Faculty Profile

مریم اخوان خرازیان

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/29

مریم اخوان خرازیان

مدیریت و حسابداری / مدیریت دولتی

Articles Faculty

مقالات علمی چاپ شده در مجلات

  1. "Modeling of Islamic consumer behavior and background music regarding to ambiguity in the Islamic texts"
    Maryam Akhavan Kharazian, vahid azadfar
    International Journal of Islamic and Middle Eastern Finance and Management, Vol. 12, pp.553-568, 2019
  2. "A New Consideration on New Product Development Models"
    Mohammad Reza Hamidizadeh, Seyedmahmood Hoseinikashkooye, Maryam Akhavan Kharazian, Hossein Shojaei fard
    International Journal of Automotive Engineering, Vol. 8, pp.2666-2671, 2018
  3. "International Consumer Based Modeling of Foreign Country Brand Trust for Markets Improvement"
    Maryam Akhavan Kharazian
    INTERNATIONAL JOURNAL OF NONLINEAR SCIENCES AND NUMERICAL SIMULATION (MSRT BLACKLIST), Vol. 17, pp.1-12, 2018
  4. "CONSUMER BASED MODELING OF MOBILE SERVICE CONSUMPTION USING EXPLANATORY FACTOR ANALYSIS AND ANALYTIC NETWORK PROCESS"
    yaser sobhanifard, Maryam Akhavan Kharazian, mohsen agha alikhani
    Journal of Internet Banking and Commerce, Vol. 22, pp.1-20, 2017
  5. "Analyzing effect of organizational agility and intellectualcapital on productivity of human resources through spiritual leadership (Case Study Social Security Organization of Chaharmahal and Bakhtiari)"
    , Maryam Akhavan Kharazian
    International Business Management, Vol. 10, pp.1893-1900, 2016
  6. "Investigation and Classification of the outsourcing barriers to implementation of Green Supply Chain Management in the Iranian oil refining industry using DEMATEL- ANP (The Case Study Isfahan Oil Refining Industry)"
    , Maryam Akhavan Kharazian,
    International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, Vol. 5, pp.91-99, 2015
  7. "Impact of E-Service Quality on E-Loyalty of Customers in the Area of E-Banking Services"
    Hasan Farsijani, Maryam Akhavan Kharazian, Mohammadhassan Ahmadi,
    Asian Journal Of Research In Marketing, Vol. 3, pp.123-132, 2014
  8. "Design a model for successful implementation of e-banking in Iran"
    Maryam Akhavan Kharazian, , Mohammadhassan Ahmadi, , ,
    INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES, Vol. 4, pp.8885-8892, 2014
  9. "THE EFFECT OF USING RELATIONSHIP MANAGEMENT WITH ELECTRONIC CUSTOMER TO GLOBLIZE ORGANIZATIONS"
    Mohammadhassan Ahmadi, Maryam Akhavan Kharazian, , ,
    INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES, Vol. 4, pp.5164-5170, 2014
  10. "detecting factors of customer resistance to internet banking"
    , Maryam Akhavan Kharazian, , Mohammadhassan Ahmadi
    REEF RESOURCES ASSESSMENT AND MANAGEMENT TECHNICAL PAPER, Vol. 4, pp.164-176, 2014
  11. "The challenges of establishing virtual banking in Iran"
    , , Maryam Akhavan Kharazian
    Applied Mathematics in Engineering Management and Technology, Vol. 1, pp.317-323, 2014
  12. "Analyzing the relationship between the level of E-banking and customer satisfaction form E-banking service quality in iran"
    Nasrin Jazani, , Maryam Akhavan Kharazian
    china-usa business review, Vol. 11, pp.643-653, 2012
  13. "A Method for Identifying Critical Success Factors of JIT Implementation in Different Circumstances (Case Study Appliance Industry)"
