استاد
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/29
محمدرضا حمیدی زاده
مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی
رساله های دکتری
-
طراحی مدل مقابله با تصاویر ذهنی منفی خارجیان نسبت به محصولات ایرانی
محمدرضا بلورپارسا 1401 -
طراحی و تبیین الگوی مشارکت مشتریان در فرایند توسعه محصول جدید در صنعت خودروی کشور
حسین شجاعی فرد 1399 -
طراحی و تبیین مدل توانمندی بین المللی شرکت های صادر کننده محصولات کشاورزی برای ورود به بازارهای جهانی
فریدون همتی 1399 -
استراتژی های رشد بنگاه در صنایع با فناوری پیشرفته
محسن پارسا جم 1399 -
طراحی و تبیین مدل ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش فعالیت های بازاریابی سازمانی
سیده سروناز سلیلی 1398 -
طراحی و تبیین مدل راهبردی رقابت پذیری زنجیره تامین در صنعت بهداشت و درمان
سیدمحمدحسین حسینی 1397 -
طراحی و تبیین مدل ارزش ویژه برند صنعتی در بازارهای نو ظهور (مطالعه موردی :بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران)
علیرضا غدیری 1396 -
طراحی و تبیین مدل بخش بندی پویای بازار بین المللی فراورده های نفتی ایران
بهتاش جمالیه بسطامی 1396 -
طراحی و تبیین مدل تاثیر تبلیغات توصیه ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر
سیروس سلیمی پور 1394 -
طراحی و تبیین مدل پویایی هوش رقابتی برای نیل مزیت رقابتی پایدار در صنعت بیمه
مقدسه محمدیان 1393 -
طراحی و تبیین الگوی اثر بخشی تبلیغات بر دارایی های بازاریابی و عملکرد بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
کسری سعدمحمدی 1392 -
طراحی مدل چند وجهی سنجش رضایت مشتریان صنعت بانکداری ایران
ابوالقاسم ابراهیمی 1390 -
طراحی و تبیین الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری
سیدمهدی جلالی 1389 -
طراحی و تبیین الگوی همسویی استراتژیک بین استراتژیهای کسب و کار و مدیریت پروژه ها و ارتباط آن با موفقیت پروژه ها( بررسی در صنعت ساختمان )
روح اله ابراهیم نژاد 1388
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
شناسایی انگیزه های مصرف پایدار محصولات غیرحیوانی و گیاهی
مریم علیدوستی 1403 -
شناسایی و توسعه روش های مبادله شرکت های کوچک صادرکننده آبزیان استان بوشهر
ستاره زال زر 1403 -
اقتضائات موثر بر تصمیم ورود مجدد به بازار هدف: مورد مطالعه شرکت اسنوا
رومینا اکبری 1403 -
ارزیابی گرایش و نگرش مردم نسبت به تقاضای کالاهای قاچاق
هاله جعفرصالحی 1403 -
تحلیل محتوای عناصر ماموریت- مورد مطالعه: نظام بانکی ایران
فاطمه زهرابی 1402 -
تاثیرادراک از محیط VUCA با VRIO براستراتژی عمومی شرکت های دانش بنیان تولیدی
امیرحسن رحیمی 1402 -
تاثیر ریسک پذیری اقتضایی تصمیم ها بر کسب مزیت رقابتی مرکب پویا با رهبری استراتژیک
مجتبی سنجری 1402 -
ارایه مدل هوشمند انتخاب نمایندگان حملونقل بینالمللی برای تجارت بینالملل
علی نوری زاده 1402 -
شناسایی و تفکیک چالش های مذاکرات بین سازمانی برای تدوین استراتژی و راه حل نمایی
عمادالدین بختیاریان 1401 -
