Faculty Profile

علی عبدالهی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/29

علی عبدالهی

مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی

Theses Faculty

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. شناسایی عوامل موفقیت در جاری سازی استراتژی تحول دیجیتال در صنعت بانکداری
    محمدمتین احمدی 1403
  2. تاثیر رویکرد تفکر طراحی در توسعه خدمت جدید
    هستی توسلی 1402
  3. تاثیر تجربه مشتری بر نوآوری در مدل کسب‌و‌کار
    محمدصالح اسدی اقکند 1402
  4. اثرات کاربست فناوری های دیجیتال در استارتاپ ها در دوران شروع کرونا
    نگار فخار تازه یزدی 1401
  5. ارزیابی وضعیت تحول دیجیتال در صنعت بانکداری ایران با رویکرد مدل‎های بلوغ (مطالعه موردی بانک تجارت)
    سیدفهیم قافله باشی 1401
  6. عوامل موثر بر وفاداری در کسب و کارهای الکترونیکی
    فرناز محمدی فیروز 1400
  7. ارزیابی آمادگی جهت استقرار CRM در شرکت سپید از گروه شرکتهای هلدینگ کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
    کورش حسینی حقیقت 1400
  8. تاثیر استراتژی بازاریابی محتوا با تاکید بر سیستم نظردهی آنلاین بر عملکرد رزرو آنلاین هتل ها
    آوا محسنی 1400
  9. تاثیر رویکرد تفکر طراحی بر سرعت نوآوری در محصولات
    الهام احمدی 1400
  10. طراحی چهار چوب سیستم پشتیبان تصمیم گروهی gdss جهت ارائه خدمات مالی به افراد مبتنی بر مالی رفتاری و بازی سازی
    مریم حسینی 1400
  11. تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر مشارکت مشتری در کسب و کارهای دانش بنیان نوپا
    سیدمحمدامین فاطمی 1400
  12. ارائه چارچوبی برای بکارگیری فناوری های نوین مالی ( فین تک ) در بازار سرمایه ای مبتنی بر رویکرد تنظیمی جعبه های شنی ( سند باکس های رگولاتوری )
    محمدحسین خسروی نیا 1400
  13. شناسایی، امکان سنجی و اولویت بندی سناریوهای پیاده سازی مدل کسب و کار پلتفرمی در صنعت بانکداری
    سیده افشانه رودبارکی 1400
  14. مقایسه شاخص های سهولت کسب و کار در ایران با گرجستان و تطبیق آن با شاخص های بانک جهانی
    امین هریوندی 1399
  15. بررسی نقش منابع نامشهود در بکارگیری تجزیه و تحلیل کلان داده بر اساس دیدگاه مبتنی بر منابع
    عطیه سیفیان 1399
  16. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت کسب و کار های نوپا با تاکید برحوزه منابع انسانی
    مرضیه مصلحی مقدم 1399
  17. شناسایی و اولویت بندی ارزشهای پیشنهادی در مدل کسب و کارهای اقتصاد اشتراکی پلتفرم محور
    سینا افضلیان شیروان 1399
  18. بررسی تاثیر استفاده از شبکه های مجازی توسط کارکنان در هنگام کار بر روی رفتار نواورانه انها با توجه به نقش میانجی ریسک پذیری
    سیدمهدی حسینی هاشمی 1399
  19. مقایسه ادراک کارآفرینان و دانشجویان در ارتباط با اثربخشی محتوایی آموزش کارآفرینی
    فرمهر مهرآفرین 1399
  20. شناسایی و اولویت بندی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گیم ایران
    محسن جهان بخش رفیعی 1399
  21. شناسائی و الویت بندی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینی در صنعت بیمه ایران و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن
    ابراهیم ایران نژاد 1398
  22. تاثیر ابعاد استراتژی دانش بر رویکرد نوآوری باز
    شهرزاد شیخ نجفی تیمورلوئی 1398
  23. شناسائی و الویت بندی عوامل موثر بر توسعه کسب و کار صنعت گردشگری سلامت در ایران
    علی سیاوشی 1398
  24. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم گیری داده محور در سازمان
    سمیه شاهدخواه 1398
  25. تاثیر ارزهای رمزنگاری شده بر ارزش های پیشنهادی و جریان های درآمدی بانکداری
    سجاد ذوقی 1398
  26. تاثیر ارتباطات بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کنندگان در کسب و کارهای های کوچک و متوسط(مطالعه موردی: رستوران ها و کافه ها در اینستاگرام)
    جواد خدائی 1398
  27. تاثیر تیم های کاری اثربخش بر جو کارآفرینی در شرکت های دانش بنیان
    جعفر جعفری 1398
  28. شناسائی , ارزیابی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت تبلیغات کسب و کارهای نوپا در شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی : شبکه اجتماعی اینستاگرام)
    یلدا سمیع زاده 1398
  29. شناسایی و ارزیابی شاخص های رضایت مسافران هوایی از کیفیت خدمات
    سحر طحانی ساز 1398
  30. شناسائی و ارزیابی مولفه های موثر بر ادراک دانشجویان از جو کارآفرینی در موسسات آموزش عالی
    اسماعیل وفا 1397
  31. تاثیر ساختار سازمانی بر رابطه بین استراتژی بازاریابی و عملکرد سازمانی
    فاطمه شرقی قاسم آباد 1397
  32. شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر ایجاد و توسعه ی اکوسیستم کارافرینی در دانشگاه ها
    محمدحسین مشاهری فرد 1397
  33. تاثیر بازاریابی محتوایی بر قصد خرید از فروشگاه انلاین با میانجی گری اعتماد(مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی ابزارمارت)
