Faculty Profile

غلامحسین خورشیدی

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/29

غلامحسین خورشیدی

مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی

Theses Faculty

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. شناسایی عوامل موفقیت در ورود شرکت های ایرانی به بازار چین
    مهسا شیری 1403
  2. اندازه گیری تاثیر نشانه های بصری کشور مبداء بر ارزیابی مصرف کنندگان از محصول
    محمدرضا دهشیری 1403
  3. ارزیابی نگرش نسبت برندهای داخلی و خارجی محصولات آرایشی زنانه و علل آن
    مرسده ولدخانی 1403
  4. شناسایی استراتژی های تاب آوری کسب و کارها در حوزه بازرگانی بین الملل در بحران همه گیری کووید - 19
    سید علی سیدین کلجاهی 1403
  5. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در هم آفرینی ارزش
    ابوالفضل رحیمی 1402
  6. سازوکارهای تعادل‌بخشی در دوسوتوانی نوآوری بر مبنای چرخه‌ی عمر کسب و کار
    محمدحسین ابراهیمی 1402
  7. تاثیر نگرش اسلامی به کارآفرینی اجتماعی بر نیت کارآفرینی اجتماعی
    محمدمهدی کیانی 1401
  8. بررسی و شناسایی فرصت های کارآفرینی در حوزه اینترنت اشیاء در کلاس جهانی ( مورد مطالعه : شرکتهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی استان آذربایجان شرقی)
    امیررضا عزیزی 1401
  9. بررسی تاثیر رهبری مبتنی بر دانش بر عملکرد نوآوری، نقش میانجی بازارگرایی در حوزهء بانکداری بین الملل شعب بانکها.
    شیوا رضائی 1401
  10. بررسی تاثیر دلبستگی کارکنان فروش بر عملکرد فروش بانکداری بین المللی : نقش میانجی دلبستگی مشتریان ارزی(مورد مطالعه: شعب ارزی بانک ها)
    نسرین خالدی علمداری 1401
  11. تاثیر مشخصه های نوآوری محصول در برندهای خارجی بر ارزش ویژه برند از دید مشتریان- مورد مطالعه خودروهای چینی در بازار ایران
    فرزین جلیلی 1401
  12. تاثیر تبلیغات مزاحم بر پذیرش تبلیغات در رسانه های اجتماعی
    ساحل غفارپور 1400
  13. شناسایی عوامل موثر بر ناکارایی بازار صادراتی طلا و جواهر و ارائه راهکارها
    سیدامیررضا خبازحسینی 1400
  14. رابطه میان مسئوایت اجتماعی شرکت ها و سرمایه فکری و تاثیر آن ها بر شهرت شرکت- مطالعه موردی صنعت بیمه ایران
    صبا سادات فاضل 1400
  15. شناسایی و مقایسه ی انگیزه ی ورود افراد مسن و جوان به صنعت بازاریابی شبکه ای
    زکیه امینی فر 1400
  16. شناسایی و مقایسه رفتار خرید مصرف کنندگان روغن فله ای و برند دارآرگان
    امیرحسین خانجان 1400
  17. شناسایی و اولویت‌بندی انتظارات صادرکنندگان ایرانی از رایزن‌های بازرگانی ایران در کشورهای بازار هدف
    سینا اعتصامی 1400
  18. ارزیابی تاثیر مصوبات منتخب شورای پول و اعتبار بر عملکرد بازرگانی بانک های خصوصی
    جمال محمدی 1399
  19. ارزیابی جذابیت بازار عراق برای عرضه مبلمان
    امین بهشتی فرد 1399
  20. شناسایی انگیزه های فروش خودروی کارکرده چینی
    سیدعلیرضا نجات 1399
  21. شناسایی استراتژیهای بازاریابی مناسب جهت حضور در بازار سوریه برای صنایع کاشی و سرامیک یزد
    محمدسجاد زارع شاهی 1399
  22. تاثیر بازاریابی بر کارکرد آموزش فنی و حرفه ای در استان مازندران
    نسیم زرینی 1398
  23. شناسایی موانع توسعه صادرات تجهیرات پزشکی ایران