    , Maryam Akhavan Kharazian, ,
    journal of supply chain management systems, Vol. 1, 2012
  14. "desining a model or mesasuring the impacts of successful outsourcing on organizations activities"
    , , , Maryam Akhavan Kharazian,
    MANAGEMENT SCIENCE, Vol. 2, pp.1839-1848, 2012
  15. "a method for identifying critical success factors of JIT implementation in different circumstances (case study appliance industry)"
    Hasan Farsijani, , Maryam Akhavan Kharazian,
    journal of supply chain management systems, Vol. 1, pp.1-9, 2012
  16. "بررسی ریسک ها و موانع اجرای بانکداری مجازی در ایران از نظر خبرگان و مشتریان بانکی"
    مریم اخوان خرازیان
    تحقیقات بازاریابی نوین،
  17. "بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری به نام تجاری با توجه به عامل رضایت مشتریان در بانکهای ایرانی"
    جمشید صالحی صدقیانی ، مریم اخوان خرازیان، محمدحسن احمدی، پانته آ صالحی صدقیانی
    علوم مدیریت ایران،
  18. "بررسی اثر بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی بر سطح استفاده مشتریان از این خدمات"
    یاسر سبحانی فرد ، مریم اخوان خرازیان
    چشم انداز مدیریت بازرگانی،
  19. "شناسایی و تحلیل پیش برنده ها و بازدارنده های شکل گیری نگرش و قصد خرید برخط محصوالت پوشاک وارداتی"
    مریم اخوان خرازیان، شیوا دادبه
    کاوش های مدیریت بازرگانی، نسخه 15، صفحات:1-29، 1402
  20. "تاثیر مزایای درک شده مشتریان دیی کالا از قیمت، راحتی و محصول بر نگرش و قصد خرید آنلاین"
    مریم اخوان خرازیان، شیوا دادبه
    بررسی های بازرگانی، نسخه 21، صفحات:99-118، 1402
  21. "طراحی و تبیین مدل مدیریت استعداد (مورد مطالعه: صنعت خودرو)"
    محمدرضا ابراهیمی، طیبه امیرخانی، اکرم هادیزاده‌مقدم، مریم اخوان خرازیان
    چشم انداز مدیریت دولتی، نسخه 13، صفحات:61-90، 1401
  22. "اثر تبلیغات آنلاین بر ارتقای قصد خرید مصرف کنندگان زعفران"
    مریم اخوان خرازیان، شیوا دادبه
    مدیریت برند، نسخه 9، صفحات:55-84، 1401
  23. "بررسی رضایتمندی بیماران از خدمات داروخانه ها در دوران همه گیری کووید 19"
    مریم اخوان خرازیان، شیوا دادبه
    علوم و فنون بسته بندی، نسخه 13، صفحات:21-32، 1401
  24. "ارائه چارچوب کمیابسازی محصول در بازاریابی: مرور نظاممند مبانی نظری"
    علی عبدالهی، سجاد مزارعی، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، مریم اخوان خرازیان
    مدیریت بازرگانی، نسخه 14، صفحات:418-444، 1401
  25. "تاثیر انگیزه های خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی"
    مریم اخوان خرازیان، امیرحسین شادبهر
    مطالعات رفتار مصرف کننده، نسخه 9، صفحات:207-229، 1401
  26. "تاثیر سرمایه اجتماعی آنلاین بر افزایش مشارکت جمعی در طرح های نظارتی مقابله با قاچاق کالا"
    احمد کاظمی گرجی، مریم اخوان خرازیان، سجاد مزارعی، عاطفه جمهوری
    پژوهش های اطلاعاتی و جنایی، نسخه 16(64)، صفحات:137-158، 1400
  27. "تجزیه وتحلیل چندسطحی تاثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجیگری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری"
    مریم اخوان خرازیان، فاطمه درمنکی فراهانی
    مطالعات مدیریت گردشگری، نسخه 16، صفحات:234-277، 1400
  28. "بررسی نحوه به کارگیری ارزش ها و توسعه ارزش های مشترک جهت افزایش سرمایه اجتماعی افراد تاثیرگذار (مورد مطالعه: اینفلوئنسرها در شبکه اجتماعی اینستاگرام)"
    مهدی صدرزاده، مونا بیات، مریم اخوان خرازیان
    مدیریت سرمایه اجتماعی، نسخه 8، صفحات:151-179، 1400
  29. "تحلیل چند سطحی راهبردهای رسانه اجتماعی با منظومه عملکرد شغلی کارکنان"
    مریم اخوان خرازیان، محسن آقا علیخانی
