Faculty Profile

محمدرضا حمیدی ‌زاده

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/29

محمدرضا حمیدی ‌زاده

مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی

Theses Faculty

رساله های دکتری

  1. طراحی مدل مقابله با تصاویر ذهنی منفی خارجیان نسبت به محصولات ایرانی
    محمدرضا بلورپارسا 1401
  2. طراحی و تبیین الگوی مشارکت مشتریان در فرایند توسعه محصول جدید در صنعت خودروی کشور
    حسین شجاعی فرد 1399
  3. طراحی و تبیین مدل توانمندی بین المللی شرکت های صادر کننده محصولات کشاورزی برای ورود به بازارهای جهانی
    فریدون همتی 1399
  4. استراتژی های رشد بنگاه در صنایع با فناوری پیشرفته
    محسن پارسا جم 1399
  5. طراحی و تبیین مدل ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش فعالیت های بازاریابی سازمانی
    سیده سروناز سلیلی 1398
  6. طراحی و تبیین مدل راهبردی رقابت پذیری زنجیره تامین در صنعت بهداشت و درمان
    سیدمحمدحسین حسینی 1397
  7. طراحی و تبیین مدل ارزش ویژه برند صنعتی در بازارهای نو ظهور (مطالعه موردی :بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران)
    علیرضا غدیری 1396
  8. طراحی و تبیین مدل بخش بندی پویای بازار بین المللی فراورده های نفتی ایران
    بهتاش جمالیه بسطامی 1396
  9. طراحی و تبیین مدل تاثیر تبلیغات توصیه ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر
    سیروس سلیمی پور 1394
  10. طراحی و تبیین مدل پویایی هوش رقابتی برای نیل مزیت رقابتی پایدار در صنعت بیمه
    مقدسه محمدیان 1393
  11. طراحی و تبیین الگوی اثر بخشی تبلیغات بر دارایی های بازاریابی و عملکرد بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
    کسری سعدمحمدی 1392
  12. طراحی مدل چند وجهی سنجش رضایت مشتریان صنعت بانکداری ایران
    ابوالقاسم ابراهیمی 1390
  13. طراحی و تبیین الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری
    سیدمهدی جلالی 1389
  14. طراحی و تبیین الگوی همسویی استراتژیک بین استراتژیهای کسب و کار و مدیریت پروژه ها و ارتباط آن با موفقیت پروژه ها( بررسی در صنعت ساختمان )
    روح اله ابراهیم نژاد 1388

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. شناسایی انگیزه های مصرف پایدار محصولات غیرحیوانی و گیاهی
    مریم علیدوستی 1403
  2. شناسایی و توسعه روش های مبادله شرکت های کوچک صادرکننده آبزیان استان بوشهر
    ستاره زال زر 1403
  3. اقتضائات موثر بر تصمیم ورود مجدد به بازار هدف: مورد مطالعه شرکت اسنوا
    رومینا اکبری 1403
  4. ارزیابی گرایش و نگرش مردم نسبت به تقاضای کالاهای قاچاق
    هاله جعفرصالحی 1403
  5. تحلیل محتوای عناصر ماموریت- مورد مطالعه: نظام بانکی ایران
    فاطمه زهرابی 1402
  6. تاثیرادراک از محیط VUCA با VRIO براستراتژی عمومی شرکت های دانش بنیان تولیدی
    امیرحسن رحیمی 1402
  7. تاثیر ریسک پذیری اقتضایی تصمیم ها بر کسب مزیت رقابتی مرکب پویا با رهبری استراتژیک
    مجتبی سنجری 1402
  8. ارایه مدل هوشمند انتخاب نمایندگان حمل‌ونقل بین‌المللی برای تجارت بین‌الملل
    علی نوری زاده 1402
  9. شناسایی و تفکیک چالش های مذاکرات بین سازمانی برای تدوین استراتژی و راه حل نمایی
    عمادالدین بختیاریان 1401
