مقالات علمی چاپ شده در مجلات
-
"Modeling of Islamic consumer behavior and background music regarding to ambiguity in the Islamic texts"
Maryam Akhavan Kharazian,
vahid azadfar
International Journal of Islamic and Middle Eastern Finance and Management,
Vol. 12,
pp.553-568,
2019
-
"A New Consideration on New Product Development Models"
Mohammad Reza Hamidizadeh,
Seyedmahmood Hoseinikashkooye,
Maryam Akhavan Kharazian,
Hossein Shojaei fard
International Journal of Automotive Engineering,
Vol. 8,
pp.2666-2671,
2018
-
"International Consumer Based Modeling of Foreign Country Brand Trust for Markets Improvement"
Maryam Akhavan Kharazian
INTERNATIONAL JOURNAL OF NONLINEAR SCIENCES AND NUMERICAL SIMULATION (MSRT BLACKLIST),
Vol. 17,
pp.1-12,
2018
-
"CONSUMER BASED MODELING OF MOBILE SERVICE CONSUMPTION USING EXPLANATORY FACTOR ANALYSIS AND ANALYTIC NETWORK PROCESS"
yaser sobhanifard,
Maryam Akhavan Kharazian,
mohsen agha alikhani
Journal of Internet Banking and Commerce,
Vol. 22,
pp.1-20,
2017
-
"Analyzing effect of organizational agility and intellectualcapital on productivity of human resources through spiritual leadership (Case Study Social Security Organization of Chaharmahal and Bakhtiari)"
,
Maryam Akhavan Kharazian
International Business Management,
Vol. 10,
pp.1893-1900,
2016
-
"Investigation and Classification of the outsourcing barriers to implementation of Green Supply Chain Management in the Iranian oil refining industry using DEMATEL- ANP (The Case Study Isfahan Oil Refining Industry)"
,
Maryam Akhavan Kharazian,
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences,
Vol. 5,
pp.91-99,
2015
-
"THE EFFECT OF USING RELATIONSHIP MANAGEMENT WITH ELECTRONIC CUSTOMER TO GLOBLIZE ORGANIZATIONS"
Mohammadhassan Ahmadi,
Maryam Akhavan Kharazian,
,
,
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES,
Vol. 4,
pp.5164-5170,
2014
-
"Impact of E-Service Quality on E-Loyalty of Customers in the Area of E-Banking Services"
Hasan Farsijani,
Maryam Akhavan Kharazian,
Mohammadhassan Ahmadi,
Asian Journal Of Research In Marketing,
Vol. 3,
pp.123-132,
2014
-
"Design a model for successful implementation of e-banking in Iran"
Maryam Akhavan Kharazian,
,
Mohammadhassan Ahmadi,
,
,
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES,
Vol. 4,
pp.8885-8892,
2014
-
"The challenges of establishing virtual banking in Iran"
,
,
Maryam Akhavan Kharazian
Applied Mathematics in Engineering Management and Technology,
Vol. 1,
pp.317-323,
2014
-
"detecting factors of customer resistance to internet banking"
,
Maryam Akhavan Kharazian,
,
Mohammadhassan Ahmadi
REEF RESOURCES ASSESSMENT AND MANAGEMENT TECHNICAL PAPER,
Vol. 4,
pp.164-176,
2014
-
"Analyzing the relationship between the level of E-banking and customer satisfaction form E-banking service quality in iran"
Nasrin Jazani,
,
Maryam Akhavan Kharazian
china-usa business review,
Vol. 11,
pp.643-653,
2012
-
"a method for identifying critical success factors of JIT implementation in different circumstances (case study appliance industry)"
Hasan Farsijani,
,
Maryam Akhavan Kharazian,