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 12، صفحات:19-36، 1400
  30. "تجزیه و تحلیل چند سطحی تاثیر رسانه های اجتماعی بر مدیریت دانش مشتریان"
    مریم اخوان خرازیان، احسان خواجه علی
    مدیریت دانش سازمانی، نسخه 4، صفحات:31-65، 1400
  31. "ارائه مدل چندسطحی تاثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده"
    مریم اخوان خرازیان، شیوا دادبه
    مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران، نسخه 13، صفحات:412-434، 1400
  32. "تحلیل رابطه بین استراتژی سازمان و شایستگی برارزش و یکتایی سرمایه انسانی"
    مریم اخوان خرازیان، شیرین طالبی
    مدیریت فردا، نسخه 19، صفحات:229-236، 1399
  33. "بررسی تاثیر تصویر قیمتی و رسانه اجتماعی بر قصد خرید مشتری"
    محمدرضا حمیدی ‌زاده، مریم اخوان خرازیان، جواد غفاری فیض آبادی، نیما حسن زاده سرهنگی
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه 10، صفحات:147-168، 1399
  34. "تبیین و تحلیل اهمیت-عملکرد راهبردهای کیفیت خدمات"
    اکبر عالم تبریز، مریم اخوان خرازیان، مریم احمدی طاهری
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 10، صفحات:45-68، 1398
  35. "شناسایی انواع تجربه های مصرف و بررسی تاثیر آنها بر ادراک از قیمت"
    محمدرضا حمیدی ‌زاده، مریم اخوان خرازیان، احمد کاظمی گرجی
    مدیریت بازرگانی، نسخه 11، صفحات:585-608، 1398
  36. "تحلیل چند سطحی تاثیر رهبری تحول آفرین بر جو نوآورانه و رفتار نوآورانه کارکنان با نقش تعدیل گر خودکارآمدی خلاق"
    حاجیه رجبی فرجاد، مریم اخوان خرازیان، ابوالحسن رشیدی
    مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی، نسخه 2، صفحات:107-128، 1398
  37. "تاثیر آموزش کارکنان بر بهره وری منابع انسانی با بررسی نقش میانجیگرایانه چابکی سازمانی و سرمایه فکری (مورد مطالعه: پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان)"
    مریم اخوان خرازیان، احمد کاظمی گرجی
    آموزش در علوم انتظامی، نسخه 6، صفحات:25-54، 1398
  38. "بررسی تاثیر رضایت از نوآوری خدمات مرزبانان بر بروز رفتار ویژه گردشگران (مورد مطالعه مرز جلفا)"
    مریم اخوان خرازیان
    پژوهشنامه مطالعات مرزی، نسخه 7، صفحات:27-44، 1398
  39. "کشف الگوی بهینه استخدام کارکنان دانشی با استفاده از رویکرد تلفیقی DEA و CART"
    مریم اخوان خرازیان، محمد مهدی شهبازی، محمد فاتحی
    مدیریت تولید و عملیات، نسخه 10، صفحات:65-82، 1398
  40. "طراحی الگوی مشارکت مشتریان در فرآیند توسعه محصول جدید در صنعت خودروی کشور"
    حسین شجاعی فرد، محمدرضا حمیدی ‌زاده، سیدمحمود حسینی کشکوئیه، مریم اخوان خرازیان
    چشم انداز مدیریت صنعتی، نسخه 9، صفحات:195-228، 1398
  41. "نقش قلدری سازمانی در ویژگی های روان شناختی شغل (درگیری شغلی ،استرس و عدم امنیت شغلی)مورد مطالعه شعب یکی از بانک های منتخب در استان قم"
    آرزو سهرابی، کاظم حسن زاده ، زینب مولوی، مریم اخوان خرازیان
    پژوهش های مدیریت در ایران، نسخه 22، صفحات:161-180، 1397
  42. "اثر مشتریمداری کارکنان سازمان از دیدگاه مشتریان بر رفتار شهروندی مشتریان مراکز پلیس +10شهر تهران"
    مریم اخوان خرازیان، احمد کاظمی گرجی
    توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، نسخه 13، صفحات:1-26، 1397
  43. "شناسایی و برتری یابی کارکردهای رسانه های اجتماعی در شرکتهای کوچک و متوسط از دیدگاه صاحب نظران ایرانی"
    مریم اخوان خرازیان، سید محمد هادی شریفی الحسینی
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه 7، صفحات:1-16، 1396
  44. "ارزیابی عمکرد کارکنان دانشی واحد تحقیق وتوسعه در شرایط برون سپاری"
    مریم اخوان خرازیان، محمدمهدی شهبازی، محمد فاتحی
    مدیریت تولید و عملیات، نسخه 8، صفحات:139-157، 1396
  45. "شناسایی و ارزیابی کیفیت خدمات در بانک قوامین"
