مقالات علمی چاپ شده در مجلات
-
"Developing a Measurement for Strategic Entrepreneurship by Linking its Dimensions to Competitiveness in Knowledge-based Firms"
Mohammad javad Naeiji,
Seyyed Hosein Siadat
International Journal of Business Innovation and Research,
Vol. 18,
pp.1-18,
2019
-
"The Effect of Intellectual Capital and Social Capital on Opportunity Recognition through Entrepreneurial Alertness in Incubator Centers"
Mohammad javad Naeiji,
Akbar Alamtabriz,
Soolmaz Safikhani
NATURALIST,
Vol. 15,
pp.80-89,
2016
-
"Impact of Organizational Knowledge Management on Innovative Behavior A Study in a Logistic Sector"
Seyyed Hosein Siadat,
Mohammad javad Naeiji,
camelia maleki
international journal of operations and logistics management,
Vol. 4,
pp.152-164,
2015
-
"Using Internal Marketing Initiatives for Promoting Corporate Entrepreneurship The Mediating Role of Innovation Supporting Environment"
Jabbar Babashahia,
Mohammad javad Naeiji,
ali parvin
asian journal of research in business economics and managment,
Vol. 4,
pp.307-317,
2014
-
"The Theory of Multiple Intelligences for Athletics and Cohesion in Sports Teams"
Mohammad javad Naeiji,
Mahsa Mahmoodi Mehrizi
arabian journal of business and management review,
Vol. 3,
pp.16-27,
2014
-
"Emotional and Cultural Intelligence A response to Entrepreneurial Leadership challenges in Multi-Cultural Organizations"
Mohammad javad Naeiji,
Soolmaz Safikhani
Applied Mathematics in Engineering Management and Technology,
Vol. 5,
pp.314-326,
2014
-
"Measuring the Social Capital and its Relation with Entrepreneurial Iran Social Context"
Mohammad javad Naeiji,
Soolmaz Safikhani
international journal of advanced studies in humanities and social science,
Vol. 10,
pp.1780-1791,
2013
-
"تاثیر ویژگی های کارآفرین بر بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در پارک علم وفناوری استان فارس)"
محمدجواد نائیجی،
پرنیا یدالهی
رشد فناوری،
نسخه 19،
صفحات:30-39،
1402
-
"بررسی نقش تعدیل گری مدیریت دانش استراتژیک در رابطه ابعاد سرمایه فکری و عملکرد نوآورانه (نمونه پژوهش: شرکت های لبنی)"
محمدجواد نائیجی،
اسحاق قورچی بیگی،
محمدتقی قربانی فاریاب،
محمدحسین سیدعلی جانلو
مدیریت دانش سازمانی،
نسخه 5،
صفحات:145-171،
1401
-
"شناسایی عوامل موثر بر دولت کارآفرین : با رویکرد آمیخته"
سجاد محمدهاشم،
علی رضائیان،
محمدجواد نائیجی،
حسین وظیفه دوست
مدیریت تبلیغات و فروش،
نسخه 3،
صفحات:281-304،
1401
-
"نقش بازارگرایی و استراتژی های نوآوری در عملکرد نوآورانه شرکت های دانش بنیان"
محمدجواد نائیجی،
محمد خدابخشی،
فاطمه بیات،
زهره پرهیزکاربرزلی
مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی،
نسخه 5،
صفحات:137-156،
1401
-
"نقد و بازتعریف مفهوم و ابزارهای سنجش کارآفرینی استراتژیک"
محمدجواد نائیجی
پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی،
نسخه 22،
صفحات:441-459،
1401
-
"تاثیر رسانه های اجتماعی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینی و نوآوری با تبیین نقش میانجی خودکارآمدی و هوش فرهنگی"
محمدجواد نائیجی،
محمدرضا هوشمند
رسانه و فرهنگ،
نسخه 11،
صفحات:307-332،
1400
-
"نقدی بر کتاب نگاهی نو به باورهای کارآفرینی و مدیریت بنگاه ها"
محمدجواد نائیجی،
سید مصطفی عالم نجفی
پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی،
نسخه 21،
صفحات:403-422،