journal of supply chain management systems,
Vol. 1,
pp.1-9,
2012
-
"A Method for Identifying Critical Success Factors of JIT Implementation in Different Circumstances (Case Study Appliance Industry)"
,
Maryam Akhavan Kharazian,
,
journal of supply chain management systems,
Vol. 1,
2012
-
"desining a model or mesasuring the impacts of successful outsourcing on organizations activities"
,
,
,
Maryam Akhavan Kharazian,
MANAGEMENT SCIENCE,
Vol. 2,
pp.1839-1848,
2012
-
"بررسی ریسک ها و موانع اجرای بانکداری مجازی در ایران از نظر خبرگان و مشتریان بانکی"
مریم اخوان خرازیان
تحقیقات بازاریابی نوین،
-
"بررسی اثر بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی بر سطح استفاده مشتریان از این خدمات"
یاسر سبحانی فرد ،
مریم اخوان خرازیان
چشم انداز مدیریت بازرگانی،
-
"بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری به نام تجاری با توجه به عامل رضایت مشتریان در بانکهای ایرانی"
جمشید صالحی صدقیانی ،
مریم اخوان خرازیان،
محمدحسن احمدی،
پانته آ صالحی صدقیانی
علوم مدیریت ایران،
-
"شناسایی و تحلیل پیش برنده ها و بازدارنده های شکل گیری نگرش و قصد خرید برخط محصوالت پوشاک وارداتی"
مریم اخوان خرازیان،
شیوا دادبه
کاوش های مدیریت بازرگانی،
نسخه 15،
صفحات:1-29،
1402
-
"تاثیر مزایای درک شده مشتریان دیی کالا از قیمت، راحتی و محصول بر نگرش و قصد خرید آنلاین"
مریم اخوان خرازیان،
شیوا دادبه
بررسی های بازرگانی،
نسخه 21،
صفحات:99-118،
1402
-
"طراحی و تبیین مدل مدیریت استعداد (مورد مطالعه: صنعت خودرو)"
محمدرضا ابراهیمی،
طیبه امیرخانی،
اکرم هادیزادهمقدم،
مریم اخوان خرازیان
چشم انداز مدیریت دولتی،
نسخه 13،
صفحات:61-90،
1401
-
"اثر تبلیغات آنلاین بر ارتقای قصد خرید مصرف کنندگان زعفران"
مریم اخوان خرازیان،
شیوا دادبه
مدیریت برند،
نسخه 9،
صفحات:55-84،
1401
-
"تاثیر انگیزه های خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی"
مریم اخوان خرازیان،
امیرحسین شادبهر
مطالعات رفتار مصرف کننده،
نسخه 9،
صفحات:207-229،
1401
-
"بررسی رضایتمندی بیماران از خدمات داروخانه ها در دوران همه گیری کووید 19"
مریم اخوان خرازیان،
شیوا دادبه
علوم و فنون بسته بندی،
نسخه 13،
صفحات:21-32،
1401
-
"ارائه چارچوب کمیابسازی محصول در بازاریابی: مرور نظاممند مبانی نظری"
علی عبدالهی،
سجاد مزارعی،
سیدمحمود حسینی کشکوئیه،
مریم اخوان خرازیان
مدیریت بازرگانی،
نسخه 14،
صفحات:418-444،
1401
-
"تاثیر سرمایه اجتماعی آنلاین بر افزایش مشارکت جمعی در طرح های نظارتی مقابله با قاچاق کالا"
احمد کاظمی گرجی،
مریم اخوان خرازیان،
سجاد مزارعی،
عاطفه جمهوری
پژوهش های اطلاعاتی و جنایی،
نسخه 16(64)،
صفحات:137-158،
1400
-
"تجزیه وتحلیل چندسطحی تاثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجیگری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری"
مریم اخوان خرازیان،
فاطمه درمنکی فراهانی
مطالعات مدیریت گردشگری،
نسخه 16،
صفحات:234-277،
1400
-
"بررسی نحوه به کارگیری ارزش ها و توسعه ارزش های مشترک جهت افزایش سرمایه اجتماعی افراد تاثیرگذار (مورد مطالعه: اینفلوئنسرها در شبکه اجتماعی اینستاگرام)"
مهدی صدرزاده،
مونا بیات،
مریم اخوان خرازیان
مدیریت سرمایه اجتماعی،
نسخه 8،
صفحات:151-179،
1400
-
"ارائه مدل چندسطحی تاثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده"
مریم اخوان خرازیان،
شیوا دادبه
مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران،
نسخه 13،
صفحات:412-434،
1400
-