تاثیر برنامه های ارتقا صادرات استانی بر عملکرد صادراتی - مورد مطالعه: بنگاههای کوچک و متوسط در استان مازندران
احسان رجبی 1401 -
تاثیر نوآوری در سازمان بر تجربه مشتری مورد مطالعه: خرده فروشی های آنلاین
الهام منافی نیاری 1401 -
تاثیر توانمندی صادراتی و جهت گیری کارآفرینی شرکتها بر عملکرد صادراتی با میانجی گری اعتماد و تعهد مشتریان
مجتبی آرزومندی 1401 -
مقایسه ارزشهای منعکس شده در محتوای حساب اینستاگرام بانکهای ایرانی و آمریکایی
الهام رنجبر 1401 -
تاثیر ارتباطات فراگیر الکترونیک کسبوکار بر ارتباطات واکنش مشتری در آموزش غیررسمی
نیلوفر فلاح شایان 1401 -
تاثیر گرایش به کارآفرینی بین المللی بر نوآوری کسب و کارهای بین المللی با میانجی گری کسب آمادگی بین المللی شدن در شرکت های دارویی
بهناز فریدونی 1400 -
تاثیر کارکردهای سرمایه فکری بر بینش نوظهور به رقابت (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت)
حانیه فردمنوچهری 1400 -
تاثیر جهت گیری بازرایابی بین المللی بر عملکرد محصول جدید با میانجی گری قابلیت نوآوری
سوسن نظری 1400 -
تاثیر استراتژیهای رقابتی تهاجمی و تدافعی در موفقیت ورود به بازار خطوط محصول جدید در صنعت آرایشی بهداشتی (مطالعه موردی داروگر)
رضا فرهمند 1400 -
نقش سرمایه ارتباطات اجتماعی بر توانمندی بهره گیری از فرصت های بازرگانی بین الملل مورد مطالعه صنعت پتروشیمی
طیبه فتحی بجستانی 1400 -
تاثیر اقدامات کارآفرینی بر شکلگیری رفتارهای رقابتی نوآورانه (موردمطالعه:تولیدکنندگان پوشاک زنانه در سطح شهر تهران)
فیروزه آزمایش فرد 1400 -
تحلیل محتوای استراتژی سطح شرکت از منظر بازار یابی
فاطمه رحمانی 1400 -
تخمین ارزش دوره عمر مشتری برای راهبردهای مختلف مدل دلتا
ناهید نظرزاده حسن آباد 1399 -
نقش رنگ و شکل بسته بندی بر ادراکات و قصد خرید مصرف کننده با استفاده از تکنیک تداعی واژه ها( مورد مطالعه: آبمیوه)
مرضیه شهبازی 1399 -
اندازهگیری میزان اجراپذیری نظریههای مدیریت در عمل: رویکرد مبتنی بر شواهد
رضا ارمی 1399 -
اهداف خرید و احساسات عاطفی بر تصمیم به خرید مصرف کنندگان
محمد زمان صادقی 1399 -
شناسایی و ارائه استراتژی توسعه محصولات جدید لوازم خانگی بر پایه ارزش ویژه برند
امید سلگی 1399 -
شناسایی بازار هدف جذاب برای محصول جدید توسعه یافته: در صنعت تجهیزات پزشکی سرمایه ای
میثم جوادی 1399 -
مقایسه اعتماد به تبلیغات در شبکه های تلویزیونی سراسری و شبکه های اجتماعی
زهره محمدی 1399 -
تاثیر تعاملات مشتری در رسانه اجتماعی بر کیفیت روابط برند و شکل گیری قصد خرید و قصد همکاری در خلق ارزش برند
محمدهادی هدایتی زفرقندی 1399 -
شناسایی استراتژیهای بازاریابی و تبیین کارکردهای آنها در دوران تحریم اقتصادی
عبدالرضا اباصلتیان 1399 -
تاثیر ویژگیهای فروشگاه و سیاستهای فروش بر تصویر قیمتی فروشگاه با مداخلهگری ویژگیهای خریدار
زهرا احمدی 1399 -
تاثیر اقتضائات بازار و جهتگیریهای استراتژیک بر عملکرد بانک ملی ایران
سینا سعیدی اصل 1398 -
تاثیر بازاریابی انلاین بر رفتار خرید و تصویر ذهنی
رضا یکتاگنجی 1398 -
تاثیر جو اخلاقی سازمان بر عملکرد نیروی فروش