    مریم اخوان خرازیان
    توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، نسخه 12، صفحات:27-52، 1396
  46. "بررسی تاثیر توانمندسازی بر تسهیم و طراحی مدل چندسطحی برای تبیین تاثیر فرهنگ سازمانی"
    مریم اخوان خرازیان، فائزه مقدسی
    مدیریت فرهنگ سازمانی، نسخه 15، صفحات:229-245، 1396
  47. "شناسایی عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی مورد مطالعه مشتریان بانک ملت"
    مریم اخوان خرازیان، مجید باقری
    مدیریت فردا، نسخه 15، صفحات:127-146، 1395
  48. "تاثیر بهبود کیفیت خدمات بر عملکرد سازمان"
    مریم اخوان خرازیان
    چشم انداز مدیریت بازرگانی، صفحات:107-122، 1395
  49. "بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان در سازمان های خدماتی ارایه دهنده سرویس اینترنت"
    مریم اخوان خرازیان، امیر حاتمی، مریم احمدی طاهری
    توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، نسخه 11، صفحات:69-84، 1395
  50. "ارزیابی بانکداری الکترونیک در کشور"
    مریم اخوان خرازیان، مریم احمدی طاهری
    مطالعات مدیریت راهبردی، صفحات:179-205، 1395
  51. "مدل ارزیابی آمادگی استقرار و پذیرش مدیریت دانش در مرکز مدیریت فناوری اطلاعات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران"
    مریم اخوان خرازیان، جمشید صالحی صدقیانی، معصومه منافی
    فصلنامه مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات، نسخه 5، صفحات:32-54، 1395
  52. "الزامات بازار کار مخترعان با رویکرد اقتصاد مقاومتی"
    سیدامیرحسین طیبی ابوالحسنی، مریم اخوان خرازیان
    سیاست نامه علم و فناوری، نسخه 6، صفحات:75-86، 1395
  53. "موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی"
    مریم اخوان خرازیان، بهاره ریخته گران
    مطالعات مدیریت گردشگری، نسخه 10، صفحات:1-19، 1394
  54. "ارائه مدل های چند سطحی در زمینه افزایش سطح استفاده از خدمات"
    مریم اخوان خرازیان
    چشم انداز مدیریت دولتی، صفحات:153-172، 1394
  55. "بررسی نقش رفتار دیندارانه بر میزان بروز رفتار شاد در افراد"
    جمشید صدقیانی، یاسر سبحانی، وحید فرهمند، مریم اخوان خرازیان
    توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، نسخه 10، صفحات:79-104، 1394
  56. "بررسی تاثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی"
    جمشید صالحی صدقیانی، مریم اخوان خرازیان، مهدی بهرام زاده ، کاظم حسن زاده ، آرزو سهرابی
    مجله مدیریت کسب و کار، نسخه 7، صفحات:9-36، 1394
  57. "نقش ابعاد فرهنگ سازمانی در بروز رفتار کارآفرینانه"
    حسن فارسیجانی، مریم اخوان خرازیان، محمدمهدی شهبازی
    چشم انداز مدیریت دولتی، صفحات:73-97، 1393
  58. "بررسی تاثیر عوامل رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید اینترنتی"
    نگارالسادات مصباحی جهرمی، مریم اخوان خرازیان
    تحقیقات بازاریابی نوین، نسخه 2، صفحات:101-112، 1393
  59. "طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه کدانشجویان دانشگاههای تهران)"
    مریم اخوان خرازیان
    فصلنامه مدیریت برند، نسخه 23، صفحات:83-104، 1393
  60. "طراحی مدل اثرات برون سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه تهران )"
    یاسر سبحانی، مریم اخوان خرازیان، مهدی محمدی
    مدیریت و توسعه، نسخه 6، صفحات:83-104، 1393
  61. "تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری رضایت از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی"
    منیژه قره‌چه، مریم اخوان خرازیان، محمدحسن احمدی
    مطالعات مدیریت راهبردی، صفحات:133-153، 1393
  62. "تعیین عوامل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های بانکداری الکترونیکی در ایران"
    جمشید صالحی صدقیانی ، مریم اخوان خرازیان، یاسر سبحانی فرد، وحید فرهمند
