دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/08/17
سیدمحمود حسینی کشکوئیه
مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی
رساله های دکتری
-
شناسایی و تبیین عوامل موثر بر منطق های شکل گیری شرکتهای چندکسب و کاره ناهمگون
سلمان عیوضی نژاد 1400 -
طراحی و تبیین الگوی تاثیر بازاریابی کار آفرینانه بر عملکرد بنگاه(با محوریت محیط صنعت)
مرضیه نصیری 1398 -
طراحی و تبیین رویکردهای خلق استراتژی
هوشنگ نظامی وند چگینی 1397 -
طراحی و تبیین الگوی بخش بندی بازار از منظر نظام بانکی با رویکرد چرخه های تجاری و زنجیره ارزش صنایع
محمد مقدسی 1395 -
طراحی مدل نظری پیکربندی کنترل استراتژیک
عیسی پریزادی 1394 -
طراحی و تبیین مدل تاثیر گذاری قابلیت های پویا بر عملکرد شرکت ها
مریم نکوئی زاده 1394 -
طراحی و تبیین مدل برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی
صدیقه صائمیان 1392 -
طراحی و تبیین مدل راهبردی موفقیت صادرکننده های فرآورده های نفتی
مسعود طاهری 1392 -
طراحی و تبیین مدل تاثیر مالکیت شرکتها برراهبردهای تنوع بخشی
منیره پناهی 1391 -
طراحی مدل تعاملی کنترل استراتژیک با ابعاد سازمانی و عملکرد <استراتژی ، تغییرات محیطی ، ساختار فرهنگ و تکنولوژی سازمانی >
وحید خاشعی ورنامخواستی 1391 -
طراحی الگوی ارتباط بین گرایش بازار با گرایش یادگیری.گرایش نوآوری.مدیریت کیفیت جامع و عملکرد شرکتهای مواد غذایی پذیرفته شده در بورس ایران
جمشید سالار 1389
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
شناسایی راهکارهای توسعه بازارهای صادراتی گیاهان دارویی ایران
نازنین اسمعیل پوراشکاء 1403 -
ارزیابی نگرش نسبت برندهای داخلی و خارجی محصولات آرایشی زنانه و علل آن
مرسده ولدخانی 1403 -
شناسایی و تبیین سازوکارهای کنترل استراتژیک بازاریابی در شرکتهای بزرگ
شقایق دانشخو 1402 -
تحلیل نشانه شناسی رفتار خریداران اپارتمان های لوکس
مهدی رحمتی 1402 -
شناسایی استراتژی رشد صادرات شرکت های ایرانی در بازار عمان-مورد مطالعه شرکت های مصالح ساختمانی
عرفان پیروی راد 1401 -
مطالعه روندهای آینده پژوهی صنعت رستوران در تهران
محسن هنرور 1401 -
ارائه چارچوبی برای پیاده سازی استراتژی - مقایسه هوشین کانری و کارت امتیازی متوازن و بررسی یکپارچگی دو مدل
صفا وحیدافشار 1400 -
اثر چابکی بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد شرکت
محمد صحرائی 1400 -
شناسایی و تحلیل چالش ها و استراتژی های مدیریت استعداد در شرکت های دانش بنیان
فرناز کلانتری 1400 -
بررسی اثر استراتژی بازار محور و فناوری محور بر موفقیت محصول جدید
یاسمن غفاری 1400 -
تاثیر به کارگیری فناوری اطلاعات در عملکرد شرکت های حمل کننده کالا
زهرا قاسمی خواه 1400 -
پاسخ های شناختی و عاطفی مصرف کنندگان به طبقه بندی نادرست کشور مبدا
حانیه ابراهیمی 1400 -
شناسایی عوامل موثر بر موفقیت و عدم موفقیت در هلدینگ های داروسازی در حوزه بیوتکنولوژی صنعت داروسازی ایران
ویدا نعمت گرگانی 1400 -
عوامل موثر بر گسترش برند در صنعت نساجی (B2B)
محمدعلی مشک فروش 1400 -
شناسایی و اولویت بندی عناصر تفکر استراتژیک در رقابت با تازه واردان به صنعت، مطالعه موردی: شرکت هوم کر
یاسر منصوری 1400 -
تاثیر استراتژی های نواوری و سرمایه فکری بر مزیت های رقابتی در شرکت های دانش بنیان )NTBF(
محمدرضا عسگری یزدی 1400 -
ارزیابی اثر قابلیت های مالی بر عملکرد مالی شرکت با اثر میانجی مزیت رقابتی در بورس اوراق بهادار تهران
محمد قربانی 1399 -
شناسایی و ارائه استراتژی بازاریابی در شرایط تلاطم در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط هرات
محمد قاضی زاده 1399 -
شناسایی و اندازه گیری مولفه های بازاریابی اخلاقی در صنایع منتخب
مهدی صدرزاده 1399 -
تاثیر جهت گیری بازار بر عملکرد کسب وکارهای موسیقی در فضای مجازی
مهزاد ضیائی گروی 1399 -
