Faculty Profile

شهریار عزیزی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/29

شهریار عزیزی

مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی

Theses Faculty

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. ارزیابی میزان پای بندی به اهداف توسعه پایدار در صنعت نفت و گاز ایران
    سجاد جهانگیری 1402
  2. تحلیل محتوای تطبیقی ارکان استراتژیک بانکهای کشورهای اسلامی منتخب
    فائزه جوادی 1402
  3. مصرف پایدار در دوران پس از کووید-19: فرصت ها و چالش ها
    زهرا حدیدسازدزفولی 1402
  4. عوامل موثربر خرید محصولات ارگانیک برمبنای نظریه ابزار هدف-مورد مطالعه: برند تن درست
    هاجر شفیع زاده خولنجانی 1402
  5. تاثیر ویژگی های مشاهده گر بر ادراک آنها از انگیزه های ضدمصرف مصرف کنندگان
    آرزو نیک آئین 1402
  6. مصرف پایدار در سبک زندگی ترویج شده در آگهی های تبلیغاتی تلویزیون ایران: یک مطالعه طولی
    فاطمه راد 1402
  7. شناسایی ارکان مورد توجه در بیانیه ماموریت سازمان (مورد مطالعه : صنعت خدمات بانکی و مالی)
    روح اله یزدی 1401
  8. تاثیر باورها ، منابع و قابلیتهای پویایی بازاریابی صادراتی برقصد صادرات
    آرمان جمهری 1401
  9. ارزیابی عوامل موثر بر رفتار مصرف پایدار
    ایمان پناه علی 1401
  10. شناسایی انگیزه های موثر بر قصد انجام تجارت اجتماعی در چارچوب نظریه کاربردها و رضامندی
    فاطمه شیخ ربیعی 1400
  11. شناسایی و مقایسه ی انگیزه ی ورود افراد مسن و جوان به صنعت بازاریابی شبکه ای
    زکیه امینی فر 1400
  12. مقایسه تطبیقی ادراکات مشتریان از مسکات های برند های ایرانی و بین المللی
    محمدمهدی شرفی 1400
  13. نشانه شناسی بستهد بندی در محصولات لبنی برندهای ملی با برچسب سنتی
    راحله عاشوری 1400
  14. اثر شکل هندسی بسته بندی بر حجم و وزن ادراک شده
    علی کاشی 1400
  15. کاربرد استعاره های عمیق در شناسایی ادراک های مصرف کننده
    سیمین مختاری 1400
  16. شناسایی و مقایسه روش های مرجح خرید طبقات منتخب محصولات FMCG توسط مصرف کننده نهایی
    هادی اعتمادیان مفرد 1399
  17. بررسی اثر عناصر صوتی نت های لوگوی صوتی بر نگرش به برند
    آیدا کرم یار 1399
  18. شناسایی تمایز سازها در صنعت FMCG
    احسان اسعدی چورسی 1399
  19. طراحی هویت برند شهری - مورد مطالعه شهر شیراز
    سیدمحمدحسن احمدی 1399
  20. تاثیر رجحان پیشین مصرف کننده بر توجه به تبلیغات با روش های تصویر برداری مغزی (EEG)
    میلاد نیک روان 1399
  21. موانع توسعه کاربرد سیستم آبیاری قطره ای در چارچوب مدل ام.ای.او با رویکرد بازاریابی اجتماعی
    حسین شاه حسینی خالق آباد 1398
  22. اثر ابعاد کشور مبدا و زبان نام برند بر نگرش و قیمت درک شده
    فاطمه غلامعلی پوربیشه 1398
  23. شناسایی روش های ترفیع بر اساس رویکرد بازاریابی اثرساز
    مهدیه سوری 1398
  24. شناسایی شخصیت برندهای بانکی با رویکرد کهن الگو
    عرفان آقاهادی فروشانی 1398
  25. اثر استراتژی بازیابی، زمان بازیابی و جایگاه سازمانی بازیابی کننده شکست های ناشی از کارکنان بر رفتار پس از خرید مشتری در نظام بانکی
    شبنم اداک 1397
  26. شناسایی عوامل شکل دهنده در تعریف طبقه/ زیرطبقه محصول جدید از منظر مشتری (مطالعه موردی: ماست نوشیدنی لاکتیویا)
    آرمین قاسمی نقیب دهی 1397
  27. شناسائی و ارزیابی عوامل موثر بر فروش بیمه های اختیاری
    فاطمه خانکشی پور 1397
  28. شناسایی محصولات مرجع داخلی نسبت به محصولات خارجی و علل آن
    نغمه کامرانی جویمند 1397