    فصلنامه مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات، نسخه 2، صفحات:23-48، 1392
  63. "ارزیابی ارتباط کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت مشتریان و عملکرد مالی سازمان های لجستیک"
    محمد حسن احمدی، مریم اخوان خرازیان، محسن زراعتی ، حسن خدایی
    اندیشه آماد، صفحات:65-79، 1392
  64. "بررسی نقش سیستم خبره ی هوشمند برای ارزیابی سازمان های رقابتی (موردکاوی مدیریت پرداخت وام های بانک های خصوصی ایران)"
    حسن فارسیجانی، مریم اخوان خرازیان، یاسر سبحانی فرد
    نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، نسخه 5، صفحات:135-150، 1392
  65. "بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روش های داده کاوی مورد مطالعه کاربران ایرانی"
    جمشید صالحی صدقیانی ، سمانه سرور نژاد، رضا ابراهیم آتانی، مریم اخوان خرازیان
    فصلنامه مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات، نسخه 2، صفحات:147-162، 1391
  66. "ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی"
    یاسر سبحانی فرد، مریم اخوان خرازیان، مجید محمد زمانی ، امین انصاری
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 2، صفحات:93-108، 1391
  67. "تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی"
    یاسر سبحانی فرد، مریم اخوان خرازیان
    مطالعات مدیریت راهبردی، نسخه 1، صفحات:149-164، 1390
  68. "علل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های BPR در ایران و ارائه راهکارها"
    - رضاییان، مریم اخوان خرازیان، یاسر سبحانی فرد
    اندیشه های نوین در مدیریت، نسخه 1389
  69. "طراحی الگوی عوامل موثر بر بکارگیری تجارت الکترونیکی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMES )"
    عباسعلی حاجی ‌کریمی، مریم اخوان خرازیان، شهریار عزیزی
    دانش و توسعه، نسخه 16، صفحات:51-78، 1388
  70. "بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات در صنعت حمل ونقل"
    مریم اخوان خرازیان
    مجله مدیریت کسب و کار، 1388
  71. "ارائه یک مدل سیستم خبره جهت ارزیابی آمادگی سازمانی برای پیاده سازی پروژه های مدیریت روابط با مشتری"
    مریم اخوان خرازیان
    فصلنامه دانشکده علوم انسانی - دانشگاه سمنان، 1387
  72. "ارائه نگرشی اقتضایی جهت اجرای سیستم تولیدی بهنگام"
    جمشید صالحی صدقیانی ، مریم اخوان خرازیان، یاسر سبحانی فرد
    فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی، 1385
  73. "عوامل موثر در پیاده سازی مناسب پروژه های مهندسی مجدد در سازمانها"
    مریم اخوان خرازیان
    چشم انداز مدیریت، صفحات:5-19، 1384
  74. "تعیین مولفه های مناسب جهت انسجام مدیریت روابط با مشتری و تجارت الکترونیک بین بنگاهی"
    مریم اخوان خرازیان
    فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی، 1384
  75. "علل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های فناوری اطلاعات در کشور"
    مریم اخوان خرازیان
    فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی، 1383

مقالات علمی ارائه شده در همایش‌ها

  1. ""
    Maryam Akhavan Kharazian
    The 3rd joint conference of AI Robotics and the 5th RoboCup IranOpen International Symposium, 2013
  2. "Adoption of customers of M-banking services Iranian perspective"
    Maryam Akhavan Kharazian
    6th International Congress on Environmental Modelling and Software (iEMSs), 2012
  3. "Analyzing the relationship between the level of E-banking and customer satisfaction in Iran"
    Maryam Akhavan Kharazian
    iCBBE2012, 2012
  4. "epayment resistance and refusal iranian perspective"
    Nasrin Jazani, Maryam Akhavan Kharazian,
    2011 World Academy of Science Engineering and Technology, 2011