محمدصادق شمس 1398 -
پیشایندها و برآیندهای اخلاق در تبلیغات توصیه ای برخط
سمیّه جلوه گران اصفهانی 1398 -
بررسی تاثیر تصویر قیمتی و تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی نگرش
جواد غفاری فیض آبادی 1398 -
مقایسه تاثیر جهت گیری بازار در پیشگیری از افول عملکرد در بنگاههای موفق و ناموفق
محمدامین خلیفه زاده 1397 -
تاثیر ارزش افزوده برند بر قصد خرید با میانجی گری برند شهری
پری ناز تفضلی یزدی 1397 -
ارزیابی عوامل موثر بر نگرش به گسترش برند
سیدمیلاد حسینی 1397 -
بررسی اثرات هنجاری و اطلاعاتی گروه های مرجع بر قصد خرید کالاهای لوکس(مورد مطالعه مد وپوشاک ورزشی)
سعید زائری امیرانی 1397 -
تاثیر جذابیت برند بر تداوم خرید (مورد مطالعه صنعت پوشاک)
منصور نظری ساروقی 1397 -
تبیین تاثیر تحلیل های قیمتی بر قصد خرید مشتریان از فروشگاه های زنجیره ای
انیس طباطبائی 1397 -
تاثیر قابلیت های تکنولوژی اطلاعات و روش های بین المللی شدن بر عملکرد بین المللی شدن (مورد مطالعه:شرکت باژاک)
شیوا خسروی 1397 -
تاثیر شهرت فروشنده بررفتار مشتری ،مورد مطالعه بازار ارایشگاه
مونا بخشعلیان 1397 -
شاخص های انتخاب و ارزیابی تامین کنندگان و تاثیر آن بر عملکرد تجاری شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران
مهدی کاویانی 1396 -
شناسایی و ارزشیابی قابلیت های کار آفرینی در شرکت های صادر کننده
سارا صدیق 1396 -
تاثیر تجربیات مصرف بر ادراکات از قیمت،ارزش های خرید و تمایلات رفتاری
احمد کاظمی گرجی 1396 -
بررسی تاثیر راهبردهای موقعیت یابی بر عملکرد صادراتی.(مطالعه موردی:صنایع غذایی)
سمانه سادات عظیمی 1396 -
بررسی ارتباط سیستم ارزش و طرح بازار با مدل کسب و کار در صنعت پوشاک داخلی و خارجی
علی صفری ملک آباد 1396 -
شناسایی الگوی راهبرد اقیانوس آبی در صنعت بانکداری(مطالعه موردی:بانک مسکن)
الهه پورموردینی 1395 -
ارزیابی کارکردهای تعرفه های گمرکی خودروهای سواری بر متغیرهای کلان اقتصاد کشور
گلزار رضوانی 1395 -
تاثیر ارزش آفرینی کسب و کار بر برندسازی شرکت های طراحی و مهندسی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی
رکسانا عظیمی 1395 -
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه گرا بر ارزش ویژه برند
محمد وفائی 1395 -
بررسی تاثیر میزان جذابیت وب سایت روی ارزش ویژه برند بانک(مورد مطالعه:بانک تجارت)
اسماعیل توسلی 1395 -
ارزیابی تاثیر سرمایه در دسترس براستراتژی رشد داخلی بنگاه مورد مطالعه : شرکت نقش اول کیفیت
آرتین بنائی 1395 -
اثر استراتژی های ورود به بازار های بین المللی بر عملکرد صادراتی (صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ایران )
میلاد غرائی یزدی 1395 -
سنجش میزان آمادگی استقرار CRM (مورد مطالعه بانک مسکن)
سمیرا اسکندری 1394 -
تاثیر قدرت اجتماعی برند بر خرید مشتری (شرکت دیجی کالا)
سجاد حاجی لو 1394 -
بررسی کارآمدی مشارکت موسسات مالی و اعتباری در تامین مالی پروژه های توسعه شهری
محمدحسین حیدریان 1394 -
تببین ریسکهای اعتباری بانک کشاورزی ایران
فرهاد فرقه 1394 -
