Faculty Profile

سیدمحمود حسینی کشکوئیه

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/06/08

سیدمحمود حسینی کشکوئیه

مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی

Theses Faculty

رساله های دکتری

  1. شناسایی و تبیین عوامل موثر بر منطق های شکل گیری شرکتهای چندکسب و کاره ناهمگون
    سلمان عیوضی نژاد 1400
  2. طراحی و تبیین الگوی تاثیر بازاریابی کار آفرینانه بر عملکرد بنگاه(با محوریت محیط صنعت)
    مرضیه نصیری 1398
  3. طراحی و تبیین رویکردهای خلق استراتژی
    هوشنگ نظامی وند چگینی 1397
  4. طراحی و تبیین الگوی بخش بندی بازار از منظر نظام بانکی با رویکرد چرخه های تجاری و زنجیره ارزش صنایع
    محمد مقدسی 1395
  5. طراحی مدل نظری پیکربندی کنترل استراتژیک
    عیسی پریزادی 1394
  6. طراحی و تبیین مدل تاثیر گذاری قابلیت های پویا بر عملکرد شرکت ها
    مریم نکوئی زاده 1394
  7. طراحی و تبیین مدل برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی
    صدیقه صائمیان 1392
  8. طراحی و تبیین مدل راهبردی موفقیت صادرکننده های فرآورده های نفتی
    مسعود طاهری 1392
  9. طراحی و تبیین مدل تاثیر مالکیت شرکتها برراهبردهای تنوع بخشی
    منیره پناهی 1391
  10. طراحی مدل تعاملی کنترل استراتژیک با ابعاد سازمانی و عملکرد <استراتژی ، تغییرات محیطی ، ساختار فرهنگ و تکنولوژی سازمانی >
    وحید خاشعی ورنامخواستی 1391
  11. طراحی الگوی ارتباط بین گرایش بازار با گرایش یادگیری.گرایش نوآوری.مدیریت کیفیت جامع و عملکرد شرکتهای مواد غذایی پذیرفته شده در بورس ایران
    جمشید سالار 1389

