استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/08/17
مریم اخوان خرازیان
مدیریت و حسابداری / مدیریت دولتی
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در سایبرلوفینگ (طفره کاری اینترنتی ) کارکنان در محل کار
شیما یزدانی نیک 1403 -
شناسایی و اولویت بندی دلایل کاهش رفتارهای معنوی در محیط کار
فریبا عسگریان دهکردی 1402 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل عجین شدن با شغل در کارکنان حوزه فناوری اطلاعات
پویا محمدحسن 1402 -
بررسی تاثیر هوش هیجانی بر دلبستگی کارکنان با در نظر گرفتن تعدیلگری همنوایی جنسیت مدیر-کارمند
مانا چشمی 1401 -
ارائه راهکارهای مناسب جهت بکارگیری شبکههای اجتماعی به منظور سودآوری سرویسهای بانکی در دوران ظهور نسل Z
یاسر معدندار 1401 -
تاثیر رسانه های اجتماعی سازمانی بر چابکی کارمندان و عملکرد شغلی با نقش تعدیل کننده مهارت it و تخصص کار
فائزه حبیبی 1400 -
تاثیر تعدیل کننده فن آوری اطلاعات در ارتباط فرایندهای جدید مدیریت منابع انسانی و عملکرد نوآوری
راضیه احمدوند 1400 -
تاثیر مسئولیت اجتماعی بر تعهد مشتری و قصد خرید آنلاین
سامان مصباح 1400 -
شناسایی و اولویت بندی چالشهای استفاده از فناوری بلاک چین در حوزه تجارت بین الملل شرکت های کوچک و متوسط ایران
دارا مویدی 1399 -
تاثیر رهبری کارآفرینانه در عملکرد کسب و کار نقش میانجی نوآوری باز در شرکت های دانش بنیان
آرمان اندیشه 1399 -
بررسی تاثیر فضای مجازی بر قصد خرید گوشی های هوشمند ایرانی
امیررضا رئوفی پور 1399 -
بررسی تاثیر ابعاد شبکهسازی کارآفرینانه بر درجه بینالمللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) از طریق قابلیتهای شبکه در مرحله بعد از بینالمللی شدن
عرفان شاهرخی 1399 -
ارزیابی تاثیر ابعاد شخصیتی مشتریان بر رفتار خرید آنی و وسواسی در شبکه های اجتماعی
سونا شفیعی راد 1399 -
تاثیر تیپ های شخصیتی فروشنده و مشتریان بر اعتماد به فروشنده
شیوا دادبه 1399 -
ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر مزیت رقابتی با محوریت مشتری گرایی
مژگان مقدم 1399 -
تاثیر ابعاد شخصیتی بر قصد خرید در بستر تجارت الکترونیک
بردیا صادق پور 1398 -
تاثیر دانش مشتریان بر کیفیت محصول از دیدگاه مشتریان و شرکت در صنعت تولید نرم افزار
بهاره قدمی 1398 -
بررسی مهم ترین عوامل موثر بر اثر بخشی بیلبوردها
مریم مروی 1397 -
تاثیر انگیزه های خریدبر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادارک شده مشتری
امیرحسین شادبهر 1397 -
بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس ازد فروش بر رضایت و وفاداری مشتریان
محسن رضائی عابد 1397 -
تاثیر رسانه های اجتماعی بر مدیریت دانش مشتریان
احسان خواجه علی 1397 -
تاثیر رسانه اجتماعی بر عملکرد شغلی کارکنان
معصومه شاهواری 1396 -
تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری
فاطمه درمنکی فراهانی 1396 -
عوامل موثر بر پذیرش بانکداری مبتنی بر موبایل از سوی مشتریان موسسه اعتباری کوثر
محمدصادق کشاورزصیفی 1396 -
سنجش و مقایسه کیفیت خدمات از منظر کارکنان و ارباب رجوع (مورد مطالعه:سازمان امور مالیاتی کشور)
محمدرضا طاهری 1395 -
الویت بندی کارکرد رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط
سید محمد هادی شریفی الحسینی 1395 -
سنجش کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی بانک ملت (مطالعه موردی در شهر اصفهان)
مجید باقری 1394 -
ارزیابی آمادگی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت ارتباطات زیر ساخت
فریناز فردانی 1394 -
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی مشارکتی (مبتنی بر مدل دانیل دنیسون) در مولفه های تسهیم دانش بین کارکنان
فائزه مقدسی 1394 -
بررسی موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط مشتری اجتماعی(Social CRM or CRM2) در ایران
بهاره ریخته گران 1393 -
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر وفاداری به نام تجاری با توجه به عامل رضایت مشتریان
محمدحسن احمدی 1391