Faculty Profile

نوید نظافتی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/29

نوید نظافتی

مدیریت و حسابداری / مدیریت صنعتی و فناوری اطلاعات

Theses Faculty

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. استفاده از تامین مالی جمعی و گروهی (فین تک) در شرکت های کوچک و متوسط در ایران
    هدیه منفرد 1402
  2. بررسی مقایسه ای سلامت روان کارکنان درمان قبل او بعد از اجرای داستان سرایی با بهره گیری از مدیای آنلاین در دوران اپیدمی کرونا
    احسان قمبری 1401
  3. سطح بندی توانمند سازهای زنجیره تامین با محوریت سیستم های اطلاعات مدیریت با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری(مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران)
    محمدرضا بازآی 1401
  4. شناسائی عوامل موثر بر مشارکت مصرف کنندگان در بازیافت تلفن های همراه با محوریت رسانه های اجتماعی
    امید دهقان 1401
  5. شناسائی عوامل موثر بر مشارکت مصرف کنندگان در بازیافت تجهیزات زائد الکتریکی و الکترونیکی مبتنی بر جارچوب معنا بخشی
    ساسان نوروزی 1401
  6. بررسی تاثیر مدیریت ریسک بر عملکرد شرکت های دانش بنیان (نقش واسطه مدیریت دانش)
    ریحانه نقدی تکلدانی 1401
  7. تاثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید آنلاین با توجه به اثر میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتری
    سیدمحمدمهدی حسینی لواسانی 1401
  8. رد پای زنجیره تامین با استفاده از تکنولوژی بلااکچین با بررسی تاثیر دو متغیر امادگی سازمانی و مقاومت کارکنان
    نرگس بختیاری 1400
  9. بررسی دلایل حضور مستمر در سایت شبکه های اجتماعی با اثر دیدگاه های جایگزین و خود محور : با نقش میانجی اعتماد
    فائزه کاظمی 1400
  10. ارائه مدلی برای انتخاب مدولهای KMS برای جاری سازی 0.2 KM در سازمان با استفاده از تکنیک ANP
    جواد سمیعی 1400
  11. تاثیر رسانه های اجتماعی در افزایش اگاهی مردم درباره بیماریهای ویروسی و شیوه پیشگیری و کنترل ان مطالعه موردی ویروس کویید 19 در ایران
    پدیده غفاری 1400
  12. شناسایی و ارزیابی همزمان شاخص های مدیریت دانش و مدیریت تداوم کسب و کار
    ماهرخ خوش بینی 1399
  13. بررسی عوامل موثر در پذیرش بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی بر رفتار مشتریان با استفاده از مدل رفتار برنامه ریزی شده
    نیلوفر رضابخش نمین 1399
  14. مدل های رفتاری افراد در سازمان در بکارگیری سیستم های مختلف مبتنی بر مدیریت دانش
    شکوه رزاقی 1399
  15. تاثیر بازخورد بر شاخص عملکرد و درگیری کاربران
    آیدا خدیوی فرد 1398
  16. بررسی عوامل تاثیرگذار در ایجاد آشفتگی زنجیره تامین 2 در ایران
    مهدی واحدی 1398
  17. تاثیر ابعاد تجارت اجتماعی بر وفاداری برند مشتری در ایران
    نیما حسن زاده سرهنگی 1398
  18. اولویت بندی و سطح بندی عوامل ریسک RFID بر اساس عوامل ریسک زنجیره تامین
    فهیمه زارعی شمس آبادی 1398
  19. بررسی نگرش کاربران تویتر نسبت به فعالیت های زیست محیطی
    محبوبه اشراقی 1398
  20. تاثیر ابعاد مدیریت دانش بر روی جنبه های نوآوری سازمانی(مورد مطالعه صندوق نوآوری و شکوفایی)
    مهسا ثاقب مقدمی 1398
  21. ارائه مدلی برای اولویت بندی اهداف و تکنیک های بازاریابی محتوا در استارتاپ ها
    زینب حسنی نصب 1398
  22. تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد شرکت و عملکرد کارکنان با تقش میانجی گری چابکی سازمان (مورد مطالعه شرکت تحقیقات راهبر بازار)
    الهام احمدی 1398
  23. بررسی تاثیر فرایندهای مدیریت دانش بر عملکرد زنجیره تامین در شرکت نفت پارس
    مهدی محمدی 1397
  24. توسعه استراتژی مدیریت دانش مبتنی بربلوغ مدیریت دانش و سرمایه فکری سازمان
    آنی اردشتیان 1397
  25. ارزیابی عوامل موثر بر عجین شدن با صفحات برندها درشبکه های اجتماعی
    مسعود وفابخش 1397
  26. شناسایی و الویت بندی ابعاد مدیریت دانش پروژه در موسسات کوچک و متوسط
    هومن عامری 1397
  27. کشف الگوهای عملکردی کاربران سیستم های مدیریت دانش در فعالیت های دانشی در سازمان با استفاده از قواعد انجمنی
