استاد
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/29
غلامحسین خورشیدی
مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی
رساله های دکتری
-
طراحی الگویی برای انضباط مصرف کننده از طریق دیگران – مورد مطالعه بیماران دیابتی
زهرا عفیفی راد 1402 -
طراحی استراتژی تبلیغات برای بازسازی تصویر ذهنی گردشگران بر مبنای نظریه رفتار برنامه ریزی شده(tpb)
هلا یوسف 1401 -
طراحی الگویی برای سنجش چسبندگی روابط درون شبکه های کسب و کار
علی پریشانی 1400 -
توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسب و کارهای کوچک و متوسط SMESجهت ورود به بازارهای بین الملل (مطالعه موردی صنایع غذایی آذربایجان غربی)
کاظم جوان دوست 1400 -
طراحی و تبیین مدل (مبتنی بر عوامل فردی)رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی(جعلی)مورد مطالعه صنعت پوشاک ایران
مهدی جعفرزاده کناری 1399 -
طراحی وتبیین الگوی توسعه صادرات در مناطق آزاد تجاری ایران
حمید حنظل عیدانی 1396 -
ارائه الگوی توسعه صادرات سنگهای تزیینی ایران
بهرام شکوری 1393 -
طراحی و تبیین الگوی مدیریت سرمایه انسانی در تولید و صادرات کالاهای با فناوری بالا
عباس خدابخش 1391
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
شناسایی عوامل موفقیت در ورود شرکت های ایرانی به بازار چین
مهسا شیری 1403 -
اندازه گیری تاثیر نشانه های بصری کشور مبداء بر ارزیابی مصرف کنندگان از محصول
محمدرضا دهشیری 1403 -
ارزیابی نگرش نسبت برندهای داخلی و خارجی محصولات آرایشی زنانه و علل آن
مرسده ولدخانی 1403 -
شناسایی استراتژی های تاب آوری کسب و کارها در حوزه بازرگانی بین الملل در بحران همه گیری کووید - 19
سید علی سیدین کلجاهی 1403 -
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در هم آفرینی ارزش
ابوالفضل رحیمی 1402 -
سازوکارهای تعادلبخشی در دوسوتوانی نوآوری بر مبنای چرخهی عمر کسب و کار
محمدحسین ابراهیمی 1402 -
تاثیر نگرش اسلامی به کارآفرینی اجتماعی بر نیت کارآفرینی اجتماعی
محمدمهدی کیانی 1401 -
بررسی و شناسایی فرصت های کارآفرینی در حوزه اینترنت اشیاء در کلاس جهانی ( مورد مطالعه : شرکتهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی استان آذربایجان شرقی)
امیررضا عزیزی 1401 -
بررسی تاثیر رهبری مبتنی بر دانش بر عملکرد نوآوری، نقش میانجی بازارگرایی در حوزهء بانکداری بین الملل شعب بانکها.
شیوا رضائی 1401 -
بررسی تاثیر دلبستگی کارکنان فروش بر عملکرد فروش بانکداری بین المللی : نقش میانجی دلبستگی مشتریان ارزی(مورد مطالعه: شعب ارزی بانک ها)
نسرین خالدی علمداری 1401 -
تاثیر مشخصه های نوآوری محصول در برندهای خارجی بر ارزش ویژه برند از دید مشتریان- مورد مطالعه خودروهای چینی در بازار ایران
فرزین جلیلی 1401 -
تاثیر تبلیغات مزاحم بر پذیرش تبلیغات در رسانه های اجتماعی
ساحل غفارپور 1400 -
شناسایی عوامل موثر بر ناکارایی بازار صادراتی طلا و جواهر و ارائه راهکارها
سیدامیررضا خبازحسینی 1400 -
رابطه میان مسئوایت اجتماعی شرکت ها و سرمایه فکری و تاثیر آن ها بر شهرت شرکت- مطالعه موردی صنعت بیمه ایران
صبا سادات فاضل 1400 -
شناسایی و مقایسه ی انگیزه ی ورود افراد مسن و جوان به صنعت بازاریابی شبکه ای
زکیه امینی فر 1400 -
شناسایی و مقایسه رفتار خرید مصرف کنندگان روغن فله ای و برند دارآرگان
امیرحسین خانجان 1400 -
شناسایی و اولویتبندی انتظارات صادرکنندگان ایرانی از رایزنهای بازرگانی ایران در کشورهای بازار هدف
سینا اعتصامی 1400 -
