دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/29
شهریار عزیزی
مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی
رساله های دکتری
-
طراحی الگوی علامت دهی به ذینفعان کلیدی بیرونی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید
عاطفه فتحی 1400 -
طراحی مدل انگیزه همآفرینی ارزش در روابط بنگاه با بنگاه مبتنی بر تئوری مبادله اجتماعی
علی اسدی 1400 -
طراحی و تببین الگوی استراتژی مدیریت سبد برند
فرزاد ترکمانی 1398 -
طراحی و تبیین الگوی توسعه کارآفرینی در فضای مجازی کشور
محمدرضا علی عسکری 1398 -
طراحی و تبیین الگوی پدیدار شناسانه ی(پشیمانی مدیریت استراتژیک)
رضا قنبرزاده میاندهی 1398 -
طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر عملکرد در بازار (دانشگاه فنی حرفه ای)
فاطمه مهاجرانی 1398 -
طراحی و تبیین الگوی پیش آیندها و پی آمدهای شهرت بانک از دیدگاه مشتری
بهناز روستائیان 1396 -
طراحی و تبیین مدل بازاریابی سبز برای تمایل به پرداخت
فرزانه شاه رخی 1394
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
ارزیابی میزان پای بندی به اهداف توسعه پایدار در صنعت نفت و گاز ایران
سجاد جهانگیری 1402 -
تحلیل محتوای تطبیقی ارکان استراتژیک بانکهای کشورهای اسلامی منتخب
فائزه جوادی 1402 -
مصرف پایدار در دوران پس از کووید-19: فرصت ها و چالش ها
زهرا حدیدسازدزفولی 1402 -
عوامل موثربر خرید محصولات ارگانیک برمبنای نظریه ابزار هدف-مورد مطالعه: برند تن درست
هاجر شفیع زاده خولنجانی 1402 -
تاثیر ویژگی های مشاهده گر بر ادراک آنها از انگیزه های ضدمصرف مصرف کنندگان
آرزو نیک آئین 1402 -
مصرف پایدار در سبک زندگی ترویج شده در آگهی های تبلیغاتی تلویزیون ایران: یک مطالعه طولی
فاطمه راد 1402 -
شناسایی ارکان مورد توجه در بیانیه ماموریت سازمان (مورد مطالعه : صنعت خدمات بانکی و مالی)
روح اله یزدی 1401 -
تاثیر باورها ، منابع و قابلیتهای پویایی بازاریابی صادراتی برقصد صادرات
آرمان جمهری 1401 -
ارزیابی عوامل موثر بر رفتار مصرف پایدار
ایمان پناه علی 1401 -
شناسایی انگیزه های موثر بر قصد انجام تجارت اجتماعی در چارچوب نظریه کاربردها و رضامندی
فاطمه شیخ ربیعی 1400 -
شناسایی و مقایسه ی انگیزه ی ورود افراد مسن و جوان به صنعت بازاریابی شبکه ای
زکیه امینی فر 1400 -
مقایسه تطبیقی ادراکات مشتریان از مسکات های برند های ایرانی و بین المللی
محمدمهدی شرفی 1400 -
نشانه شناسی بستهد بندی در محصولات لبنی برندهای ملی با برچسب سنتی
راحله عاشوری 1400 -
اثر شکل هندسی بسته بندی بر حجم و وزن ادراک شده
علی کاشی 1400 -
کاربرد استعاره های عمیق در شناسایی ادراک های مصرف کننده
سیمین مختاری 1400 -
شناسایی و مقایسه روش های مرجح خرید طبقات منتخب محصولات FMCG توسط مصرف کننده نهایی
هادی اعتمادیان مفرد 1399 -
بررسی اثر عناصر صوتی نت های لوگوی صوتی بر نگرش به برند
آیدا کرم یار 1399 -
شناسایی تمایز سازها در صنعت FMCG
احسان اسعدی چورسی 1399 -
طراحی هویت برند شهری - مورد مطالعه شهر شیراز
سیدمحمدحسن احمدی 1399 -
تاثیر رجحان پیشین مصرف کننده بر توجه به تبلیغات با روش های تصویر برداری مغزی (EEG)
میلاد نیک روان 1399 -
موانع توسعه کاربرد سیستم آبیاری قطره ای در چارچوب مدل ام.ای.او با رویکرد بازاریابی اجتماعی
حسین شاه حسینی خالق آباد 1398 -
اثر ابعاد کشور مبدا و زبان نام برند بر نگرش و قیمت درک شده
فاطمه غلامعلی پوربیشه 1398 -
شناسایی روش های ترفیع بر اساس رویکرد بازاریابی اثرساز
مهدیه سوری 1398 -
شناسایی شخصیت برندهای بانکی با رویکرد کهن الگو
