استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/29
محمدجواد نائیجی
مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
کاربست نظریه گراف در تحلیل شبکه های کارآفرینانه
ایمان آهنگراول 1402 -
شناسایی چالشهای کارآفرینان ایرانی در اکوسیستم کارآفرینی گرجستان
فاطمه لاچینانی 1402 -
تشخیص فرصتهای کارافرینی زنان در ورزش
مریم ریاحی سامانی 1402 -
تاثیر کارآفرینی انسانی بر کارآفرینی سازمانی و عملکرد کسب و کارها
فائزه پوراسمعیلی نجف آبادی 1402 -
تاثیر فشار قانونی و مشارکت و فشار مشتریان بر عملکرد نوآوری محصولات سبز در شرکت های کوچک و متوسط با نقش میانجی تشخیص و بهرهبرداری از فرصتها
فاطمه جعفریان 1401 -
تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در زمینه آکوستیک سازی صنعت ساختمان
محمدرضا سلطان پناه دربیدی 1401 -
شناسایی ابعاد، الگوسازی و توسعه ابزار سنجش بازاریابی کارآفرینانه
محمدعلی طبری آبکوه 1400 -
شناسایی و مقایسه روش های قیمت گذاری و ترفیع محصول در رویکرد بازاریابی کارآفرینانه
شریفه شفائی 1400 -
بررسی تاثیر تجربه مشتری بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در شرکت های کوچک تا متوسط صنایع فولادی
امیرهمایون یارلو 1399 -
تاثیر گرایش به ریسک بر کارآفرینی نقش میانجی تجربه قانون شکنی در نوجوانی و جوانی
سیما خاکباز 1399 -
تشخیص و اولویتبندی فرصتهای کارآفرینی در حوزه خدمات پس از فروش خودرو مرتبط با قطعات یدکی
علیرضا فهیمی 1399 -
شناسایی فرصتهای کارآفرینی بازار مسکن در شهر تهران
سعید پدرام 1399 -
تاثیر بازی واری بر رشد کسب و کارها: نقش میانجی برندسازی
معصومه خداپسند 1399 -
ادراک زنان کارآفرین از پدیده تبعیض اکوسیستم کارافرینی
پرنیا کاملیان 1399 -
"شناسایی و رتبه بندی موانع بهره برداری از ظرفیت های قانونی در استفاده از بازار های داخلی جهت تسهیل همپایی فناوری در شرکت ها"
ندا امین دوست 1399 -
طراحی چارچوب الزامات فرایندی مدیریت استراتژیک در کارآفرینی سازمانی مبتنی بر APQC-PCF
پارسا دیدبان 1399 -
تاثیر رسانه های اجتماعی بر تشخیص فرصت های کارآفرینی
محمدرضا هوشمند 1399 -
تاثیر ویژگی های کارافرینان بر بین المللی شدن کسب و کارها با استفاده از داده های دیده بان جهانی کارآفرینی
ایمان حجتی 1399 -
پدیدارشناسی تجربه تعامل فرهنگی مدیران شرکت های چند ملیتی و نقش آن در انتخاب های آنها در بازار ایران
میلاد دائی نبی 1398 -
تاثیر آموزش کارآفرینی بر تشخیص فرصت کارآفرینانه با تاکید بر نقش میانجی اشتیاق و هوشیاری کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه بجنورد
حسین غلامی 1398 -
ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش سیستم های پیشنهاد دهنده از نگاه کاربران مطالعه موردی سایت دیجیکالا
پریسا دارابی گودرزی 1398 -
شناسایی عوامل موثر بر مشارکت در پروژه های تامین مالی جمعی در کسب و کار های نوپا
علی نوروزیان 1398 -
تبیین نقش شهود در فرایند کارآفرینی بر مبنای رویکرد پدیدار شناسی
علی رضائی 1398 -
شناسایی چالشهای کارآفرینان آسیب پذیر در ایران: مطالعهای بر مبنای روایت پژوهی
محمد شعبانپور 1398 -
شناسایی عوامل پیش برنده و بازدارنده جنسیتی در توسعه کارآفرینی زنان در ایران
ملیکا میرمحمدصادق 1398 -
شناسایی ویژگیهای سیستم جبران خدمت برای جذب و نگهداری استعدادها