  10. تاثیر برنامه های ارتقا صادرات استانی بر عملکرد صادراتی - مورد مطالعه: بنگاههای کوچک و متوسط در استان مازندران
    احسان رجبی 1401
  11. تاثیر نوآوری در سازمان بر تجربه مشتری مورد مطالعه: خرده فروشی های آنلاین
    الهام منافی نیاری 1401
  12. تاثیر توانمندی صادراتی و جهت گیری کارآفرینی شرکتها بر عملکرد صادراتی با میانجی گری اعتماد و تعهد مشتریان
    مجتبی آرزومندی 1401
  13. مقایسه ارزشهای منعکس شده در محتوای حساب اینستاگرام بانکهای ایرانی و آمریکایی
    الهام رنجبر 1401
  14. تاثیر ارتباطات فراگیر الکترونیک کسب‌وکار بر ارتباطات واکنش مشتری در آموزش غیررسمی
    نیلوفر فلاح شایان 1401
  15. تاثیر گرایش به کارآفرینی بین المللی بر نوآوری کسب و کارهای بین المللی با میانجی گری کسب آمادگی بین المللی شدن در شرکت های دارویی
    بهناز فریدونی 1400
  16. تاثیر کارکردهای سرمایه فکری بر بینش نوظهور به رقابت (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت)
    حانیه فردمنوچهری 1400
  17. تاثیر جهت گیری بازرایابی بین المللی بر عملکرد محصول جدید با میانجی گری قابلیت نوآوری
    سوسن نظری 1400
  18. تاثیر استراتژیهای رقابتی تهاجمی و تدافعی در موفقیت ورود به بازار خطوط محصول جدید در صنعت آرایشی بهداشتی (مطالعه موردی داروگر)
    رضا فرهمند 1400
  19. نقش سرمایه ارتباطات اجتماعی بر توانمندی بهره گیری از فرصت های بازرگانی بین الملل مورد مطالعه صنعت پتروشیمی
    طیبه فتحی بجستانی 1400
  20. تاثیر اقدامات کارآفرینی بر شکل‌گیری رفتارهای رقابتی نوآورانه (موردمطالعه:تولیدکنندگان پوشاک زنانه در سطح شهر تهران)
    فیروزه آزمایش فرد 1400
  21. تحلیل محتوای استراتژی سطح شرکت از منظر بازار یابی
    فاطمه رحمانی 1400
  22. تخمین ارزش دوره عمر مشتری برای راهبردهای مختلف مدل دلتا
    ناهید نظرزاده حسن آباد 1399
  23. نقش رنگ و شکل بسته بندی بر ادراکات و قصد خرید مصرف کننده با استفاده از تکنیک تداعی واژه ها( مورد مطالعه: آبمیوه)
    مرضیه شهبازی 1399
  24. اندازه‌گیری میزان اجرا‌پذیری نظریه‌های مدیریت در عمل: رویکرد مبتنی بر شواهد
    رضا ارمی 1399
  25. اهداف خرید و احساسات عاطفی بر تصمیم به خرید مصرف کنندگان
    محمد زمان صادقی 1399
  26. شناسایی و ارائه استراتژی توسعه محصولات جدید لوازم خانگی بر پایه ارزش ویژه برند
    امید سلگی 1399
  27. شناسایی بازار هدف جذاب برای محصول جدید توسعه یافته: در صنعت تجهیزات پزشکی سرمایه ای
    میثم جوادی 1399
  28. مقایسه اعتماد به تبلیغات در شبکه های تلویزیونی سراسری و شبکه های اجتماعی
    زهره محمدی 1399
  29. تاثیر تعاملات مشتری در رسانه اجتماعی بر کیفیت روابط برند و شکل گیری قصد خرید و قصد همکاری در خلق ارزش برند
    محمدهادی هدایتی زفرقندی 1399
  30. شناسایی استراتژی‌های بازاریابی و تبیین کارکردهای آنها در دوران تحریم اقتصادی
    عبدالرضا اباصلتیان 1399
  31. تاثیر ویژگی‌های فروشگاه و سیاست‌های فروش بر تصویر قیمتی فروشگاه با مداخله‌گری ویژگی‌های خریدار
    زهرا احمدی 1399
  32. تاثیر اقتضائات بازار و جهت‎‌گیری‌های استراتژیک بر عملکرد بانک ملی ایران
    سینا سعیدی اصل 1398
  33. تاثیر بازاریابی انلاین بر رفتار خرید و تصویر ذهنی
    رضا یکتاگنجی 1398
  34. تاثیر جو اخلاقی سازمان بر عملکرد نیروی فروش