  29. ارزیابی اثر استراتژی های برندینگ بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات جدید
    اسماعیل بازیارحمزه خانی 1397
  30. ارزیابی عوامل تعیین کننده طنین برند -مورد مطالعه برند رایتل
    سعیده ضارب نیا 1397
  31. تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تبلیغات توصیه ای در صنعت تاکسی های انلاین(اسنپ)
    محمدرسول بهاری 1397
  32. ارزیابی تفکر خلاف واقع رو به بالا بر پشیمانی پس از خرید در گونه های شخصیتی مختلف
    سیدمحمدجواد مدنی 1397
  33. ارزیابی اثر بسته بندی محصولات لبنی بر سلامت درک شده محصول
    امیرحسین غروی رودسری 1396
  34. ارزیابی میزان اثر بخشی ابزارهای ترویجی بر رفتار خرید مصرف کنندگان(مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای پروما )
    مهناز بیات خورسند 1396
  35. ارزیابی اثر منابع پشیمانی،مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش های مشتری
    صالح قرشی 1396
  36. شناسایی حوزه های علاقه مندی کاربران وب سایت های تجارت الکترونیک از طریق ردیابی چشم
    خشایار جعفری کلیجی 1396
  37. پشیمانی پس از خرید بانوان جوان،تحلیل روایت پژوهی
    زهرا فضلعلی 1396
  38. مقایسه استراتژی های بازیابی احساسی, شناختی و رفتاری بر رضایت مشتری در بازیابی شکست های از خدمت و پرسنل مورد مطالعه: صنعت سلامت
    پوریا ملول 1396
  39. ارزیابی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده نسبت به برند توسعه یافته (مورد مطالعه : برند کاله)
    رضا بحرینی 1395
  40. ترسیم شبکه تداعی های برند مطابق نقشه مفهوم برند
    محمدرضا بلورپارسا 1394
  41. تاثیر ویژگی های شخصی فروشنده بر میزان اعتماد به وی
    روشنک خرم شاهی بیات 1394
  42. شناسایی و ارزیابی انتظارات کاربران از یک وب سایت تخصصی تجهیزات ورزشی بر اساس 7C
    ساویز صادق علی زاده 1394
  43. خوشه بندی شکایات مشتریان با استفاده از درخت تصمیم گیری (Decision Tree)مورد مطالعه شرکت مشتریان گلدیران
    داود علی خانی 1394
  44. عوامل تعیین کننده در پذیرش تبلیغات پیامکی - مورد مطالعه فروشگاه های زنجیره ای شهروند
    هانی حسینی طلب 1394
  45. شناسایی و دسته بندی نیازهای مشتریان بانک داری شرکتی در بخش صنایع غذایی
    محمد معماران کاشانی 1394
  46. استخراج نقشه سلسله مراتبی ارزش شبکه های اجتماعی مبتنی برتلفن همراه
    پانته آ فاطمی 1394
  47. پیشایند ها و پسایند های شهرت در صنعت بانکداری خرد
    رضا گودرزی فراهانی 1394
  48. شناسایی و طبقه بندی موانع توسعه فروش سلولهای خورشیدی در مراکز تجاری
    محمد مقصودلو محلی 1394
  49. تاثیر ابعاد پنج گانه شخصیت بر پشیمانی پس از خرید
    بهار لاجوردی 1394
  50. تحلیل و مقایسه جاذبه ها و سبکهای اجرای تبلیقات در آگهی های چاپی
    نازنین هدایتی 1394
  51. شناسایی و اولویت بندیمعیارهای انتخاب فرش ماشینی از دیدگاه مشتریان
    نازیلا صادقیان فیروزآباد 1394
  52. شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در صنعت تجهیزات پزشکی
    نوید علاقه بند 1394
  53. شناسایی راهکارهای توسعه رقابت گذیری صنعت فرش دستباف ایران
    محمدحسین اخوان 1394
  54. الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریه داده بنیاد
    ابوالفضل براتی کهریزسنگی 1394
  55. بخش بندی بیماران مراجعه کننده به مطب های دندانپزشکی برمبنای انتظارات
    علیرضا اخباری 1394
  56. شناسایی ومقایسه ابعاد مختلف لوگوهای برندهای منتخب
    نازلی سلماسی زاده 1394