"تجزیه و تحلیل چند سطحی تاثیر رسانه های اجتماعی بر مدیریت دانش مشتریان"
مریم اخوان خرازیان،
احسان خواجه علی
مدیریت دانش سازمانی،
نسخه 4،
صفحات:31-65،
1400
-
"تحلیل چند سطحی راهبردهای رسانه اجتماعی با منظومه عملکرد شغلی کارکنان"
مریم اخوان خرازیان،
محسن آقا علیخانی
مطالعات مدیریت راهبردی،
نسخه 12،
صفحات:19-36،
1400
-
"تحلیل رابطه بین استراتژی سازمان و شایستگی برارزش و یکتایی سرمایه انسانی"
مریم اخوان خرازیان،
شیرین طالبی
مدیریت فردا،
نسخه 19،
صفحات:229-236،
1399
-
"بررسی تاثیر تصویر قیمتی و رسانه اجتماعی بر قصد خرید مشتری"
محمدرضا حمیدی زاده،
مریم اخوان خرازیان،
جواد غفاری فیض آبادی،
نیما حسن زاده سرهنگی
تحقیقات بازاریابی نوین،
نسخه 10،
صفحات:147-168،
1399
-
"تبیین و تحلیل اهمیت-عملکرد راهبردهای کیفیت خدمات"
اکبر عالم تبریز،
مریم اخوان خرازیان،
مریم احمدی طاهری
مطالعات مدیریت راهبردی،
نسخه 10،
صفحات:45-68،
1398
-
"تحلیل چند سطحی تاثیر رهبری تحول آفرین بر جو نوآورانه و رفتار نوآورانه کارکنان با نقش تعدیل گر خودکارآمدی خلاق"
حاجیه رجبی فرجاد،
مریم اخوان خرازیان،
ابوالحسن رشیدی
مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی،
نسخه 2،
صفحات:107-128،
1398
-
"کشف الگوی بهینه استخدام کارکنان دانشی با استفاده از رویکرد تلفیقی DEA و CART"
مریم اخوان خرازیان،
محمد مهدی شهبازی،
محمد فاتحی
مدیریت تولید و عملیات،
نسخه 10،
صفحات:65-82،
1398
-
"تاثیر آموزش کارکنان بر بهره وری منابع انسانی با بررسی نقش میانجیگرایانه چابکی سازمانی و سرمایه فکری (مورد مطالعه: پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان)"
مریم اخوان خرازیان،
احمد کاظمی گرجی
آموزش در علوم انتظامی،
نسخه 6،
صفحات:25-54،
1398
-
"طراحی الگوی مشارکت مشتریان در فرآیند توسعه محصول جدید در صنعت خودروی کشور"
حسین شجاعی فرد،
محمدرضا حمیدی زاده،
سیدمحمود حسینی کشکوئیه،
مریم اخوان خرازیان
چشم انداز مدیریت صنعتی،
نسخه 9،
صفحات:195-228،
1398
-
"شناسایی انواع تجربه های مصرف و بررسی تاثیر آنها بر ادراک از قیمت"
محمدرضا حمیدی زاده،
مریم اخوان خرازیان،
احمد کاظمی گرجی
مدیریت بازرگانی،
نسخه 11،
صفحات:585-608،
1398
-
"بررسی تاثیر رضایت از نوآوری خدمات مرزبانان بر بروز رفتار ویژه گردشگران (مورد مطالعه مرز جلفا)"
مریم اخوان خرازیان
پژوهشنامه مطالعات مرزی،
نسخه 7،
صفحات:27-44،
1398
-
"نقش قلدری سازمانی در ویژگی های روان شناختی شغل (درگیری شغلی ،استرس و عدم امنیت شغلی)مورد مطالعه شعب یکی از بانک های منتخب در استان قم"
آرزو سهرابی،
کاظم حسن زاده ،
زینب مولوی،
مریم اخوان خرازیان
پژوهش های مدیریت در ایران،
نسخه 22،
صفحات:161-180،
1397
-
"اثر مشتریمداری کارکنان سازمان از دیدگاه مشتریان بر رفتار شهروندی مشتریان مراکز پلیس +10شهر تهران"
مریم اخوان خرازیان،
احمد کاظمی گرجی
توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی،
نسخه 13،
صفحات:1-26،
1397
-
"شناسایی و برتری یابی کارکردهای رسانه های اجتماعی در شرکتهای کوچک و متوسط از دیدگاه صاحب نظران ایرانی"
مریم اخوان خرازیان،
سید محمد هادی شریفی الحسینی
تحقیقات بازاریابی نوین،
نسخه 7،
صفحات:1-16،
1396
-
"ارزیابی عمکرد کارکنان دانشی واحد تحقیق وتوسعه در شرایط برون سپاری"
مریم اخوان خرازیان،
محمدمهدی شهبازی،
محمد فاتحی
مدیریت تولید و عملیات،
نسخه 8،
صفحات:139-157،
1396
-
"شناسایی و ارزیابی کیفیت خدمات در بانک قوامین"
مریم اخوان خرازیان
توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی،
نسخه 12،
صفحات:27-52،
1396
-