    سپیده جعفری 1397
  28. به کارگیری متن کاوی به منظور طبقه بندی دانش سازمانی
    سحر محبتی مبارز 1396
  29. اولویت های واحدهای سازمانی برای پیاده سازی پایلوت مدیریت دانش در سازمان های دولتی (مطالعه موردی وزارت آموزش و پرورش)
    رویا غفاری نیا 1396
  30. بررسی نقش مدیریت دانش بر فعالیت های هوشمندی تکنولوژی ، مطالعه موردی گروه مپنا
    فاطمه هادی دابانلو 1396
  31. تاثیر شایستگی رفتاری بر سیستم اطلاعاتی مدیریت پروژه با استفاده از استاندارد ICB
    سیده غزاله موسوی 1396
  32. ارزیابی کاربرد پذیری سیستم های هوش تجاری با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه ای
    نسیم اتابک 1396
  33. بررسی و اولویت بندی کارکردهای هوش تجاری در تجارت الکترونیک مطالعه موردی در وب سایت تجارت الکترونیک یاتا
    مهسا رضائی 1396
  34. انتخاب مناسب ترین راه حل هوش تجاری متناسب با نیازهای یک سازمان
    هما رباب اسمعیلی 1396
  35. شبیه سازی دینامیک تاثیر سیاست های انگیزشی بر تسهیم دانش کارکنان (مطالعه موردی:شرکت پتروشیمی بندر امام )
    احمد مرشدی 1396
  36. ارزیابی سطح بلوغ حاکمیت فن آوری اطلاعات شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) بر مبنای چارچوب COBIT
    بهروز امیری 1395
  37. شناسایی شاخص های سرمایه ی فکری در سازمان و اندازه گیری آن ها
    میترا عسگری 1395
  38. بررسی تاثیر مولفه های فرهنگ سازمانی بر موفقیت سیستم های هوش تجاری
    نیوشا زیدیحیائی 1395
  39. شناسایی و رتبه بندی کیفیت خدمات موبایل بانک و مقایسه وضع فعلی از نگاه مشتریان در بانک ملت
    بابک ضمیری 1395
  40. ارائه مدلی برای تعیین نقطه بهینه مصرف خودپردازها در بانک پاسارگاد با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری ژنتیک
    امان اله خداپرست 1395
  41. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی برتعهد سازمانی کارکنان
    علی معافی 1394
  42. ارزیابی رفتار بازدید کنندگان فروشگاه های خرده فروشی اینترنتی به منظور جذب مشتری : مطالعه موردی در سایت نیازکو
    عطاءالله امدادی 1394
  43. شناسایی و رتبه بندی فاکتورهای کلیدی موفقیت LMS در سازمان ها ی مبتنی بر همکاری سازمانی
    احسان کیانی آزاد 1394
  44. سنجش میزان موفقیت سیستم های اطلاعاتی مدیریت ارتباط با مشتری درشرکت های تامین کننده وسایل تشخیص آزمایشگاهی و پزشکی براساس مدل اصلاح شده دلون و مک لین
    فریبا سبزوی 1394
  45. ارائه مدلی برای انتخاب مدولهای KMS برای جاری سازی KM2/0 در سازمان با استفاده از تکنیک ANP
    نعیمه رام پناهی 1394
  46. بررسی تاثیر برنامه جانشین پروری برمدیریت عملکرد دربانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
    علیرضا موحدنیا 1394
  47. شناسایی و رتبه بندی عوامل بحرانی شکست در پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمان(مورد مطالعه : شرکت مگاموتور)
    نگین گرجی 1394
  48. شناسایی و الویت بندی عوامل بحرانی موفقیت (csfs)مهندسی ارزش پروژه های عمرانی با استفاده از تکنیک AHP
    مسعود حسین خانی 1394
  49. بررسی عوامل سازمانی موثر بر تسهیم دانش در بین کارکنان پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا
    فرزانه احمدی 1394
  50. شناسایی الگوها و خوشه بندی ایستگاه های اندازه گیری دریایی با استفاده از تکنیک داده کاوی موردمطالعه (پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی)
    فرناز غیاثی 1393
  51. ارائه مدلی برای سنجش آمادگی سازمان جهت پیاده سازی شبکه اجتماعی سازمانی(ESN)
    حمید رضا علی 1393
  52. طراحی تبیین مدل ارتباط میان سطوح بلوغ مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی
    فرید مظفری 1393
  53. طراحی و تبیین مدل اجرای سیستم مدیریت دانش در بستر شبکه اجتماعی
    پیام حقیقی بروجنی 1393
  54. طراحی و تبیین مدل انتخاب ابزار و سرویس های وب CRM2جهت توسعه و پیاده سازی سیستم های در موسیه مالی شهر مشهد
    مسعود خوش هیکل 1392
  55. مدلی برای بررسی و توسعه کانون های خبرگی از دیدگاه چرخه عمر
    شراره شفیعی کرمانی 1392