    محمدصادق شمس 1398
  35. پیشایندها و برآیندهای اخلاق در تبلیغات توصیه ای برخط
    سمیّه جلوه گران اصفهانی 1398
  36. بررسی تاثیر تصویر قیمتی و تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی نگرش
    جواد غفاری فیض آبادی 1398
  37. مقایسه تاثیر جهت گیری بازار در پیشگیری از افول عملکرد در بنگاههای موفق و ناموفق
    محمدامین خلیفه زاده 1397
  38. تاثیر ارزش افزوده برند بر قصد خرید با میانجی گری برند شهری
    پری ناز تفضلی یزدی 1397
  39. ارزیابی عوامل موثر بر نگرش به گسترش برند
    سیدمیلاد حسینی 1397
  40. بررسی اثرات هنجاری و اطلاعاتی گروه های مرجع بر قصد خرید کالاهای لوکس(مورد مطالعه مد وپوشاک ورزشی)
    سعید زائری امیرانی 1397
  41. تاثیر جذابیت برند بر تداوم خرید (مورد مطالعه صنعت پوشاک)
    منصور نظری ساروقی 1397
  42. تبیین تاثیر تحلیل های قیمتی بر قصد خرید مشتریان از فروشگاه های زنجیره ای
    انیس طباطبائی 1397
  43. تاثیر قابلیت های تکنولوژی اطلاعات و روش های بین المللی شدن بر عملکرد بین المللی شدن (مورد مطالعه:شرکت باژاک)
    شیوا خسروی 1397
  44. تاثیر شهرت فروشنده بررفتار مشتری ،مورد مطالعه بازار ارایشگاه
    مونا بخشعلیان 1397
  45. شاخص های انتخاب و ارزیابی تامین کنندگان و تاثیر آن بر عملکرد تجاری شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران
    مهدی کاویانی 1396
  46. شناسایی و ارزشیابی قابلیت های کار آفرینی در شرکت های صادر کننده
    سارا صدیق 1396
  47. تاثیر تجربیات مصرف بر ادراکات از قیمت،ارزش های خرید و تمایلات رفتاری
    احمد کاظمی گرجی 1396
  48. بررسی تاثیر راهبردهای موقعیت یابی بر عملکرد صادراتی.(مطالعه موردی:صنایع غذایی)
    سمانه سادات عظیمی 1396
  49. بررسی ارتباط سیستم ارزش و طرح بازار با مدل کسب و کار در صنعت پوشاک داخلی و خارجی
    علی صفری ملک آباد 1396
  50. شناسایی الگوی راهبرد اقیانوس آبی در صنعت بانکداری(مطالعه موردی:بانک مسکن)
    الهه پورموردینی 1395
  51. ارزیابی کارکردهای تعرفه های گمرکی خودروهای سواری بر متغیرهای کلان اقتصاد کشور
    گلزار رضوانی 1395
  52. تاثیر ارزش آفرینی کسب و کار بر برندسازی شرکت های طراحی و مهندسی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی
    رکسانا عظیمی 1395
  53. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه گرا بر ارزش ویژه برند
    محمد وفائی 1395
  54. بررسی تاثیر میزان جذابیت وب سایت روی ارزش ویژه برند بانک(مورد مطالعه:بانک تجارت)
    اسماعیل توسلی 1395
  55. ارزیابی تاثیر سرمایه در دسترس براستراتژی رشد داخلی بنگاه مورد مطالعه : شرکت نقش اول کیفیت
    آرتین بنائی 1395
  56. اثر استراتژی های ورود به بازار های بین المللی بر عملکرد صادراتی (صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ایران )
    میلاد غرائی یزدی 1395
  57. سنجش میزان آمادگی استقرار CRM (مورد مطالعه بانک مسکن)
    سمیرا اسکندری 1394
  58. تاثیر قدرت اجتماعی برند بر خرید مشتری (شرکت دیجی کالا)
    سجاد حاجی لو 1394
  59. بررسی کارآمدی مشارکت موسسات مالی و اعتباری در تامین مالی پروژه های توسعه شهری
    محمدحسین حیدریان 1394
  60. تببین ریسکهای اعتباری بانک کشاورزی ایران
    فرهاد فرقه 1394
