Faculty Profile

سجاد شکوه یار

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/29

سجاد شکوه یار

مدیریت و حسابداری / مدیریت صنعتی و فناوری اطلاعات

Theses Faculty

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. مطالعه معیار های رضایتمندی مصرف کنندگان در خصوص خدمات پس از فروش با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین
    امیرحسین جمالی گلباغی 1403
  2. بررسی و تحلیل ساختار همکاری های پژوهشی کاربرد هوش مصنوعی در زنجیره تامین پایدار
    آیسان عطائی 1402
  3. تحلیل احساسات مصرف کننده نسبت به دستگاه های الکترونیکی استفاده شده: رویکرد تحلیلی یادگیری عمیق در رسانه های اجتماعی
    الهه اشرفی مهابادی 1402
  4. بررسی واکنش مقایسه ای خرید گوشی های هوشمند بازسازی شده با گوشی های نو در کشور های توسعه یافته و درحال توسعه
    میلاد مونسان 1401
  5. ردپای نگرش مصرف‏ کنندگان بر توسعه پایدار در کشورهای در حال توسعه و توسعه‏ یافته: مطالعه موردی تلفن همراه
    ساناز قربانلو 1401
  6. تعیین مولفه‌های سیستم خدمت محصول با استفاده از داده های شبکه اجتماعی : مطالعه موردی گوشی های همراه بازسازی شده
    زهرا حقیقت نجات 1401
  7. طراحی مدل ارزیابی عوامل موثر بر مشارکت مصرف کنندگان در برنامه¬های مدیریت پسماندهای تلفن همراه
    آیدا صفری 1401
  8. ارتقا یک سیستم پشتیبان تصمیم با استفاده از داده های شبکه های اجتماعی به منظور بهبود خدمات وارانتی (با رویکرد محصول- خدمت)
    زهرا سرمست حسن کیاده 1401
  9. ارزیابی زنجیره تامین معکوس محصولات بازسازی شده در کشور های درحال توسعه بر اساس تحلیل احساس مصرف کنندگان
    آرمین شلیل احمدی 1401
  10. انتخاب تامین کننده پایدار با استفاده از یادگیری ماشین وداده کاوی
    امیرحسین رضائی 1401
  11. ارزیابی اثرات فرهنگ بر مصرف سبز محصولات الکترونیکی بر اساس داده های شبکه اجتماعی
    فهیمه زمانی خانه زنیانی 1400
  12. بهبود عملکرد زنجیره تامین تلفنهای همراه هوشمند با استفاده از تحلیل داده های شبکه های اجتماعی
    آرمین منظوری فر 1400
  13. به کارگیری تجزیه و تحلیل مضامین برای شناسایی نقش اقتصاد دایره ای در اقدامات زنجیره تامین پایدار
    شیما میرزائی 1400
  14. تاثیر قابلیت های تجزیه و تحلیل داده های بزرگ بر مزیت رقابتی شرکت نقش میانجی قابلیتهای نو اورانه و تاباوری زنجیره تامین
    تارا زیبنده خوی 1400
  15. پاسخ واقعی مصرف کنندگان به خرید گوشی های هوشمند نوسازی شده: بررسی ارزش ادراک شده از بررسی محصولات در خرده فروشی های آنلاین
    محمدصادق نصیری 1400
  16. طراحی سیستم پشتیبان تصمیم بهینه برای مدیریت پایان عمر محصول مبتنی بر تجزیه و تحلیل داده های رسانه های اجتماعی
    محدثه پورعباسی 1400
  17. تاثیر سیستم هوشمند کسب وکار بر پایداری زنجیره تامین مطالعه موردی صنعت دارو
    نازنین فاطمه لقمانی 1399
  18. نقش قابلیت های تحلیل کلان داده بر عملکرد زنجیره تامین از طریق افزایش تاب آوری و خلاقیت در زنجیره تامین: بررسی متغیر "استفاده از اطلاعات" به عنوان تعدیل گر
    محمد بهرامی 1399
  19. ارائه مدل سیستم پیشنهاد دهنده مبتنی بر دسته بندی و قواعد وابستگی نظرات کاربران
    سولماز دژاهنگ 1399
  20. تاثیر بلاکچین در تحقق اهداف اصلی مدیریت زنجیره تامین شرکت های پرداخت الکترونیک
    ابراهیم حیاتی 1399
  21. سنجش آگاهی عمومی در خصوص اقتصاد چرخشی در بستر رسانه های اجتماعی با رهیافت متن کاوی
    سیدمحمد مطلبی اسفیدواجانی 1399
  22. طراحی سیتم مدیریت یادگیری الکترونیک بازیوار شده بر اساس نظریه خیبرگان با روش مدلسازی ساختاری تفسیری
    فاطمه سادات میرمحمدمیگونی 1399
