگی های افراد اثرگذار بر قصد خرید در رسانه های اجتماعی
مونا یوسف زاده 1398 -
بررسی تاثیر عوامل کیفیت خدمات در رضایت مشتریان ممتاز بانک ملی ایران با استفاده از مدل تتراکلاس
آیدا محمدزاده 1397 -
اندازه گیری ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری
محمدحسین ساجدیان 1397 -
شناسائی استراتژی تبلیغات مناسب بنگاه با استفاده از نظریه بازی ها.(مطالعه تطبیقی دو گانه اپل-سامسونگ و همراه اول -ایرانسل)
محمد شریف 1397 -
بررسی نقش رضایت و پشیمانی برقصد خرید مجددخریداران آنلاین
طاهره نیائی 1397 -
الگوی گسترش ارزش دوره عمرمشتری بر اساس مدل دلتا.مورد مطالعه مشتریان بانک دی
مولود اصفهانی 1396 -
به کارگیری تئوری رفتار برنامه ریزی شده برای سنجش قصد خرید محصولات غذایی ارگانیک
علی برهانی زاده 1396 -
ارزیابی اثر خلق مشترک مشتریان بر ارزش دوره عمر مشتری
سجاد مزارعی 1396 -
ارزیابی میزان آمادگی بانک ملت برای ورود به بازارهای بین الملل
مهدی دهقانی فیروزآبادی 1396 -
بررسی روابط استراتژی کسب و کار،بازاریابی چابک و معرفی محصول جدید (مطالعه شرکت های تولید کننده مواد غذایی کشور)
اسماعیل رضائی طرنابی 1396 -
مقایسه ارزش ویژه برند مشتری محور برای دو برند داخلی و خارجی در صنعت -آرایشی-بهداشتی
نازیلا آقابیگ 1396 -
تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شرکت بررسی نقش تعدیل گر استراتژی بازاریابی(موردمطالعه صنعت تهویه و تاسیسات)
شاهین روحانی راد 1396 -
بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با توسعه توانمندی فروش شرکتهای تجاری ( مطالعه موردی:صنعت تغذیه ایران )
رضا تورجی پور 1396 -
شناسایی و الویت بندی موانع ورود به بازارهای بین المللی شرکت های کوچک و متوسط (SME)
آتنا دولت آبادی 1395 -
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر متغیرهای رضایت کارکنان،رضایت مشتریان و کیفیت خدمات و همچنین رابطه این 3 متغیر باهم ( مطالعه موردی شعب تهران فروشگاههای زنجیره ای اتکا )
مسعود سلیمی 1395 -
شناسایی و طبقه بندی الزامات ورود موفق به بازار ( مورد مطالعه شرکتهای دانش محور با تکنولوژی پیشرفته )
سیدامیرحسین طیبی ابوالحسنی 1395 -
بررسی نقش تبادل دانش ضمنی بر نوآوری بازاریابی
زهرا آریاپور 1395 -
الگوی کشف فرصت های حاصل از رفع تحریم ها در بازارهای بین الملل برای SME ها مطالعه موردی: سازندگان تجهیزات صنایع نفت ایران
آتنا خدابخشی 1395 -
تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر نوآوری سازمانی
سیده زهرا موسوی 1395 -
اثر فرایند تبلیغات بر تصویر ذهنی گردشگر از کشور مقصد و تاثیر آن بر بازدید مجدد
هلا یوسف 1395 -
شناسایی رابطه راهبردهای جذب و آموزش منابع انسانی برروی هوش رقابتی سازمانها
بهناز آقابراری 1394 -
شناسایی سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان و سبک های یادگیری فردی موثر برتمایل به انتخاب برند (مورد کاوی : مشتریان فروشگاههای زنجیره ای )
عبدالمجید آقامحمدی 1394 -
مهارتهای فروش و اثر آن بر کیفیت خدمات ارائه شده
نغمه بوالحسنی 1394 -
تبیین مدل وفاداری مشتریان در بازار صنعتی B2B مطالعه موردی شرکت پیچ سازان
ساجده فرزانه 1394 -
ارزیابی وضعیت صادرات خشکبار ایران با استفاده از مدل الماس پورتر
محسن صنعتی نجار 1394