"بررسی تاثیر توانمندسازی بر تسهیم و طراحی مدل چندسطحی برای تبیین تاثیر فرهنگ سازمانی"
مریم اخوان خرازیان،
فائزه مقدسی
مدیریت فرهنگ سازمانی،
نسخه 15،
صفحات:229-245،
1396
-
"شناسایی عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی مورد مطالعه مشتریان بانک ملت"
مریم اخوان خرازیان،
مجید باقری
مدیریت فردا،
نسخه 15،
صفحات:127-146،
1395
-
"ارزیابی بانکداری الکترونیک در کشور"
مریم اخوان خرازیان،
مریم احمدی طاهری
مطالعات مدیریت راهبردی،
صفحات:179-205،
1395
-
"بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان در سازمان های خدماتی ارایه دهنده سرویس اینترنت"
مریم اخوان خرازیان،
امیر حاتمی،
مریم احمدی طاهری
توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی،
نسخه 11،
صفحات:69-84،
1395
-
"مدل ارزیابی آمادگی استقرار و پذیرش مدیریت دانش در مرکز مدیریت فناوری اطلاعات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران"
مریم اخوان خرازیان،
جمشید صالحی صدقیانی،
معصومه منافی
فصلنامه مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات،
نسخه 5،
صفحات:32-54،
1395
-
"الزامات بازار کار مخترعان با رویکرد اقتصاد مقاومتی"
سیدامیرحسین طیبی ابوالحسنی،
مریم اخوان خرازیان
سیاست نامه علم و فناوری،
نسخه 6،
صفحات:75-86،
1395
-
"تاثیر بهبود کیفیت خدمات بر عملکرد سازمان"
مریم اخوان خرازیان
چشم انداز مدیریت بازرگانی،
صفحات:107-122،
1395
-
"ارائه مدل های چند سطحی در زمینه افزایش سطح استفاده از خدمات"
مریم اخوان خرازیان
چشم انداز مدیریت دولتی،
صفحات:153-172،
1394
-
"بررسی تاثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی"
جمشید صالحی صدقیانی،
مریم اخوان خرازیان،
مهدی بهرام زاده ،
کاظم حسن زاده ،
آرزو سهرابی
مجله مدیریت کسب و کار،
نسخه 7،
صفحات:9-36،
1394
-
"موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی"
مریم اخوان خرازیان،
بهاره ریخته گران
مطالعات مدیریت گردشگری،
نسخه 10،
صفحات:1-19،
1394
-
"بررسی نقش رفتار دیندارانه بر میزان بروز رفتار شاد در افراد"
جمشید صدقیانی،
یاسر سبحانی،
وحید فرهمند،
مریم اخوان خرازیان
توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی،
نسخه 10،
صفحات:79-104،
1394
-
"نقش ابعاد فرهنگ سازمانی در بروز رفتار کارآفرینانه"
حسن فارسیجانی،
مریم اخوان خرازیان،
محمدمهدی شهبازی
چشم انداز مدیریت دولتی،
صفحات:73-97،
1393
-
"تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری رضایت از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی"
منیژه قرهچه،
مریم اخوان خرازیان،
محمدحسن احمدی
مطالعات مدیریت راهبردی،
صفحات:133-153،
1393
-
"طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه کدانشجویان دانشگاههای تهران)"
مریم اخوان خرازیان
فصلنامه مدیریت برند،
نسخه 23،
صفحات:83-104،
1393
-
"بررسی تاثیر عوامل رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید اینترنتی"
نگارالسادات مصباحی جهرمی،
مریم اخوان خرازیان
تحقیقات بازاریابی نوین،
نسخه 2،
صفحات:101-112،
1393
-
"طراحی مدل اثرات برون سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه تهران )"
یاسر سبحانی،
مریم اخوان خرازیان،
مهدی محمدی
مدیریت و توسعه،
نسخه 6،
صفحات:83-104،
1393
-
"تعیین عوامل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های بانکداری الکترونیکی در ایران"
جمشید صالحی صدقیانی ،
مریم اخوان خرازیان،
یاسر سبحانی فرد،
وحید فرهمند
فصلنامه مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات،
نسخه 2،
صفحات:23-48،
1392
-