ارزیابی تاثیر مصوبات منتخب شورای پول و اعتبار بر عملکرد بازرگانی بانک های خصوصی
جمال محمدی 1399 -
ارزیابی جذابیت بازار عراق برای عرضه مبلمان
امین بهشتی فرد 1399 -
شناسایی انگیزه های فروش خودروی کارکرده چینی
سیدعلیرضا نجات 1399 -
شناسایی استراتژیهای بازاریابی مناسب جهت حضور در بازار سوریه برای صنایع کاشی و سرامیک یزد
محمدسجاد زارع شاهی 1399 -
تاثیر بازاریابی بر کارکرد آموزش فنی و حرفه ای در استان مازندران
نسیم زرینی 1398 -
شناسایی موانع توسعه صادرات تجهیرات پزشکی ایران
علی کشاورزی 1398 -
تاثیر سواد تخصصی بر رفتار مالی سرمایه گذاران در سازمان های منتخب
سینا شیروانی 1398 -
): بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتریان در صنعت بانکداری: مطالعه موردی بر روی بانک ملت
حبیب حبیبی نژاد 1397 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب سوریه به عنوان مقصد گردشگری مذهبی
علی طهرانی 1396 -
تاثیر منابع منحصر به فرد بر وفاداری الکترونیکی مشتریان
امین کافی 1396 -
وضعیت عوامل موثر بر صادرات پسته (مطالعه موردی: شهرستان رفسنجان)
امیرحسین حبیب زاده 1395 -
سنجش میزان رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی بانک سامان
نامدار بهشتی روی 1395 -
الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی و تاثیر آن بر فعالیتهای بازار سرمایه
سعید بحیرائی 1395 -
تاثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات ایران (مطالعه موردی :فرش)
المیرا محبی 1395 -
شناسایی و الویت بندی نیاز های مالی گروه های مختلف مشتریان فرد بانک تجارت (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاههای دولتی)
مصطفی آرامی 1395 -
بررسی تاثیر رفتارهای اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان
حجت زارع 1395 -
شناسایی الگوهای ذهنی مشترکین نسبت به خدمات ارزش افزوده موبایل (مطالعه موردی اپراتور همراه اول)
سیدمحمدرضا میررضوانی 1394 -
بازاریابی اجتماعی برای ارتقاء سطح تمایل افراد جهت بهبود رفتار شهروندی
صبا باقری فشخامی 1392 -
تاثیر ابعاد تعهد مشتریان بر اجزا وفاداری آنهامورد مطالعه :بانک صادرات ایران
شهرام نیم تاج 1392 -
ارزیابی تاثیر تجربه شناسه بر وفاداری مشتریان در سازمانهای خدمات آموزشی
رضا رضائی 1392 -
بهینه سازی تخصیص بودجه تبلیغات اینترنتی و سنتی در نظام بانکی
بنیامین افشاری صفوی 1391 -
موانع توسعه صادرات سیمان به بازار عراق از نظر عاملین فعال در بازار سیمان
علیرضا پورقلی یام 1390 -
بررسی عوامل موثر بر توسعه صادرات خشکبار (مطالعه موردی استان هرات)
محمد هادی 1390 -
بررسی مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک تجارت و تاثیر آن بر رضایتمندی مشتری
فرهاد ایزدی 1390 -
بررسی تمایل به بهره گیری از فناوری اطلاعات( IT ) در تسهیم دانش خود با هدف ایجاد نوآوری در سازمان(مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور)
راضیه بیگم طالبی 1390 -
بررسی اثر بخشی IMS سامانه مدیریت یکپارچه در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد
آرش نقاش 1389 -
بررسی مزایا و معایب استفاده از فناوری RFID بویژه در بانکداری الکترونیکی
محمد مقیمی 1389 -
تجزیه و تحلیل برون سپاری پوژهای عمرانی در شرکت ملی ساختمان
مجید جلیلی نیا 1389 -
ارزیابی و تحلیل شکاف کیفیت خدمات بر اساس الگوی کیفیت خدمت سلسله مراتبی در بانک کشاورزی
میلاد محمدیان رسنانی 1389 -
بررسی عوامل موثر بر انتخاب بانک و اولویت بندی اهمیت آنها از نظر مشتریان مطالعه موردی بانک تجارت
محمد عسگری 1389