    علی کشاورزی 1398
  24. تاثیر سواد تخصصی بر رفتار مالی سرمایه گذاران در سازمان های منتخب
    سینا شیروانی 1398
  25. ): بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتریان در صنعت بانکداری: مطالعه موردی بر روی بانک ملت
    حبیب حبیبی نژاد 1397
  26. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب سوریه به عنوان مقصد گردشگری مذهبی
    علی طهرانی 1396
  27. تاثیر منابع منحصر به فرد بر وفاداری الکترونیکی مشتریان
    امین کافی 1396
  28. وضعیت عوامل موثر بر صادرات پسته (مطالعه موردی: شهرستان رفسنجان)
    امیرحسین حبیب زاده 1395
  29. سنجش میزان رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی بانک سامان
    نامدار بهشتی روی 1395
  30. الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی و تاثیر آن بر فعالیتهای بازار سرمایه
    سعید بحیرائی 1395
  31. تاثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات ایران (مطالعه موردی :فرش)
    المیرا محبی 1395
  32. شناسایی و الویت بندی نیاز های مالی گروه های مختلف مشتریان فرد بانک تجارت (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاههای دولتی)
    مصطفی آرامی 1395
  33. بررسی تاثیر رفتارهای اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان
    حجت زارع 1395
  34. شناسایی الگوهای ذهنی مشترکین نسبت به خدمات ارزش افزوده موبایل (مطالعه موردی اپراتور همراه اول)
    سیدمحمدرضا میررضوانی 1394
  35. بازاریابی اجتماعی برای ارتقاء سطح تمایل افراد جهت بهبود رفتار شهروندی
    صبا باقری فشخامی 1392
  36. تاثیر ابعاد تعهد مشتریان بر اجزا وفاداری آنهامورد مطالعه :بانک صادرات ایران
    شهرام نیم تاج 1392
  37. ارزیابی تاثیر تجربه شناسه بر وفاداری مشتریان در سازمانهای خدمات آموزشی
    رضا رضائی 1392
  38. بهینه سازی تخصیص بودجه تبلیغات اینترنتی و سنتی در نظام بانکی
    بنیامین افشاری صفوی 1391
  39. موانع توسعه صادرات سیمان به بازار عراق از نظر عاملین فعال در بازار سیمان
    علیرضا پورقلی یام 1390
  40. بررسی عوامل موثر بر توسعه صادرات خشکبار (مطالعه موردی استان هرات)
    محمد هادی 1390
  41. بررسی مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک تجارت و تاثیر آن بر رضایتمندی مشتری
    فرهاد ایزدی 1390
  42. بررسی تمایل به بهره گیری از فناوری اطلاعات( IT ) در تسهیم دانش خود با هدف ایجاد نوآوری در سازمان(مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور)
    راضیه بیگم طالبی 1390
  43. بررسی اثر بخشی IMS سامانه مدیریت یکپارچه در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد
    آرش نقاش 1389
  44. بررسی مزایا و معایب استفاده از فناوری RFID بویژه در بانکداری الکترونیکی
    محمد مقیمی 1389
  45. تجزیه و تحلیل برون سپاری پوژهای عمرانی در شرکت ملی ساختمان
    مجید جلیلی نیا 1389
  46. ارزیابی و تحلیل شکاف کیفیت خدمات بر اساس الگوی کیفیت خدمت سلسله مراتبی در بانک کشاورزی
    میلاد محمدیان رسنانی 1389
  47. بررسی عوامل موثر بر انتخاب بانک و اولویت بندی اهمیت آنها از نظر مشتریان مطالعه موردی بانک تجارت
    محمد عسگری 1389