Faculty Profile

مریم اخوان خرازیان

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/17

مریم اخوان خرازیان

مدیریت و حسابداری / مدیریت دولتی

Theses Faculty

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در سایبرلوفینگ (طفره کاری اینترنتی ) کارکنان در محل کار
    شیما یزدانی نیک 1403
  2. شناسایی و اولویت بندی دلایل کاهش رفتارهای معنوی در محیط کار
    فریبا عسگریان دهکردی 1402
  3. شناسایی و اولویت بندی عوامل عجین شدن با شغل در کارکنان حوزه فناوری اطلاعات
    پویا محمدحسن 1402
  4. بررسی تاثیر هوش هیجانی بر دلبستگی کارکنان با در نظر گرفتن تعدیلگری همنوایی جنسیت مدیر-کارمند
    مانا چشمی 1401
  5. ارائه راهکارهای مناسب جهت بکارگیری شبکه‌های اجتماعی به منظور سودآوری سرویس‌های بانکی در دوران ظهور نسل Z
    یاسر معدندار 1401
  6. تاثیر رسانه های اجتماعی سازمانی بر چابکی کارمندان و عملکرد شغلی با نقش تعدیل کننده مهارت it و تخصص کار
    فائزه حبیبی 1400
  7. تاثیر تعدیل کننده فن آوری اطلاعات در ارتباط فرایندهای جدید مدیریت منابع انسانی و عملکرد نوآوری
    راضیه احمدوند 1400
  8. تاثیر مسئولیت اجتماعی بر تعهد مشتری و قصد خرید آنلاین
    سامان مصباح 1400
  9. شناسایی و اولویت بندی چالشهای استفاده از فناوری بلاک چین در حوزه تجارت بین الملل شرکت های کوچک و متوسط ایران
    دارا مویدی 1399
  10. تاثیر رهبری کارآفرینانه در عملکرد کسب و کار نقش میانجی نوآوری باز در شرکت های دانش بنیان
    آرمان اندیشه 1399
  11. بررسی تاثیر فضای مجازی بر قصد خرید گوشی های هوشمند ایرانی
    امیررضا رئوفی پور 1399
  12. بررسی تاثیر ابعاد شبکه‌سازی کارآفرینانه بر درجه بین‌المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) از طریق قابلیت‌های شبکه در مرحله بعد از بین‌المللی شدن
    عرفان شاهرخی 1399
  13. ارزیابی تاثیر ابعاد شخصیتی مشتریان بر رفتار خرید آنی و وسواسی در شبکه های اجتماعی
    سونا شفیعی راد 1399
  14. تاثیر تیپ های شخصیتی فروشنده و مشتریان بر اعتماد به فروشنده
    شیوا دادبه 1399
  15. ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر مزیت رقابتی با محوریت مشتری گرایی
    مژگان مقدم 1399
  16. تاثیر ابعاد شخصیتی بر قصد خرید در بستر تجارت الکترونیک
    بردیا صادق پور 1398
  17. تاثیر دانش مشتریان بر کیفیت محصول از دیدگاه مشتریان و شرکت در صنعت تولید نرم افزار
    بهاره قدمی 1398
  18. بررسی مهم ترین عوامل موثر بر اثر بخشی بیلبوردها
    مریم مروی 1397
  19. تاثیر انگیزه های خریدبر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادارک شده مشتری
    امیرحسین شادبهر 1397
  20. بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس ازد فروش بر رضایت و وفاداری مشتریان
    محسن رضائی عابد 1397
  21. تاثیر رسانه های اجتماعی بر مدیریت دانش مشتریان
    احسان خواجه علی 1397
  22. تاثیر رسانه اجتماعی بر عملکرد شغلی کارکنان
    معصومه شاهواری 1396
  23. تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری
    فاطمه درمنکی فراهانی 1396
  24. عوامل موثر بر پذیرش بانکداری مبتنی بر موبایل از سوی مشتریان موسسه اعتباری کوثر
    محمدصادق کشاورزصیفی 1396
  25. سنجش و مقایسه کیفیت خدمات از منظر کارکنان و ارباب رجوع (مورد مطالعه:سازمان امور مالیاتی کشور)
    محمدرضا طاهری 1395
  26. الویت بندی کارکرد رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط
    سید محمد هادی شریفی الحسینی 1395
  27. سنجش کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی بانک ملت (مطالعه موردی در شهر اصفهان)
    مجید باقری 1394
  28. ارزیابی آمادگی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت ارتباطات زیر ساخت
    فریناز فردانی 1394
  29. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی مشارکتی (مبتنی بر مدل دانیل دنیسون) در مولفه های تسهیم دانش بین کارکنان
    فائزه مقدسی 1394
  30. بررسی موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط مشتری اجتماعی(Social CRM or CRM2) در ایران
    بهاره ریخته گران 1393
  31. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر وفاداری به نام تجاری با توجه به عامل رضایت مشتریان
    محمدحسن احمدی 1391