"بررسی نقش سیستم خبره ی هوشمند برای ارزیابی سازمان های رقابتی (موردکاوی مدیریت پرداخت وام های بانک های خصوصی ایران)"
حسن فارسیجانی،
مریم اخوان خرازیان،
یاسر سبحانی فرد
نشریه مدیریت فناوری اطلاعات،
نسخه 5،
صفحات:135-150،
1392
-
"ارزیابی ارتباط کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت مشتریان و عملکرد مالی سازمان های لجستیک"
محمد حسن احمدی،
مریم اخوان خرازیان،
محسن زراعتی ،
حسن خدایی
اندیشه آماد،
صفحات:65-79،
1392
-
"بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روش های داده کاوی مورد مطالعه کاربران ایرانی"
جمشید صالحی صدقیانی ،
سمانه سرور نژاد،
رضا ابراهیم آتانی،
مریم اخوان خرازیان
فصلنامه مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات،
نسخه 2،
صفحات:147-162،
1391
-
"ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی"
یاسر سبحانی فرد،
مریم اخوان خرازیان،
مجید محمد زمانی ،
امین انصاری
مطالعات مدیریت راهبردی،
نسخه 2،
صفحات:93-108،
1391
-
"تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی"
یاسر سبحانی فرد،
مریم اخوان خرازیان
مطالعات مدیریت راهبردی،
نسخه 1،
صفحات:149-164،
1390
-
"علل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های BPR در ایران و ارائه راهکارها"
- رضاییان،
مریم اخوان خرازیان،
یاسر سبحانی فرد
اندیشه های نوین در مدیریت،
نسخه 1،
1389
-
"بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات در صنعت حمل ونقل"
مریم اخوان خرازیان
مجله مدیریت کسب و کار،
1388
-
"طراحی الگوی عوامل موثر بر بکارگیری تجارت الکترونیکی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMES )"
عباسعلی حاجی کریمی،
مریم اخوان خرازیان،
شهریار عزیزی
دانش و توسعه،
نسخه 16،
صفحات:51-78،
1388
-
"ارائه یک مدل سیستم خبره جهت ارزیابی آمادگی سازمانی برای پیاده سازی پروژه های مدیریت روابط با مشتری"
مریم اخوان خرازیان
فصلنامه دانشکده علوم انسانی - دانشگاه سمنان،
1387
-
"ارائه نگرشی اقتضایی جهت اجرای سیستم تولیدی بهنگام"
جمشید صالحی صدقیانی ،
مریم اخوان خرازیان،
یاسر سبحانی فرد
فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی،
1385
-
"عوامل موثر در پیاده سازی مناسب پروژه های مهندسی مجدد در سازمانها"
مریم اخوان خرازیان
چشم انداز مدیریت،
صفحات:5-19،
1384
-
"تعیین مولفه های مناسب جهت انسجام مدیریت روابط با مشتری و تجارت الکترونیک بین بنگاهی"
مریم اخوان خرازیان
فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی،
1384
-
"علل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های فناوری اطلاعات در کشور"
مریم اخوان خرازیان
فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی،
1383
مقالات علمی ارائه شده در همایشها
-
""
Maryam Akhavan Kharazian
The 3rd joint conference of AI Robotics and the 5th RoboCup IranOpen International Symposium,
2013
-
"Adoption of customers of M-banking services Iranian perspective"
Maryam Akhavan Kharazian
6th International Congress on Environmental Modelling and Software (iEMSs),
2012
-
"Analyzing the relationship between the level of E-banking and customer satisfaction in Iran"
Maryam Akhavan Kharazian
iCBBE2012,
2012
-
"epayment resistance and refusal iranian perspective"
Nasrin Jazani,
Maryam Akhavan Kharazian,
2011 World Academy of Science Engineering and Technology,
2011
-
"Resistance of mobile payment Iranian perspective"
Maryam Akhavan Kharazian