شناسایی و تبیین عوامل موثر بر ارتباط B2B مورد مطالعه صنعت الکترونیک
مونا بیات 1399 -
شناسایی نقش مدیران ارشد در فعالیت های استراتژی باز
حمیدرضا تیموری نوده 1398 -
ارزیابی تاثیر ابعاد امیخته محصول بر تصمیم خرید محصولات مواد غذایی
الناز جوانیان شلیلوند 1398 -
واکنش های مصرف کنندگان به سطوح تازگی طراحی و کشور مبدا
بهروز فرخ پی 1397 -
تاثیر برند مصرف کننده در رسانه های اجتماعی بر ایجاد مشتری ارزش مشتری
حانیه اسکندری 1397 -
تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند بر قدردانی و وفاداری مشتری
سیمین بهارلوهوره 1397 -
تاثیر راهبردهای تنوغ بخشی بر عملکرد شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران
محسن ریاحی سامانی 1397 -
شناسایی الزامات و سطوح برند سازی محصول در صنعت بیمه در شهر تهران (مورد مطالعه شرکت بیمه سامان
محمود زندکریمی 1396 -
بررسی تاثیر کانال توزیع بر صادرات شرکت های تولید کننده پوشاک
ریحانه بخشنده جزی 1396 -
بررسی روابط کیفیت خدمات ،رضایت مشتریان،وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه ای (مطالعه مجموعه باشگاه های بدنسازی خصوصی آقایان در شهر تهران)
امیرمسعود روحانی نیا 1396 -
مطالعه عوامل موثر بر خرید مصرف کنندگان محصولات غذایی سبز
حسنی فیضی 1396 -
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی و تاکتیک های مذاکره کنندگان بر پیامد های مذاکره
سپیده صابری 1396 -
ارزیابی تاثیر کیفیت ارتباط شرکت با واسطه خارجی در عملکرد صادرات
آرزو حیدری 1396 -
سنجش تاثیرات موسیقی بر عواطف مخاطبین تبلیغات تلویزیونی بوسیله مغز نگار برقی و ردیاب چشم
محمدعلی ثابت قدم 1396 -
آینده نگاری در حوزه تجارت الکترونیک B2C در ایران با رویکرد GBN در سناریو نویسی
نرگس ملائی 1395 -
شناسایی و الویت بندی عوامل حفظ مشتریان پایدار مورد مطالعه: شرکت هلدینگ صنایع مفتولی ایران
محمد صادقی 1395 -
ارزیابی عوامل موثر در وفاداری مشتریان در زمینه بازارهای صادراتی قیر براساس مدل بازاریابی رابطه مند
لیلا فتحی 1394 -
عوامل رفتاری موثر در انتخاب بانک -مورد مطالعه بانک سامان
مریم الطافی 1394 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در موفقیت عرضه محصول جدید در صنایع غذایی استان البرز
ملیحه کرمانشاهی 1394 -
شناخت عوامل موثر بر انتخاب استراتژیهای قیمت گذاری در شرکتهای تولیدی مواد غذایی
سمانه قلی پور 1394 -
شناسایی عوامل اثر گذار بر نگرش مشتریان به توسعه برند و اثر این نگرش بر رفتار ایشان
آیدا نیگی قلعهء 1393 -
هدفگیری و زمانبندی فعالیت های ترفیعی برای تعیین جهش محصولات جدید با تکیه بر رویکرد مبتنی بر عامل
زهرا امینی 1393 -
ببرسی عوامل موثر بر جلب توجه مصرف کنندگان در بیلبورد تبلیغاتی
زهرا فریدنی ترک زاده 1392 -
شناسایی و ارزیابی جایگاه بانک مسکن در بازار خدمات بانکی ایران
نینا ابوالحسنی 1392 -
شناسایی ابزارهای فناوری اطلاعات جهت ورود به بازارهای جهانی برای کسب و کارهای کوچک تولید کننده نرم افزار
صابر سلیمانی 1392 -
ارزیابی اثربخشی استراتژیهای جایگاه یابی از دیدگاه مصرف کنندگان در صنعت فرش (مطالعه موردی: فرش ستاره کویر یزد)
فرزانه ادیب فر 1391 -
بررسی تاثیر عوامل ساختاری و رفتاری بر اعتماد و تعهد در شبکه توزیع لوازم خانگی
مجید حسنی نژاد 1391 -
آینده نگاری توسعه محصول با رویکرد برنامه ریزی بر پایه سناریو(مطالعه موردی صنعت نفت)
محمدامین قلمبر 1390 -
تبیین نحوه اثر گذاری یکپارچگی زنجیره تامین بر عملکرد شرکت
نرگس شیخی 1390 -
تحلیل تاثیرات کشور مبدا و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار
پیمان کریمی 1390 -
سنجش سطح همسویی میان استراتژی های کسب و کار و استراتژی های فناوری اطلاعات در شرکت مگفا
محمد حسین برهان مجرد 1389 -
تاثیر معروفیت فروشگاه و قیمت بر کیفیت درک شده محصول جدید :مطالعه موردی بازار عسل
وحید رحمانی 1389