    حسین رضائی 1397
  34. تاثیر جهت گیری کارآفرینی و قابلیت شبکه سازی بر عملکرد سازمانی (مورد مطالعه شرکتهای مستقر در پارکهای علم و فناوری شهر تهران)
    الهه اصل جعفری 1397
  35. تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر موفقیت پروژه های مبتنی بر فناوری اطلاعات
    بهارناز بیدار 1397
  36. بررسی تاثیر عوامل انگیزشی و ادراکی بر قصد کارآفرینی (مورد مطالعه کارکنان پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران)
    مهسا حاجی قهرمانزاده 1397
  37. عوامل موثر بر قصد استفاده از فناوری های نوین مالی (فین تک) در حوزه پرداخت موبایلی
    سیدمحسن ذوالفقاری 1397
  38. بررسی و ارزیابی همراستایی استراتژی ها و مدل کسب و کار در مجتمع صنعتی ماموت و ارائه راهکارهای بهبود
    نگار فیروزفر 1397
  39. آسیب شناسی اقدامات حمایتی مراکز رشد و فناوری دانشگاهی با رویکردFMEA
    زهره پرهیزکاربرزلی 1397
  40. امکان سنجی و اولویت بندی سناریو های پیاده سازی زبان گزارشگری تجاری توسعه پذیر (XBRL) در سیستم بانکی (مطالعه موردی بانک پاسارگاد)
    سیده لیلا شمس آبادی 1396
  41. بررسی تاثیر محرک های تجاری سازی فناوری بر عملکرد شرکت های SME با تعدیل گری پویایی محیط (مطالعه موردی:شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علم و فناوری)
    میترا ایرانی 1395
  42. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر خلق مزیت رقابتی با میانجی گری نوآوری (مطالعه موردی شرکتهای دانش بنیان مستقر در مراکز رشد دانشگاهی و پارکهای علم و فناوری شهر تهران)
    احسان صباحی 1395
  43. شناسایی ،بررسی و اولویت بندی عوامل موثر در وفاداری مشتریان خدماتADSL در شرکت مخابرات استان تهران
    بهاره ابراهیم قربانی 1395
  44. بررسی تاثیر ادراک ارزشها و مهارتهای کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه مبتنی بر تئوری رفتار برنامه ریزی شده (مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی)
    سعیده السادات میریان 1395
  45. عارضه یابی محیط قانونی موثر بر توسعه ی کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد FMEA( مطالعه موردی:شرکت های دانش بنیان فناوری اطلاعات )
    فرناز فدائی 1395
  46. بررسی تاثیر کار آفرینی اجتماعی بر عملکرد سازمانی با میانجی گری ارزش اجتماعی سازمان (مطالعه موردی: موسسات فرهنگی- هنری)
    اندیشه جاوید 1395
  47. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط از طریق برندسازی(مورد مطالعه:شرکتهای شهرک صنعتی یزد)
    سیدمحسن موسوی عزآبادی 1395
  48. تاثیر کار آفرینی اجتماعی بر توانمند سازی زنان سرپرست خانوار (مورد مطالعه:موسسه خیریه بهروز زنجان)
    سیده زهرا محمدی 1395
  49. ارایه چارچوبی برای ارزیابی سیستم شناسایی پولشویی (مطالعه موردی : بانک ملت)
    سید مهدی آوائی 1394
  50. ارائه چارچوبی یکپارچه برای امن سازی خدمات دولت الکترونیکی مبتنی بر مدل های بلوغ دولت الکترونیک
    علی رضا اطهری فرد 1394
  51. شناسایی و بررسی تاثیر عوامل کیفیت زندگی کاری بر میزان کارآفرینی کارکنان مدیران صنعت برق
    حامد گرجی 1394
  52. شناسایی و الویت بندی عوامل پایداری موثر بر توسعه کارآفرینی روستایی(مطالعه موردی: استان همدان)
    امیر نبی زاده 1394
  53. ارائه چارچوبی برای سنجش رضایت از خدمات معاملات بر خط در بازار سرمایه با استفاده از ترکیب تکنیک داده کاوی و رویکرد کانون فازی
    محمود قادری 1394
  54. بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر توسعه محصول جدید در شرکتهای نرم افزاری استان تهران
    الهه وفائی نیا 1394
  55. ارائه چارچوبی جهت پیاده سازی و بکارگیری فناوری ارتباط میدان نزدیکNFC
    شیما اسدبیگی 1394
  56. اجرای مدل کسب و کار بر اساس چرخه عمر با محوریت مدل استروالدر (مطالعه موردی صنعت بازیهای یارانه ای مستقر در استان تهران)
    شیرین اسفندی 1394
  57. ارزیابی ابعاد کارآفرینی سازمانی بر اساس بخش بندی SMEبا رویکرد چرخه عمر(مورد مطالعه :سازمان های دانش بنیان)
    نیلوفر پیشگاه گیلانی 1394
  58. تحلیل راهبردی زنجیره ارزش افزایی خدمات مبتنی بر تلفن همراه در بازار سرمایه ایران و ارایه راهکارهایی برای ارتقاء آن
    بهاره قدوسی 1393
  59. رویکردی برای تبیین محیط چابکی نیروی انسانی با رویکرد IMS مورد مطالعه :شرکت برق منطقه ای خراسان
    الهه کاشف قربان پور 1393
  60. بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر ارزش برند کارآفرینانه در کسب و کار های کوچک و متوسط
    سعید نیکنام 1393
  61. بررسی تاثیر تعهد سازمانی بر خلق دانش(مورد مطالعه: حوزه ی ستادی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)
    افروز فرازنده مهر 1392
  62. اولویت‌بندی استراتژی‌های مدیریت دانش با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره منتخب (مورد مطالعه:شرکت مدیریت فناوری اطلاعات بورس تهران)
    عارف خالقی 1391