  5. "Resistance of mobile payment Iranian perspective"
    Maryam Akhavan Kharazian
    2011 International Conference on Economics and Finance Research, No 4 , pp.395-398, 2011
  6. "Effective Factors on Adoption of Customer in the Internet Banking Services case study Iran"
    Maryam Akhavan Kharazian
    ICMBE 2010, 2010
  7. "بررسی تاثیر راهبردهای تبلیغات شبکه های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان از طریق نقش تعدیلی اعتماد و تصویر وبسایت درک شده ( مطالعه موردی: اول مارکت)"
    مریم اخوان خرازیان، احسان خواجوی
    سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، 1398
  8. "بررسی رابطه بین هوشمندی رقابتی و وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسط توسعه بازاریابی(مورد مطالعه صنعت بیمه شهرستان کوهدشت)"
    مریم اخوان خرازیان، سمیرا بابازیدی
    دوازدهمین کنفرانس بین المللی استراتژیک، 1397
  9. "راهبردهای منبع مزیت رقابتی پایدار در هزاره سوم با توجه به راهبردهای کسب و کار و بازاریابی در سازمان"
    مریم اخوان خرازیان، سیده سمیرا هاشمی اختریان
    دوازدهمین کنفرانس بین المللی استراتژیک، 1397
  10. "بررسی تاثیر تجربیات مصرف بر تمایلات رفتاری مشتریان از نظر عرضه کنندگان تلفن همراه"
    محمدرضا حمیدی ‌زاده، مریم اخوان خرازیان، احمد کاظمی گرجی
    دومین همایش بین المللی مدیریت ،حسابداری ،اقتصاد و علوم اجتماعی، شماره 2 ، صفحات:1-17، 1397
  11. "رتبه بندی عوامل شکست استارت آپ های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات مستقر در پارک علم و فناوری یزد"
    حمید مساح، حسین علی احمدی ، مریم اخوان خرازیان
    سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار، 1396
  12. "عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر اساس مدل TAM( مورد مطالعه بانک سپه شهر کرج)"
    یاسر سبحانی فرد، مریم اخوان خرازیان، سمیه بیات
    اولین همایش بین المللی برنامه ریزی اقتصادی توسعه پایدار و متوازن منطقه ای رویکردها و کاربردها، 1396
  13. "فرصت ها و چالش های اینده منابع انسانی"
    مریم اخوان خرازیان، محمد کاظمی
    چهارمین کنفرانس ملی مدیریت ،اقتصاد و حسابداری، 1395
  14. "روش های صحیح برقراری ارتباط با مشتری و ارایه مدل پاسخگویی با رویکرد(crm) مطالعه موردی مشتریان صندوق مهر امام رضا استان اصفهان("
    رضا بیدرام ، مریم اخوان خرازیان
    اولین کنفرانس مدیریت ،کارآفرینی،بازاریابی،توسعه اقتصادی ،بیمه و مدیریت بحران با رویکرد توسعه پایدار و پدافند غیر عامل، 1394
  15. "راهکارهای سنجش کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی"
    مریم اخوان خرازیان، مجید باقری
    اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات، 1394
  16. "بررسی موانع پیاده سازی مدیریت زنجیره تامین سبز در صنایع پالایش نفت ایران(مطالعه موردی صنایع پالایش نفت اصفهان)"
    فراز اعتزازیان، مریم اخوان خرازیان، مسعود براتی
    اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات، صفحات:1-10، 1394
  17. "بررسی موانع تکنولوژیکی در مسیر پیاده سازی مدیریت زنجیره تامین سبز در صنایع پالایش نفت ایران (مطالعه موردی صنعت پالایش نفت شهر اصفهان)"
    فراز اعتزازیان، مریم اخوان خرازیان، مسعود براتی
    اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات، صفحات:1-8، 1394
  18. "ارزیابی کیفیت ارائه خدمات الکترونیکی پزشکی در ارتقا سلامت الکترونیکی جامعه با استفاده از مدل E-SERVQUAL(مورد مطالعه پزشکان بندرعباس)"
    مریم اخوان خرازیان، سمانه تبریزی باهمت، نیاز ثقفی
    دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت، 1394
  19. "بررسی ارتباط رهبری اصیل با خلاقیت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی مربیان مراکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان سنندج"