  61. ارزیابی موقعیت بازاریابی و استراتژیهای نوآورانه بازاریابی برای کسب عملکرد مزیت ساز در صنعت مواد غذایی(شرکت های مواد لبنی)
    نازیلا قویدل کلخوران 1394
  62. سنجش میزان به کارگیری دانش توسط کارکنان - مورد مطالعه خطوط پروازی کشور
    محمد باقر گلزار 1394
  63. استقرار نظام مدیریت دانش مورد مطالعه شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی
    سید مصطفی موسوی 1394
  64. ارزیابی موفقیت پیاده سای مدیریت دانش در نیل به آمادگی حضور بازار های بین المللی مطالعه موردی شرکت جامه پوش آرا
    محمدرضا نوری آغجه رود 1394
  65. عوامل موثر بر رفتار شهروندی برند در بانک سپه
    علی هاشمی 1394
  66. تاثیر مهارتهای چهار گانه مدیریت دانش برتوانمند سازی حسابرسان
    شریف الدین خطیبی رودبار سرا 1394
  67. تاثیر eCRM بر روی ویژگی خدمات و کیفیت رابطه مشتریان با بانک (مورد پژوهی : شعب بانک مسکن در تهران)
    محمدامین عبدی 1394
  68. نقش هوشمندی سازمانی و دانش مشتری در دستیابی به تعالی سازمانی
    یاسمن یوسف زاده 1394
  69. تسهیم دانش بازاریابی و ارتقا سطح مزیت رقابتی در صنعت پتروشیمی : مورد مطالعه پتروشیمی اراک
    پری ناز آقائی میبدی 1394
  70. تبیین الگوی مبادله دانش ضمنی کارکنان بخش فروش بابازاریابی برای موفقیت بازاریابی
    تقی احمدی 1394
  71. تبیین توانمندیهای محوری بنگاههای اقتصادی مواد غذایی در ارتقاء آمادگی برای ورود به بازارهای بین المللی
    علی میراحمدی چناروئیه 1394
  72. ارزیابی امادگی و قابلیت سازمانی برای استقرار موفق هوش رقابتی (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)
    المیرا صفارورکیانی 1394
  73. تبیین تاثیر ادراک از ریسک خدمات بانکداری اینترنتی بر نگرش نسبت به بانکداری اینترنتی
    عاطفه قمی اویلی 1393
  74. شناسایی و ارزیابی نیازهای دارندگان پایانه های فروش بانک سامان از خدمات سیستم بانکی بر اساس صنوف منتخب در شهر تهران
    فرناز هارونی 1393
  75. تبیین تاثیر برند،آمیزه بازاریابی و عوامل بیرونی بر انتخاب برند تایر خودروهای سواری در ایران
    سیده سمیه بطحائی 1393
  76. بررسی اثر هوش اجتماعی،موفقیت،هیجانی،فرهنگی،بر شایستگیهای کارآفرین(مطالعه موردی :مدیران آژانس های گردشگری شهر تهران)
    الناز پورجعفری 1393
  77. شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار در بکارگیری تعامل بین اعضا زنجیره تامین صنعت ساخت وساز به منظور ارتقا عملکرد سیستم
    زهرا طرقی بیدآبادی 1393
  78. تبیین الگوی ارزش گذاری برند در بانکهای خصوصی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مورد بانک اقتصاد نوین ،پاسارگاد و سامان
    حسنا سلطانیان 1393
  79. تبیین و ارزیابی کارکردهای مدیریت دانش و استراتژیهای نوآورانه بازاریابی بر عملکرد مزیت ساز کارآفرین
    محمد جوزدانی 1392
  80. تاثیر مدیریت دانش استراتژیک بر ارزش افرینی و فرصت ربایی در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایران
    مصطفی عبودی 1392
  81. تاثیر کیفیت خدمات آنلاین بر ارتقا ارزش ویژه شناسه مطالعه موردی بانک ملی ایران
    صابر بزرگی ماکرانی 1392
  82. تبیین مهارت های کارآفرینی در سازمان در نیل به موقعیت برتر استراتژیک (مطالعه موردی: مدیران شعب بانک ملی ایران)
    مژده نیلچیان 1392