  23. بهبود عملکرد زنجیره تامین تلفن همراه با استفاده از شبکه های اجتماعی
    مسعود رمضانی نیا 1399
  24. تحلیل احساس مشتریان تلفن همراه در خصوص عملکرد زنجیره تامین معکوس
    فاطمه حقیقی 1399
  25. احصای روندهای مرتبط با مسئولیت گسترش یافته تولید کننده در صنعت الکترونیک
    یاسمن ردائی 1399
  26. نواوری باز و چالشهای منابع انسانی
    سعید ملک محمدی 1399
  27. بررسی تاثیر بازی کاری در چرخه مدیریت دانش
    زهرا میرزائی 1399
  28. بهینه سازی خودکار رابط کاربری با استفاده از الگوریتم های تکاملی و داده های ورودی کاربر وب
    زهرا نقیان 1399
  29. طراحی و توسعه مدلی به منظور بهبود سیستم های خودروی اشتراکی با استفاده از تحلیل داده‌های شبکه های اجتماعی
    امیرسالار جعفری گریزی 1399
  30. فرصت ها و چالش های شبکه های اجتماعی در پایداری زنجیره تامین
    نرگس جمشیدفرد 1399
  31. بهبود عملکرد زنجیره تامین دارو با استفاده از داده های شبکه اجتماعی
    آیدا تارقلی زاده 1398
  32. تحلیل احساس داده‌های کاربران توییتر به منظور ارزیابی تمایل خرید مشتریان گوشی‌‌های تلفن همراه بازسازی شده
    زهرا شریفی 1398
  33. بررسی ترجیحات مصرف کنندگان تلفن همراه در حوزه پایداری با رویکرد تحلیل شبکه های اجتماعی
    ساناز امیرمختاررادی 1398
  34. تاثیر کلان داده ها بر تاب آوری زنجیره تامین
    صحرا حکیمیون 1398
  35. بررسی تاثیر گام های زنجیره تامین2 بر موفقیت مدیریت زنجیره تامین در صنعت کفش ایران
    نادر صادقی 1398
  36. بررسی استفاده از فناوری بلاک چین در زنجیره تامین صنعت خودرو
    رضا فرهادکیائی 1398
  37. ارزیابی ریسک های شبکه های مخابراتی در پایداری زنجیره تامین
    کیوان رزق ده 1398
  38. طراحی مدل شناخت فازی از ریسک داده های کلان در سازمان
    مریم رنجبر 1398
  39. بررسی و تحلیل خطرات و تهدیدات زنجیره تامین دریایی با استفاده از روش جامع فازی
    فریدون خسروی 1398
  40. تحلیل تصویر سبز شرکتها در بستر شکبه های اجتماعی با کمک متن کاوی: مورد کاوی صنعت خودروسازی
    سامان میرزائی ساران 1398
  41. پیاده سازی و ارزیابی روشی مبتنی بر واژگان برای تحلیل احساسات در رسانه های اجتماعی حوزه گردشگری
    سایه باقرزاده 1398
  42. افزایش رقابت پذیری در صنعت فولاد: بررسی دیدگاه مشتریان نسبت به کیفیت خدمات پس از فروش با استفاده از مدل کانو
    سپهر صفری 1397
  43. چالش ها و فرصت های شبکه های اجتماعی در زنجیره تامین
    محمد رمضانی علیائی 1397
  44. ارائه مدل مفهومی پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) در مدیریت سبد شرکت های مادر تخصصی
    مینا تقی زاده 1397
  45. ارزیابی سطوح ریسک خرده فروشان در زنجیره تامین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش با رویکرد داده کاوی
    شیرین رضائی 1397
  46. ارزیابی اثرات رابط کاربری بر انگیزش یادگیری - مورد مطالعه در بنیاد دانش
    نازنین سادات سیدرضی 1397
  47. اولویت بندی عوامل موثر برخستگی کاربران از رسانه های اجتماعی و ارائه راهکارهایی جهت حفظ کاربران ، مورد مطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام
    مژده خازنی رضوی 1396
  48. بازمهندسی فرایند ارزیابی و تست نفوذ شبکه های رایانه ای در محیط های امنیتی و نظامی
    سیدامین شاهرخی 1396
  49. ارزیابی اثر حاکمیت فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمان های پروژه محور
    صدف زرّین 1396
  50. داده کاوی عوامل موثر بر خرید در صنعت پوشاک جهت ارتقای مدیریت ارتباط با مشتری
    نیلوفر رجا 1396
  51. سنجش عوامل موثر بر پذیرش سیستم های هوش تجاری موبایل(مطالعه موردی شرکت لیزینگ امید)