2011 International Conference on Economics and Finance Research,
No
4
,
pp.395-398,
2011
-
"Effective Factors on Adoption of Customer in the Internet Banking Services case study Iran"
Maryam Akhavan Kharazian
ICMBE 2010,
2010
-
"بررسی تاثیر راهبردهای تبلیغات شبکه های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان از طریق نقش تعدیلی اعتماد و تصویر وبسایت درک شده ( مطالعه موردی: اول مارکت)"
مریم اخوان خرازیان،
احسان خواجوی
سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک،
1398
-
"بررسی رابطه بین هوشمندی رقابتی و وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسط توسعه بازاریابی(مورد مطالعه صنعت بیمه شهرستان کوهدشت)"
مریم اخوان خرازیان،
سمیرا بابازیدی
دوازدهمین کنفرانس بین المللی استراتژیک،
1397
-
"راهبردهای منبع مزیت رقابتی پایدار در هزاره سوم با توجه به راهبردهای کسب و کار و بازاریابی در سازمان"
مریم اخوان خرازیان،
سیده سمیرا هاشمی اختریان
دوازدهمین کنفرانس بین المللی استراتژیک،
1397
-
"بررسی تاثیر تجربیات مصرف بر تمایلات رفتاری مشتریان از نظر عرضه کنندگان تلفن همراه"
محمدرضا حمیدی زاده،
مریم اخوان خرازیان،
احمد کاظمی گرجی
دومین همایش بین المللی مدیریت ،حسابداری ،اقتصاد و علوم اجتماعی،
شماره
2
،
صفحات:1-17،
1397
-
"رتبه بندی عوامل شکست استارت آپ های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات مستقر در پارک علم و فناوری یزد"
حمید مساح،
حسین علی احمدی ،
مریم اخوان خرازیان
سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار،
1396
-
"عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر اساس مدل TAM( مورد مطالعه بانک سپه شهر کرج)"
یاسر سبحانی فرد،
مریم اخوان خرازیان،
سمیه بیات
اولین همایش بین المللی برنامه ریزی اقتصادی توسعه پایدار و متوازن منطقه ای رویکردها و کاربردها،
1396
-
"فرصت ها و چالش های اینده منابع انسانی"
مریم اخوان خرازیان،
محمد کاظمی
چهارمین کنفرانس ملی مدیریت ،اقتصاد و حسابداری،
1395
-
"روش های صحیح برقراری ارتباط با مشتری و ارایه مدل پاسخگویی با رویکرد(crm) مطالعه موردی مشتریان صندوق مهر امام رضا استان اصفهان("
رضا بیدرام ،
مریم اخوان خرازیان
اولین کنفرانس مدیریت ،کارآفرینی،بازاریابی،توسعه اقتصادی ،بیمه و مدیریت بحران با رویکرد توسعه پایدار و پدافند غیر عامل،
1394
-
"راهکارهای سنجش کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی"
مریم اخوان خرازیان،
مجید باقری
اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات،
1394
-
"بررسی موانع تکنولوژیکی در مسیر پیاده سازی مدیریت زنجیره تامین سبز در صنایع پالایش نفت ایران (مطالعه موردی صنعت پالایش نفت شهر اصفهان)"
فراز اعتزازیان،
مریم اخوان خرازیان،
مسعود براتی
اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات،
صفحات:1-8،
1394
-
"بررسی موانع پیاده سازی مدیریت زنجیره تامین سبز در صنایع پالایش نفت ایران(مطالعه موردی صنایع پالایش نفت اصفهان)"
فراز اعتزازیان،
مریم اخوان خرازیان،
مسعود براتی
اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات،
صفحات:1-10،
1394
-
"ارزیابی کیفیت ارائه خدمات الکترونیکی پزشکی در ارتقا سلامت الکترونیکی جامعه با استفاده از مدل E-SERVQUAL(مورد مطالعه پزشکان بندرعباس)"
مریم اخوان خرازیان،
سمانه تبریزی باهمت،
نیاز ثقفی
دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت،
1394
-
"بررسی ارتباط رهبری اصیل با خلاقیت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی مربیان مراکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان سنندج"