ارزیابی موقعیت بازاریابی و استراتژیهای نوآورانه بازاریابی برای کسب عملکرد مزیت ساز در صنعت مواد غذایی(شرکت های مواد لبنی)
نازیلا قویدل کلخوران 1394 -
سنجش میزان به کارگیری دانش توسط کارکنان - مورد مطالعه خطوط پروازی کشور
محمد باقر گلزار 1394 -
استقرار نظام مدیریت دانش مورد مطالعه شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی
سید مصطفی موسوی 1394 -
ارزیابی موفقیت پیاده سای مدیریت دانش در نیل به آمادگی حضور بازار های بین المللی مطالعه موردی شرکت جامه پوش آرا
محمدرضا نوری آغجه رود 1394 -
عوامل موثر بر رفتار شهروندی برند در بانک سپه
علی هاشمی 1394 -
تاثیر مهارتهای چهار گانه مدیریت دانش برتوانمند سازی حسابرسان
شریف الدین خطیبی رودبار سرا 1394 -
تاثیر eCRM بر روی ویژگی خدمات و کیفیت رابطه مشتریان با بانک (مورد پژوهی : شعب بانک مسکن در تهران)
محمدامین عبدی 1394 -
نقش هوشمندی سازمانی و دانش مشتری در دستیابی به تعالی سازمانی
یاسمن یوسف زاده 1394 -
تسهیم دانش بازاریابی و ارتقا سطح مزیت رقابتی در صنعت پتروشیمی : مورد مطالعه پتروشیمی اراک
پری ناز آقائی میبدی 1394 -
تبیین الگوی مبادله دانش ضمنی کارکنان بخش فروش بابازاریابی برای موفقیت بازاریابی
تقی احمدی 1394 -
تبیین توانمندیهای محوری بنگاههای اقتصادی مواد غذایی در ارتقاء آمادگی برای ورود به بازارهای بین المللی
علی میراحمدی چناروئیه 1394 -
ارزیابی امادگی و قابلیت سازمانی برای استقرار موفق هوش رقابتی (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)
المیرا صفارورکیانی 1394 -
تبیین تاثیر ادراک از ریسک خدمات بانکداری اینترنتی بر نگرش نسبت به بانکداری اینترنتی
عاطفه قمی اویلی 1393 -
شناسایی و ارزیابی نیازهای دارندگان پایانه های فروش بانک سامان از خدمات سیستم بانکی بر اساس صنوف منتخب در شهر تهران
فرناز هارونی 1393 -
تبیین تاثیر برند،آمیزه بازاریابی و عوامل بیرونی بر انتخاب برند تایر خودروهای سواری در ایران
سیده سمیه بطحائی 1393 -
بررسی اثر هوش اجتماعی،موفقیت،هیجانی،فرهنگی،بر شایستگیهای کارآفرین(مطالعه موردی :مدیران آژانس های گردشگری شهر تهران)
الناز پورجعفری 1393 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار در بکارگیری تعامل بین اعضا زنجیره تامین صنعت ساخت وساز به منظور ارتقا عملکرد سیستم
زهرا طرقی بیدآبادی 1393 -
تبیین الگوی ارزش گذاری برند در بانکهای خصوصی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مورد بانک اقتصاد نوین ،پاسارگاد و سامان
حسنا سلطانیان 1393 -
تبیین و ارزیابی کارکردهای مدیریت دانش و استراتژیهای نوآورانه بازاریابی بر عملکرد مزیت ساز کارآفرین
محمد جوزدانی 1392 -
تاثیر مدیریت دانش استراتژیک بر ارزش افرینی و فرصت ربایی در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایران
مصطفی عبودی 1392 -
تاثیر کیفیت خدمات آنلاین بر ارتقا ارزش ویژه شناسه مطالعه موردی بانک ملی ایران
صابر بزرگی ماکرانی 1392 -
تبیین مهارت های کارآفرینی در سازمان در نیل به موقعیت برتر استراتژیک (مطالعه موردی: مدیران شعب بانک ملی ایران)
مژده نیلچیان 1392 -