عرفان آقاهادی فروشانی 1398 -
اثر استراتژی بازیابی، زمان بازیابی و جایگاه سازمانی بازیابی کننده شکست های ناشی از کارکنان بر رفتار پس از خرید مشتری در نظام بانکی
شبنم اداک 1397 -
شناسایی عوامل شکل دهنده در تعریف طبقه/ زیرطبقه محصول جدید از منظر مشتری (مطالعه موردی: ماست نوشیدنی لاکتیویا)
آرمین قاسمی نقیب دهی 1397 -
شناسائی و ارزیابی عوامل موثر بر فروش بیمه های اختیاری
فاطمه خانکشی پور 1397 -
شناسایی محصولات مرجع داخلی نسبت به محصولات خارجی و علل آن
نغمه کامرانی جویمند 1397 -
ارزیابی اثر استراتژی های برندینگ بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات جدید
اسماعیل بازیارحمزه خانی 1397 -
ارزیابی عوامل تعیین کننده طنین برند -مورد مطالعه برند رایتل
سعیده ضارب نیا 1397 -
تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تبلیغات توصیه ای در صنعت تاکسی های انلاین(اسنپ)
محمدرسول بهاری 1397 -
ارزیابی تفکر خلاف واقع رو به بالا بر پشیمانی پس از خرید در گونه های شخصیتی مختلف
سیدمحمدجواد مدنی 1397 -
ارزیابی اثر بسته بندی محصولات لبنی بر سلامت درک شده محصول
امیرحسین غروی رودسری 1396 -
ارزیابی میزان اثر بخشی ابزارهای ترویجی بر رفتار خرید مصرف کنندگان(مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای پروما )
مهناز بیات خورسند 1396 -
ارزیابی اثر منابع پشیمانی،مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش های مشتری
صالح قرشی 1396 -
شناسایی حوزه های علاقه مندی کاربران وب سایت های تجارت الکترونیک از طریق ردیابی چشم
خشایار جعفری کلیجی 1396 -
پشیمانی پس از خرید بانوان جوان،تحلیل روایت پژوهی
زهرا فضلعلی 1396 -
مقایسه استراتژی های بازیابی احساسی, شناختی و رفتاری بر رضایت مشتری در بازیابی شکست های از خدمت و پرسنل مورد مطالعه: صنعت سلامت
پوریا ملول 1396 -
ارزیابی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده نسبت به برند توسعه یافته (مورد مطالعه : برند کاله)
رضا بحرینی 1395 -
ترسیم شبکه تداعی های برند مطابق نقشه مفهوم برند
محمدرضا بلورپارسا 1394 -
تاثیر ویژگی های شخصی فروشنده بر میزان اعتماد به وی
روشنک خرم شاهی بیات 1394 -
شناسایی و ارزیابی انتظارات کاربران از یک وب سایت تخصصی تجهیزات ورزشی بر اساس 7C
ساویز صادق علی زاده 1394 -
خوشه بندی شکایات مشتریان با استفاده از درخت تصمیم گیری (Decision Tree)مورد مطالعه شرکت مشتریان گلدیران
داود علی خانی 1394 -
عوامل تعیین کننده در پذیرش تبلیغات پیامکی - مورد مطالعه فروشگاه های زنجیره ای شهروند
هانی حسینی طلب 1394 -
شناسایی و دسته بندی نیازهای مشتریان بانک داری شرکتی در بخش صنایع غذایی
محمد معماران کاشانی 1394 -
استخراج نقشه سلسله مراتبی ارزش شبکه های اجتماعی مبتنی برتلفن همراه
پانته آ فاطمی 1394 -
پیشایند ها و پسایند های شهرت در صنعت بانکداری خرد
رضا گودرزی فراهانی 1394 -
شناسایی و طبقه بندی موانع توسعه فروش سلولهای خورشیدی در مراکز تجاری
محمد مقصودلو محلی 1394 -
تاثیر ابعاد پنج گانه شخصیت بر پشیمانی پس از خرید
بهار لاجوردی 1394 -
تحلیل و مقایسه جاذبه ها و سبکهای اجرای تبلیقات در آگهی های چاپی
نازنین هدایتی 1394 -
شناسایی و اولویت بندیمعیارهای انتخاب فرش ماشینی از دیدگاه مشتریان
نازیلا صادقیان فیروزآباد 1394 -
شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در صنعت تجهیزات پزشکی
نوید علاقه بند 1394 -
شناسایی راهکارهای توسعه رقابت گذیری صنعت فرش دستباف ایران
محمدحسین اخوان 1394 -
الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریه داده بنیاد
ابوالفضل براتی کهریزسنگی 1394 -
بخش بندی بیماران مراجعه کننده به مطب های دندانپزشکی برمبنای انتظارات
علیرضا اخباری 1394 -
شناسایی ومقایسه ابعاد مختلف لوگوهای برندهای منتخب
نازلی سلماسی زاده 1394 -
شناسایی عوامل موثر برموفقیت مجتمع های تجاری چند منظوره : از دیدگاه خریداران واحدهای تجاری
شاهین صفائی 1394 -
بخش بندی مسافران راه آهن جمهوری اسلامی ایران بر اساس خدمات مورد انتظار
احسان نوری فرد 1394 -
الگوی بخش بندی مشتریان اینترنت بانک بر مبنای انتظارات آنها(مطالعه موردی : دانشجویان )
ملیکا گماریان 1393 -
تدوین راهبرد بازاریابی مناسبتی برای گروههای منتخب مشتریان (مطالعه موردی :بانک کشاورزی ایران)
میکائیل پشاآبادی 1393 -
اثر ابعاد سه گانه کشور مبدا بر مقصد خرید لوازم خانگی و نقش تعدیل گر قیمت بر آن
سامان رضوی شاهرودی 1393 -
ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بیناد
محسن امینیان صومعه کوچک 1392 -
بررسی رابطه بین مهارتهای فروش و عملکرد فروش کارکنان باجه بانک (مورد مطالعه بانک کشاورزی)
ویدا خراسانی اجبارکلائی 1392 -
بخش بندی کاربران بانکداری بر اساس فن آوری های جدید (موبایل بانک) بر مبنای انتظارات با رویکرد تحلیل خو شه ای (مورد مطالعه بانک کشاورزی)
محمدحسین بلاغی اینالو 1392 -
شناسایی و اولویت بندی و مقایسه نیازها و انتظارات بانکی در صنوف مختلف
وحید حسین آبادی 1392 -
مطالعه و مقایسه ی جاذبه ها و شیوه های اجرای آگهی های سیما
مرضیه نصیری 1391 -
جایگاه یابی و نگاشت نقشه مفهومی برای دانشگاههای دولتی منتخب شهر تهران
هدی عباس زاده 1391 -
شناسایی اولویت بندی و مقایسه عوامل موثر بر استفاده از پایانه فروش POSاز منظر پذیرنده ها Merchantsدر صنوف منتخب
رضا قنبرزاده میاندهی 1391 -
ارزیابی و سنجش رضایت مشتری از کیفیت دفاتر خدمات الکترونیک
مهرناز فرهی مقدم 1391 -
« ارزیابی آمادگی الکترونیک ( مطالعه موردی شهرداری تهران)
رناک صفائی فراهانی 1391 -
طراحی مدل سنجش و ارزیابی رضایت مشتریان اتوماسیون صنعتی و توزین دیجیتالی
محمدحسین منصوری 1391 -
بررسی عوامل موثر بر قصد کارآفرینی با رویکرد ویژگی های شخصیتی
عاطفه پورصدراله 1391 -
ارزیابی عملکرد راهبردی مدیریت برند در کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) مطالعه موردی صنایع غذایی
مهدی جعفرزاده 1391 -
بررسی تاثیر عوامل فردی اجتماعی و هوشیاری کار آفرینانه بر تشخیص فرصت های کار آفرینانه
امیررضا عبداله پور 1390 -
بررسی عوامل موثر بر رفتار سرمایه گذاران در انتخاب صندوق های سرمایه گذاری مشترک
امیر شریف فر 1390 -
شناسایی عوامل کلیدی موثر در تصمیم مشتریان برای خرید محصولات جدید نرم افزارهای سازمانی
محمدحسین توانگر 1390 -
ارزیابی سبک های ارتباطی خانواده بر فرایند تصمیم گیری پیش از خرید نوجوانان
ساعده حاجی ابراهیم عراقی 1390 -
ارزیابی مدل موثر بر وفاداری کارکنان به شناسه سازمان با رویکرد مدل سرمایه گذاری
مسعود جاویدانی 1390 -
ارزیابی تاثیر شدت تبلیغات بر عملکرد بازار نظام بانکی کشور
محمد مقدسی 1390 -
تحلیل عوامل تاثیر گذار بر حسن تعلق به شناسه در بازار موبایل
زهرا داعی 1390 -
تبیین عوامل موثر بر اجتناب از تبلیغات پیام کوتاه sms
افشین درخشان 1389 -
شناسایی و ارزیابی عوامل حیاتی موفقیت وب سایت تجاری B2B از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی سایت کالانما)
سارا غبرائی لنگرودی 1389 -
شناسایی عوامل موثر بر عملکرد شناسه (برند) مطالعه موردی صنعت مواد غذایی
وحید ستار 1389