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. شناسایی و تبیین سازوکارهای کنترل استراتژیک بازاریابی در شرکتهای بزرگ
    شقایق دانشخو 1402
  2. تحلیل نشانه شناسی رفتار خریداران اپارتمان های لوکس
    مهدی رحمتی 1402
  3. شناسایی استراتژی رشد صادرات شرکت های ایرانی در بازار عمان-مورد مطالعه شرکت های مصالح ساختمانی
    عرفان پیروی راد 1401
  4. مطالعه روندهای آینده پژوهی صنعت رستوران در تهران
    محسن هنرور 1401
  5. ارائه چارچوبی برای پیاده سازی استراتژی - مقایسه هوشین کانری و کارت امتیازی متوازن و بررسی یکپارچگی دو مدل
    صفا وحیدافشار 1400
  6. اثر چابکی بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد شرکت
    محمد صحرائی 1400
  7. شناسایی و تحلیل چالش ها و استراتژی های مدیریت استعداد در شرکت های دانش بنیان
    فرناز کلانتری 1400
  8. بررسی اثر استراتژی بازار محور و فناوری محور بر موفقیت محصول جدید
    یاسمن غفاری 1400
  9. تاثیر به کارگیری فناوری اطلاعات در عملکرد شرکت های حمل کننده کالا
    زهرا قاسمی خواه 1400
  10. پاسخ های شناختی و عاطفی مصرف کنندگان به طبقه بندی نادرست کشور مبدا
    حانیه ابراهیمی 1400
  11. عوامل موثر بر گسترش برند در صنعت نساجی (B2B)
    محمدعلی مشک فروش 1400
  12. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت و عدم موفقیت در هلدینگ های داروسازی در حوزه بیوتکنولوژی صنعت داروسازی ایران
    ویدا نعمت گرگانی 1400
  13. تاثیر استراتژی های نواوری و سرمایه فکری بر مزیت های رقابتی در شرکت های دانش بنیان )NTBF(
    محمدرضا عسگری یزدی 1400
  14. شناسایی و اولویت بندی عناصر تفکر استراتژیک در رقابت با تازه واردان به صنعت، مطالعه موردی: شرکت هوم کر
    یاسر منصوری 1400
  15. ارزیابی اثر قابلیت های مالی بر عملکرد مالی شرکت با اثر میانجی مزیت رقابتی در بورس اوراق بهادار تهران
    محمد قربانی 1399
  16. شناسایی و ارائه استراتژی بازاریابی در شرایط تلاطم در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط هرات
    محمد قاضی زاده 1399
  17. شناسایی و اندازه گیری مولفه های بازاریابی اخلاقی در صنایع منتخب
    مهدی صدرزاده 1399
  18. تاثیر جهت گیری بازار بر عملکرد کسب وکارهای موسیقی در فضای مجازی
    مهزاد ضیائی گروی 1399
  19. شناسایی و تبیین عوامل موثر بر ارتباط B2B مورد مطالعه صنعت الکترونیک
    مونا بیات 1399
  20. شناسایی نقش مدیران ارشد در فعالیت های استراتژی باز
    حمیدرضا تیموری نوده 1398
  21. ارزیابی تاثیر ابعاد امیخته محصول بر تصمیم خرید محصولات مواد غذایی
    الناز جوانیان شلیلوند 1398
  22. واکنش های مصرف کنندگان به سطوح تازگی طراحی و کشور مبدا
    بهروز فرخ پی 1397
  23. تاثیر برند مصرف کننده در رسانه های اجتماعی بر ایجاد مشتری ارزش مشتری
    حانیه اسکندری 1397
  24. تاثیر راهبردهای تنوغ بخشی بر عملکرد شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران
    محسن ریاحی سامانی 1397
  25. تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند بر قدردانی و وفاداری مشتری
    سیمین بهارلوهوره 1397
  26. شناسایی الزامات و سطوح برند سازی محصول در صنعت بیمه در شهر تهران (مورد مطالعه شرکت بیمه سامان
    محمود زندکریمی 1396
  27. بررسی تاثیر کانال توزیع بر صادرات شرکت های تولید کننده پوشاک
    ریحانه بخشنده جزی 1396
  28. بررسی روابط کیفیت خدمات ،رضایت مشتریان،وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه ای (مطالعه مجموعه باشگاه های بدنسازی خصوصی آقایان در شهر تهران)
    امیرمسعود روحانی نیا 1396
  29. مطالعه عوامل موثر بر خرید مصرف کنندگان محصولات غذایی سبز
    حسنی فیضی 1396
  30. بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی و تاکتیک های مذاکره کنندگان بر پیامد های مذاکره
    سپیده صابری 1396
  31. ارزیابی تاثیر کیفیت ارتباط شرکت با واسطه خارجی در عملکرد صادرات
    آرزو حیدری 1396
  32. سنجش تاثیرات موسیقی بر عواطف مخاطبین تبلیغات تلویزیونی بوسیله مغز نگار برقی و ردیاب چشم
    محمدعلی ثابت قدم 1396
  33. آینده نگاری در حوزه تجارت الکترونیک B2C در ایران با رویکرد GBN در سناریو نویسی
    نرگس ملائی 1395
  34. شناسایی و الویت بندی عوامل حفظ مشتریان پایدار مورد مطالعه: شرکت هلدینگ صنایع مفتولی ایران
    محمد صادقی 1395
  35. ارزیابی عوامل موثر در وفاداری مشتریان در زمینه بازارهای صادراتی قیر براساس مدل بازاریابی رابطه مند
    لیلا فتحی 1394
  36. عوامل رفتاری موثر در انتخاب بانک -مورد مطالعه بانک سامان
    مریم الطافی 1394
  37. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در موفقیت عرضه محصول جدید در صنایع غذایی استان البرز
    ملیحه کرمانشاهی 1394
  38. شناخت عوامل موثر بر انتخاب استراتژیهای قیمت گذاری در شرکتهای تولیدی مواد غذایی
    سمانه قلی پور 1394
  39. شناسایی عوامل اثر گذار بر نگرش مشتریان به توسعه برند و اثر این نگرش بر رفتار ایشان
    آیدا نیگی قلعهء 1393
  40. هدفگیری و زمانبندی فعالیت های ترفیعی برای تعیین جهش محصولات جدید با تکیه بر رویکرد مبتنی بر عامل
    زهرا امینی 1393
  41. ببرسی عوامل موثر بر جلب توجه مصرف کنندگان در بیلبورد تبلیغاتی
    زهرا فریدنی ترک زاده 1392
  42. شناسایی و ارزیابی جایگاه بانک مسکن در بازار خدمات بانکی ایران
    نینا ابوالحسنی 1392
  43. شناسایی ابزارهای فناوری اطلاعات جهت ورود به بازارهای جهانی برای کسب و کارهای کوچک تولید کننده نرم افزار
    صابر سلیمانی 1392
  44. ارزیابی اثربخشی استراتژیهای جایگاه یابی از دیدگاه مصرف کنندگان در صنعت فرش (مطالعه موردی: فرش ستاره کویر یزد)
    فرزانه ادیب فر 1391
  45. بررسی تاثیر عوامل ساختاری و رفتاری بر اعتماد و تعهد در شبکه توزیع لوازم خانگی
    مجید حسنی نژاد 1391
  46. آینده نگاری توسعه محصول با رویکرد برنامه ریزی بر پایه سناریو(مطالعه موردی صنعت نفت)
    محمدامین قلمبر 1390
  47. تبیین نحوه اثر گذاری یکپارچگی زنجیره تامین بر عملکرد شرکت
    نرگس شیخی 1390
  48. تحلیل تاثیرات کشور مبدا و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار
    پیمان کریمی 1390
  49. سنجش سطح همسویی میان استراتژی های کسب و کار و استراتژی های فناوری اطلاعات در شرکت مگفا
    محمد حسین برهان مجرد 1389
  50. تاثیر معروفیت فروشگاه و قیمت بر کیفیت درک شده محصول جدید :مطالعه موردی بازار عسل
    وحید رحمانی 1389