    آرام محمدی 1395
  52. طراحی سیستم اطلاعاتی ارزیابی عملکرد مدیریت جهادی در سازمان.مطالعه موردی:یکی از واحدهای شهرداری تهران
    لیلاسادات فاطمی 1395
  53. ارزیابی عوامل انسانی تاثیر گذار بر پذیرش Bl بااستفاده از مدل رفتاری نظریه عمل برنامه ریزی شده
    سولماز حسین شبیری 1395
  54. ارزیابی عوامل موثر بر محبوبیت صفحات طرفداران برند در شبکه های اجتماعی
    سمیه شعبانیان 1395
  55. نقش دیدگاه های جایگزین در زمینه دلایل ادامه استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی
    میلاد احرام پوش 1395
  56. شناسایی الگو های ریزش مشتریان با استفاده از تکنیک داده کاوی و تاثیر آن بر تدوین برنامه های بازاریابی بانک
    پرنا سعیدپور 1395
  57. سنجش آمادگی برای پذیرش مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتری (SCRM) مطالعه موردی بانک ملت
    خدیجه کرامت نیا 1395
  58. خوشه بندی و استخراج الگوهای تصادفات جاده ای با استفاده از تکنیک داده کاوی
    سارا ذوالفقاری 1394
  59. ارائه الگوی سنجش و ارزیابی ریسک پروژه های تحقیقاتی-راهبردی حوزه ICT - مطالعه موردی پروژه های مرکز تحقیقات مخابرات ایران
    شهره حسن نعیمی 1394
  60. سنجش رضایت مشتریان ازخدمات تلفن همراه با رویکرد فازی : مطالعه موردی در شرکتهای همراه اول ،ایرانسل ورایتل
    بیتا نفریه 1394
  61. سنجش بلوغ سازمانی برای توسعه سیستم اطلاعاتی ارزیابی عملکرد : مطالعه موردی شرکت اکتشاف نفت
    نغمه ایرانی قمی 1394
  62. روند تاثیر بانکداری الکترونیک بر تغییر رفتار مشتریان بانکی با استفاده از نگاشت خود سازمان دهنده
    میثم نمازی 1394
  63. ارزیابی موانع موثر بر توسعه تجارت الکترونیک در شعب بیمه: مطالعه موردی در بیمه البرز
    فرزاد امیری 1394
  64. سنجش میزان رضایت مشتریان از محصولات صنایع غذایی با استفاده از مدل کانوی فازی :مطالعه موردی:محصولات شرکت شیرین عسل
    سیده فرشته محسنیان جوردی 1394
  65. طراحی و پیاده سازی سیستم خبره بیمه مسولیت قراردادهای نرم افزاری با رویکرد فازی : مطالعه موردی در قرارداد خرید ، نصب و راه اندازی ERP شرکت ملی صنایع مس ایران
    سودابه سیف هاشمی 1394
  66. ارزیابی زیرساخت های پیاده سازی هوش تجاری در صنایع مخابرات
    آتوسا آذری 1394
  67. ارزیابی عوامل موثر بر سطح ناب بودن فناوری اطلاعات در سازمان با استفاده از رویکرد فازی
    آزاده برادران 1394
  68. ارائه یک مدل برای بالا بردن سطح محبوبیت محتوی تبلیغات نام های تجاری در رسانه های اجتماعی آنلاین
    سیدامیرحسین سخی جوارشک 1394
  69. ارزیابی عوامل موثر در پذیرش فن آوری رمز یک بار مصرف (OTP)توسط مشتریان
    ساغر پویان شاد 1393
  70. بررسی عوامل موثر فناوری اطلاعات در شبکه های توزیع زنجیره تامین ، مطالعه موردی:صنایع غذایی شیرین عسل
    حسین علیا 1393
  71. مدلسازی و بهینه سازی شبکه بازیافت محصولات الکترونیکی با استفاده از روش الگوریتم ژنتیک چندهدفه
    امیرحسین تقی نژاد 1393
  72. بررسی و ارزیابی خدمات فناوری اطلاعات سبز با رویکرد فازی
    افشین خلیلی سامانی 1393
  73. تبیین و سنجش مولفه های مدیریت ریسک امنیت اطلاعات جهت پیاده سازی در سیستم بانکی
    مریم نظافت بخش 1393
  74. بررسی و سنجش مولفه های موثر فناوری اطلاعات (IT)در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با رویکرد منطق فازی
    بنفشه عطاءآفرین 1393
  75. ارزیابی عملکرد دستگاه های خودپرداز با رویکرد تحلیل پوششی داده ها (DEA)- مطالعه موردی: بانک سپه تهران
    آزاده کریمی صفت 1393
  76. طراحی سیستم خبره فازی به منظور تعیین میزان ناب بودن فناوری اطلاعات در سازمان
    حامد محبتی 1393