1400
-
"نقش میانجی سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان شهری (مورد مطالعه: کسب و کارهای تحت حمایت شهرداری تهران)"
محمدجواد نائیجی،
نگار علامه زاده
مطالعات جامعه شناختی شهری،
نسخه 10،
صفحات:151-178،
1399
-
"ارتقای عملکرد کسب و کار از طریق اقدامات مدیریت منابع انسانی و سرمایه انسانی نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری"
محمدجواد نائیجی،
محمد خدابخشی،
سیما محمدبیگی کاسوایی
مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی،
نسخه 3،
صفحات:57-86،
1399
-
"ارتقای عملکرد نوآورانه مدیران فدراسیونهای منتخب ورزشی از طریق هوش فرهنگی و شخصیت نقش میانجی رهبری کارآفرینانه"
محمدجواد نائیجی،
زینب اسفندیاری
مطالعات مدیریت دولتی ایران،
نسخه 1،
صفحات:53-74،
1397
-
"تاثیر گرایش استراتژیک بر رشد کسب وکارهای کوچک و متوسط با میانجیگری عملکرد برند و بازار"
محمدجواد نائیجی،
سید مصطفی عالم نجفی،
سیده سپیده نورانی
مطالعات مدیریت راهبردی،
صفحات:45-74،
1397
-
"تاثیر آمیخته بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینان باشگاه های فرهنگی-ورزشی نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیت های مدیریت دانش"
محمدجواد نائیجی،
فرهاد پناهی فر،
زینب اسفندیاری
توسعه کارآفرینی،
نسخه 10،
صفحات:375-393،
1396
-
"تاثیر گرایش کارآفرینانه و گرایش بازار بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت های دانش بنیان نقش میانجی کنترل های داخلی"
زینب اسفندیاری،
محمدجواد نائیجی
رشد فناوری،
نسخه 13،
صفحات:1-7،
1396
-
"تاثیر مشارکت ذینفعان در فرایند توسعه محصول جدید بر عملکرد سازمانی"
محمدجواد نائیجی،
فرهاد پناهی فر،
یعقوب طاطاری
چشم انداز مدیریت صنعتی،
صفحات:27-46،
1396
-
"بررسی تاثیر آموزش کارآفرینی بر دستگاه فکری کارآفرینانه نقش میانجی خلاقیت و هوشیاری کارآفرینانه"
محمدجواد نائیجی،
ابراهیم ابراهیمی یوسفخان
مدیریت نوآوری،
نسخه 6،
صفحات:73-100،
1396
-
"تاثیر هوش معنوی بر نیات خیرین بیمارستان ساز"
محمدجواد نائیجی،
فاطمه غلامی
بیمارستان،
نسخه 15،
صفحات:71-78،
1395
-
"تاثیر انگیزه های مشارکت در تبلیغات توصیه ای- الکترونیکی بر تمایل به خرید نقش میانجی ویژگی های پیام"
محمدجواد نائیجی،
سمانه ابوالقاسمیان سیچانی
تحقیقات بازاریابی نوین،
نسخه 6،
صفحات:141-158،
1395
-
"نقش کارآفرینی راهبردی در ارتقای عملکرد سازمانهای بخش عمومی"
محمدجواد نائیجی،
الهام خراسانی گرده کوهی
مطالعات مدیریت راهبردی،
نسخه 7،
صفحات:109-126،
1395
-
"ت ثیر سرمایه اجتماعی بر تصمیم به شروع کسب وکارهای مخاطره آمیز جدید با نقش میانجی سوگیری شناختی (مورد مطالعه دانشجویان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران)"
محمدجواد نائیجی،
کامبیز طالبی،
رضا کهن هوش نژاد
مدیریت سرمایه اجتماعی،
نسخه 3،
صفحات:321-346،
1395
-
"طراحی الگوی فرایندی توسعه محصولات نرم افزاری با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری"
محمدجواد نائیجی
چشم انداز مدیریت صنعتی،
صفحات:99-118،
1394
-
"تاثیر اعتمادبه نفس بیش ازحد و خوش بینی بر تصمیم به شروع فعالیت های نوآورانه نقش میانجی ادراک از خطر"
محمدجواد نائیجی،
زینب اسفندیاری
توسعه کارآفرینی،
نسخه 8،
صفحات:531-550،
1394
-
"الگوی کارافرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی نقش واسطه ای تبادل دانش"
غلامعلی طبرسا،
جهانگیر یدالهی فارسی،
محمدجواد نائیجی
چشم انداز مدیریت بازرگانی،
نسخه 12،
صفحات:165-180،
1392
-
"هوش فرهنگی در تعامل با کارآفرینی استراتژیک"
علی رضائیان،
محمدجواد نائیجی
مطالعات مدیریت راهبردی،
نسخه 3،
صفحات:1-15،
1391