  83. بررسی و میزان تاثیر نوآوری و ارزش آفرینی از فرصت های کسب و کار برای شرکت های کوچک و متوسط
    فاطمه موحدی ساوجی 1392
  84. ارتباط ابعاد بازاریابی کارآفرینانه مراکز آموزشی خصوصی و عملکرد برند
    مهدی عطائی 1392
  85. : تبیین و ارزیابی ارتباط همخوانی شخصیت برند با شاخص انتشار
    محمد رضائی 1392
  86. راهکارهای پیاده سازی برنامه های عملیاتی مدیریت دانش برای کسب تعالی دانشی در سازمان ها
    فربد سیه پوش 1391
  87. تبیین و ارزیابی سطح تحقق پذیری مزیت رقابتی بانک از طریق مدل پنج V مشتریان و مدل ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک E-S-QUAL
    حامد مرادی 1391
  88. شناسایی و ارزیابی عوامل حیاتی موفقیت دفاتر خدمات مسافرتی
    سلماز بهرامعلیان 1391
  89. تبیین ارتباط هوش فرهنگی با شایستگی های رهبردی کلاس جهانی در شرکت های کوچک و متوسط شهر اصفهان
    مجید غلامی 1391
  90. تبیین و ارزیابی میزان آمادگی شرکت های کوچک و متوسط ایرانی برای ورود به بازار های بین المللی
    مریم زرگران یزد 1391
  91. تبیین ویژگیهای کارآفرینانه و عملکرد موفق صادراتی
    مریم خلیلی 1391
  92. بررسی ارتباط ادراک های گردشگری از تصویر مقصد بر انتخاب مقصد_مطالعه موردی جزیره کیش
    سحر نظری 1391
  93. بررسی و تبیین تاثیر بانکداری الکترونیکی بر رشد سپرده های بانکی(مورد کاوی: بانک مسکن)
    سیما صدرعاملی 1391
  94. بررسی رابطه‌ی به کارگیری فناوری اطلاعات و یادگیری سازمانی در اداره کل راه و ترابری استان خراسان رضوی
    جواد نژادی پور 1391
  95. بررسی اثر صفات اخلاقی بر ابعاد شخصیت برند شرکت و ایجاد ارزش ویژه برند
    مرتضی رضائی 1391
  96. ارزیابی تاثیرات بکارگیری سیستم‌های هوشمند حمل و نقل (ITS) بر بهره وری اتوبوس های درون شهری (مطالعه موردی: سازمان اتوبوس رانی مشهد)
    رضا دبیدیان 1391
  97. موقعیت یابی استراتژیک با در نظر گرفتن عوامل موفقیت زای کونو (مورد مطالعه شرکت پارت برق ایرانیان)
    فرید ترهنده 1391
  98. نقش پرونده الکترونیک سلامت در تسریع خدمات بهداشتی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان
    ارژنگ اسکندری طاسکوه 1390
  99. تبیین و ارزیابی موقعیت یابی استراتژیک شرکت نودردر صنعت تولید درب
    محمدمهدی لطیفی 1390
  100. بررسی سبکهای تصمیم گیری مصرف کنندگان در مورد برندهای پوشاک داخلی و وارداتی در شهر تهران
    آزاده آقاجعفری 1390
  101. تاثیر تبلیغات تلوزیونی بر نوجوانان بارویکرد الگوی زمینه _ توجه: مورد پژوهی تنقلات
    محمد تیموری نژاد 1390
  102. شناسائی و تحلیل ریسک پروژه انتقال تکنولوژی ساخت توربوکمپرسور انتقال گاز بر اساس مدل TPT (تست)
    علی صفائی مقدم 1390
  103. تاثیر مدل چهار عاملی بانکداری اینترنتی بر تبلیغات شفاهی مثبت مورد کاوی خدمات اینترنتی بانک ملت
    سمیه دولتی 1389
  104. بررسی تاثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان : در صنعت پتروشیمی ایران
    محمد رضا خیرخواه عسکرآباد 1389
  105. تبیین مدل پیش بینی قیمت معاملات آتی سکه طلا در بورس کالای ایران با رویکرد فازی عصبی
    حمیدرضا اسمعیلی مطلق 1389
  106. عارضه یابی استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان های تولیدی نرم افزار: مورد کاوی شرکت ایرسا
    مریم قلی زاده 1388