    پرستو کاظمی، مریم اخوان خرازیان
    چهارمین همایش ملی و سومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال، 1394
  20. "بررسی تاثیر کیفیت خدمات کارکنان بر میزان علاقه مندی مشتریان بر اساس مدل سروکال مطالعه موردی مشتریان بانک انصار"
    جواد صدیقی، مریم اخوان خرازیان
    کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی، 1394
  21. "بررسی تاثیر کیفیت خدمات کارکنان بر میزان علاقه مندی مشتریان در سازمان های دولتی"
    جواد صدیقی، مریم اخوان خرازیان
    کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی، 1394
  22. "بررسی تاثیر کیفیت خدمات کارکنان بر میزان علاقمندی مشتریان بر اساس مدل سرکوال (مطالعه موردی مشتریان بانک انصار)"
    جواد صدیقی، مریم اخوان خرازیان
    کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی، 1394
  23. "آیا کسی صدای مرا میشنود تعریف مفهوم آوای کارمند در سازمان"
    مریم اخوان خرازیان، حسین خاکدامن، مرضیه کشوری راهوار
    دومین همایش ملی مدیریت کسب و کار، 1393
  24. "شناسایی و اولویت بندی نیازهای مشتریان ویژه بانک از خدمات بانکداری اختصاصی(موردکاوی بانک کشاورزی)"
    مریم اخوان خرازیان، نگارالسادات مصباحی جهرمی
    نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی، 1392
  25. "ارائه مقیاسی برای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی در بانکداری ایران"
    اکبر عالم تبریز، مریم اخوان خرازیان، مریم احمدی طاهری
    نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی، 1392
  26. "ارائه ریسک های بانکداری مجازی از منظر خبرگان بانکی و مشتریان ایرانی"
    علی صنایعی ، میرزایی فاطمه، مریم اخوان خرازیان
    نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی، 1392
  27. "تبیین نقش فناوریهای نوین برای دستیابی به سازمانهای اقتصادی و پولی در کلاس جهانی"
    محمدحسن احمدی، حسن فارسیجانی، مریم اخوان خرازیان
    نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی، 1392
  28. "تقلب در بانکداری الکترونیکی در ایران و ارائه راهکارها"
    بختیاری شبنم، محمد تقی تقوی فرد ، مریم اخوان خرازیان
    نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی، 1392
  29. "طراحی مدل حافظه سازمانی پیش نیاز اجرای مدیریت دانش و تاثیر آن بر بهبود عملکرد بانکداری الکترونیکی ایران در هزاره سوم"
    مریم اخوان خرازیان، نگارالسادات مصباحی جهرمی
    نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی، 1392
  30. "آیا پول مجازی ، تهدیدی برای بانک های مرکزی خواهد بود"
    مریم اخوان خرازیان، زینب مهنائی
    سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، 1392
  31. "ارائه فهرست ارزیابی آمادگی جهت مدیریت پروژه های بانکداری الکترونیکی پیش ازپیاده سازی"
    مریم اخوان خرازیان
    کنفرانس بین المللی ، فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، 1392
  32. "بانکداری روی اینترنت در صنعت بانک داری کشورآلمان"
    مریم اخوان خرازیان
    کنفرانس بین المللی ، فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، 1392
  33. "رتبه بندی عوامل شکست استارت آپ های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات"
    مریم اخوان خرازیان
    1. سومین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن، 1392
  34. "بررسی عوامل موثر بر موفقیت و شکست در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی استراتژیک"
    مریم اخوان خرازیان
    هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، 1390
  35. "بررسی پروژه های طراحی مجدد فرآیندهای سازمانی ایرانی"
    مریم اخوان خرازیان
    کنفرانس مهندسی برق(ICEE 2011)، 1390