بررسی و میزان تاثیر نوآوری و ارزش آفرینی از فرصت های کسب و کار برای شرکت های کوچک و متوسط
فاطمه موحدی ساوجی 1392 -
ارتباط ابعاد بازاریابی کارآفرینانه مراکز آموزشی خصوصی و عملکرد برند
مهدی عطائی 1392 -
: تبیین و ارزیابی ارتباط همخوانی شخصیت برند با شاخص انتشار
محمد رضائی 1392 -
راهکارهای پیاده سازی برنامه های عملیاتی مدیریت دانش برای کسب تعالی دانشی در سازمان ها
فربد سیه پوش 1391 -
تبیین و ارزیابی سطح تحقق پذیری مزیت رقابتی بانک از طریق مدل پنج V مشتریان و مدل ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک E-S-QUAL
حامد مرادی 1391 -
شناسایی و ارزیابی عوامل حیاتی موفقیت دفاتر خدمات مسافرتی
سلماز بهرامعلیان 1391 -
تبیین ارتباط هوش فرهنگی با شایستگی های رهبردی کلاس جهانی در شرکت های کوچک و متوسط شهر اصفهان
مجید غلامی 1391 -
تبیین و ارزیابی میزان آمادگی شرکت های کوچک و متوسط ایرانی برای ورود به بازار های بین المللی
مریم زرگران یزد 1391 -
تبیین ویژگیهای کارآفرینانه و عملکرد موفق صادراتی
مریم خلیلی 1391 -
بررسی ارتباط ادراک های گردشگری از تصویر مقصد بر انتخاب مقصد_مطالعه موردی جزیره کیش
سحر نظری 1391 -
بررسی و تبیین تاثیر بانکداری الکترونیکی بر رشد سپرده های بانکی(مورد کاوی: بانک مسکن)
سیما صدرعاملی 1391 -
بررسی رابطهی به کارگیری فناوری اطلاعات و یادگیری سازمانی در اداره کل راه و ترابری استان خراسان رضوی
جواد نژادی پور 1391 -
بررسی اثر صفات اخلاقی بر ابعاد شخصیت برند شرکت و ایجاد ارزش ویژه برند
مرتضی رضائی 1391 -
ارزیابی تاثیرات بکارگیری سیستمهای هوشمند حمل و نقل (ITS) بر بهره وری اتوبوس های درون شهری (مطالعه موردی: سازمان اتوبوس رانی مشهد)
رضا دبیدیان 1391 -
موقعیت یابی استراتژیک با در نظر گرفتن عوامل موفقیت زای کونو (مورد مطالعه شرکت پارت برق ایرانیان)
فرید ترهنده 1391 -
نقش پرونده الکترونیک سلامت در تسریع خدمات بهداشتی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان
ارژنگ اسکندری طاسکوه 1390 -
تبیین و ارزیابی موقعیت یابی استراتژیک شرکت نودردر صنعت تولید درب
محمدمهدی لطیفی 1390 -
بررسی سبکهای تصمیم گیری مصرف کنندگان در مورد برندهای پوشاک داخلی و وارداتی در شهر تهران
آزاده آقاجعفری 1390 -
تاثیر تبلیغات تلوزیونی بر نوجوانان بارویکرد الگوی زمینه _ توجه: مورد پژوهی تنقلات
محمد تیموری نژاد 1390 -
شناسائی و تحلیل ریسک پروژه انتقال تکنولوژی ساخت توربوکمپرسور انتقال گاز بر اساس مدل TPT (تست)
علی صفائی مقدم 1390 -
تاثیر مدل چهار عاملی بانکداری اینترنتی بر تبلیغات شفاهی مثبت مورد کاوی خدمات اینترنتی بانک ملت
سمیه دولتی 1389 -
بررسی تاثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان : در صنعت پتروشیمی ایران
محمد رضا خیرخواه عسکرآباد 1389 -
تبیین مدل پیش بینی قیمت معاملات آتی سکه طلا در بورس کالای ایران با رویکرد فازی عصبی
حمیدرضا اسمعیلی مطلق 1389 -
عارضه یابی استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان های تولیدی نرم افزار: مورد کاوی شرکت ایرسا
مریم قلی زاده 1388