پرستو کاظمی،
مریم اخوان خرازیان
چهارمین همایش ملی و سومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال،
1394
-
"بررسی تاثیر کیفیت خدمات کارکنان بر میزان علاقه مندی مشتریان بر اساس مدل سروکال مطالعه موردی مشتریان بانک انصار"
جواد صدیقی،
مریم اخوان خرازیان
کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی،
1394
-
"بررسی تاثیر کیفیت خدمات کارکنان بر میزان علاقه مندی مشتریان در سازمان های دولتی"
جواد صدیقی،
مریم اخوان خرازیان
کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی،
1394
-
"بررسی تاثیر کیفیت خدمات کارکنان بر میزان علاقمندی مشتریان بر اساس مدل سرکوال (مطالعه موردی مشتریان بانک انصار)"
جواد صدیقی،
مریم اخوان خرازیان
کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی،
1394
-
"آیا کسی صدای مرا میشنود تعریف مفهوم آوای کارمند در سازمان"
مریم اخوان خرازیان،
حسین خاکدامن،
مرضیه کشوری راهوار
دومین همایش ملی مدیریت کسب و کار،
1393
-
"طراحی مدل حافظه سازمانی پیش نیاز اجرای مدیریت دانش و تاثیر آن بر بهبود عملکرد بانکداری الکترونیکی ایران در هزاره سوم"
مریم اخوان خرازیان،
نگارالسادات مصباحی جهرمی
نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی،
1392
-
"شناسایی و اولویت بندی نیازهای مشتریان ویژه بانک از خدمات بانکداری اختصاصی(موردکاوی بانک کشاورزی)"
مریم اخوان خرازیان،
نگارالسادات مصباحی جهرمی
نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی،
1392
-
"تبیین نقش فناوریهای نوین برای دستیابی به سازمانهای اقتصادی و پولی در کلاس جهانی"
محمدحسن احمدی،
حسن فارسیجانی،
مریم اخوان خرازیان
نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی،
1392
-
"ارائه ریسک های بانکداری مجازی از منظر خبرگان بانکی و مشتریان ایرانی"
علی صنایعی ،
میرزایی فاطمه،
مریم اخوان خرازیان
نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی،
1392
-
"تقلب در بانکداری الکترونیکی در ایران و ارائه راهکارها"
بختیاری شبنم،
محمد تقی تقوی فرد ،
مریم اخوان خرازیان
نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی،
1392
-
"ارائه مقیاسی برای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی در بانکداری ایران"
اکبر عالم تبریز،
مریم اخوان خرازیان،
مریم احمدی طاهری
نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی،
1392
-
"آیا پول مجازی ، تهدیدی برای بانک های مرکزی خواهد بود"
مریم اخوان خرازیان،
زینب مهنائی
سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت،
1392
-
"ارائه فهرست ارزیابی آمادگی جهت مدیریت پروژه های بانکداری الکترونیکی پیش ازپیاده سازی"
مریم اخوان خرازیان
کنفرانس بین المللی ، فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال،
1392
-
"بانکداری روی اینترنت در صنعت بانک داری کشورآلمان"
مریم اخوان خرازیان
کنفرانس بین المللی ، فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال،
1392
-
"رتبه بندی عوامل شکست استارت آپ های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات"
مریم اخوان خرازیان
1. سومین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن،
1392
-
"بررسی عوامل موثر بر موفقیت و شکست در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی استراتژیک"
مریم اخوان خرازیان
هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک،
1390
-
"بررسی پروژه های طراحی مجدد فرآیندهای سازمانی ایرانی"
مریم اخوان خرازیان
کنفرانس مهندسی برق(ICEE 2011)،
1390