  57. شناسایی عوامل موثر برموفقیت مجتمع های تجاری چند منظوره : از دیدگاه خریداران واحدهای تجاری
    شاهین صفائی 1394
  58. بخش بندی مسافران راه آهن جمهوری اسلامی ایران بر اساس خدمات مورد انتظار
    احسان نوری فرد 1394
  59. الگوی بخش بندی مشتریان اینترنت بانک بر مبنای انتظارات آنها(مطالعه موردی : دانشجویان )
    ملیکا گماریان 1393
  60. تدوین راهبرد بازاریابی مناسبتی برای گروههای منتخب مشتریان (مطالعه موردی :بانک کشاورزی ایران)
    میکائیل پشاآبادی 1393
  61. اثر ابعاد سه گانه کشور مبدا بر مقصد خرید لوازم خانگی و نقش تعدیل گر قیمت بر آن
    سامان رضوی شاهرودی 1393
  62. ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بیناد
    محسن امینیان صومعه کوچک 1392
  63. بررسی رابطه بین مهارتهای فروش و عملکرد فروش کارکنان باجه بانک (مورد مطالعه بانک کشاورزی)
    ویدا خراسانی اجبارکلائی 1392
  64. بخش بندی کاربران بانکداری بر اساس فن آوری های جدید (موبایل بانک) بر مبنای انتظارات با رویکرد تحلیل خو شه ای (مورد مطالعه بانک کشاورزی)
    محمدحسین بلاغی اینالو 1392
  65. شناسایی و اولویت بندی و مقایسه نیازها و انتظارات بانکی در صنوف مختلف
    وحید حسین آبادی 1392
  66. مطالعه و مقایسه ی جاذبه ها و شیوه های اجرای آگهی های سیما
    مرضیه نصیری 1391
  67. جایگاه یابی و نگاشت نقشه مفهومی برای دانشگاههای دولتی منتخب شهر تهران
    هدی عباس زاده 1391
  68. شناسایی اولویت بندی و مقایسه عوامل موثر بر استفاده از پایانه فروش POSاز منظر پذیرنده ها Merchantsدر صنوف منتخب
    رضا قنبرزاده میاندهی 1391
  69. ارزیابی و سنجش رضایت مشتری از کیفیت دفاتر خدمات الکترونیک
    مهرناز فرهی مقدم 1391
  70. « ارزیابی آمادگی الکترونیک ( مطالعه موردی شهرداری تهران)
    رناک صفائی فراهانی 1391
  71. طراحی مدل سنجش و ارزیابی رضایت مشتریان اتوماسیون صنعتی و توزین دیجیتالی
    محمدحسین منصوری 1391
  72. بررسی عوامل موثر بر قصد کارآفرینی با رویکرد ویژگی های شخصیتی
    عاطفه پورصدراله 1391
  73. ارزیابی عملکرد راهبردی مدیریت برند در کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) مطالعه موردی صنایع غذایی
    مهدی جعفرزاده 1391
  74. بررسی تاثیر عوامل فردی اجتماعی و هوشیاری کار آفرینانه بر تشخیص فرصت های کار آفرینانه
    امیررضا عبداله پور 1390
  75. بررسی عوامل موثر بر رفتار سرمایه گذاران در انتخاب صندوق های سرمایه گذاری مشترک
    امیر شریف فر 1390
  76. شناسایی عوامل کلیدی موثر در تصمیم مشتریان برای خرید محصولات جدید نرم افزارهای سازمانی
    محمدحسین توانگر 1390
  77. ارزیابی سبک های ارتباطی خانواده بر فرایند تصمیم گیری پیش از خرید نوجوانان
    ساعده حاجی ابراهیم عراقی 1390
  78. ارزیابی مدل موثر بر وفاداری کارکنان به شناسه سازمان با رویکرد مدل سرمایه گذاری
    مسعود جاویدانی 1390
  79. ارزیابی تاثیر شدت تبلیغات بر عملکرد بازار نظام بانکی کشور
    محمد مقدسی 1390
  80. تحلیل عوامل تاثیر گذار بر حسن تعلق به شناسه در بازار موبایل
    زهرا داعی 1390
  81. تبیین عوامل موثر بر اجتناب از تبلیغات پیام کوتاه sms
    افشین درخشان 1389
  82. شناسایی و ارزیابی عوامل حیاتی موفقیت وب سایت تجاری B2B از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی سایت کالانما)
    سارا غبرائی لنگرودی 1389
  83. شناسایی عوامل موثر بر عملکرد شناسه (برند) مطالعه موردی صنعت مواد غذایی
    وحید ستار 1389