پانیذ جلیلیان 1398 -
تاثیر سرمایه انسانی و اقدامات مدیریت منابع انسانی بر عملکرد کسب و کار نقش میانجی دو سو توانی نوآوری
سیما محمدبیگی کاسوایی 1397 -
شناسایی و ارزیابی تاثیر ابعاد توسعه محصول جدید(NPD) بر عملکرد محصول جدید(NPP) (مورد مطالعه: شرکت های قطعه ساز خودرو مستقر در استان تهران)
صغرا احمدی سرچقائی 1397 -
شناسایی ابعاد و توسعه ابزار سنجش برای دستگاه فکری کارآفرینانه
مارال مختارزاده نیکجه 1397 -
شناسائی عوامل موثر بر پذیرش رایانش ابری در کسب و کارهای کوچک و متوسط
نگار ردائی 1397 -
ارائه یک چارچوب برای تجاری سازی فناوری های انرژی زیست توده
آسیه بختیار 1397 -
تاثیر عوامل سازمانی بر موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پتروشیمی
احمد عودی 1396 -
تاثیر گرایش استراتژیک بر رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط با توجه به نقش میانجی عملکرد برند و عملکرد بازار
سیده سپیده نورانی 1396 -
بررسی تاثیر به کارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیکی بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط از طریق موفقیت فعالیت های بازاریابی(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری پردیس
سید مصطفی عالم نجفی 1396 -
شناسائی انگیزه کارآفرینان مسن شهر تهران
مهراد سربازگربه کندی 1396 -
تاثیر شخصیت برند بر ایجاد تعهد در مشتریان با استفاده از نقش میانجی ارزش ویژه برند
مرتضی خاکبازان فرد 1396 -
تاثیر سرمایه روانشناختی بر موفقیت کارآفرینانه با در نظر گرفتن نقش میانجی سرمایه اجتماعی مورد مطالعه شرکت های تحت حمایت شهرداری تهران
نگار علامه زاده 1396 -
تاثیر ویژگی کارآفرین بر بازاریابی کارآفرینانه با نقش میانجی ساختار شبکه و ارتباطات(مورد مطالعه:شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان فارس)
پرنیا یدالهی 1395 -
تاثیر آموزش کارآفرینی بر دستگاه فکری کارآفرینانه نقش میانجی خلاقیت و هوشیاری کارآفرینانه(مورد مطالعه شرکت های تابعه و وابسته به وزارت دفاع)
ابراهیم ابراهیمی یوسفخان 1395 -
تاثیر سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی بر تشخیص فرصت از طریق هوشیاری کار آفرینانه در مراکز رشد (مطالعه موردی: مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز)
سولماز صفی خانی 1394 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر شکل گیری کسب و کار های نو پای جهانی در صنایع نفت و گاز و IT
امین مالکی نیا 1394 -
تاثیر شایستگی همکاری بر عملکرد سازمانی با محوریت عملکرد توسعه محصول جدیدمورد مطالعه: شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات (سخت افزار)
یعقوب طاطاری 1394 -
تاثیر اعتماد به نفس بیش از حد و خوش بینی بر تمایل به شروع فعالیتهای نو اورانه با محوریت ادراک از ریسک (مورد مطالعه کار آفرینان مرکز رشد دانشگاههای استان تهران
زینب اسفندیاری 1394 -
بررسی تاثیر مربیگری مدیران بر رفتارهای نو آورانه کارکنان (مطالعه موردی شرکت ملی نفت و واحد های تابعه)
علی عاشوری 1394 -
تاثیر انگیزه های مشارکت در تبلیغات توصیه ای الکترونیکی بر تمایل به خرید
سمانه ابوالقاسمیان سیچانی 1394 -
ارائه مدل کسب و کار خدمات VOIP با استفاده از مدل مبنای استروالدر
حامد جاوید 1394 -
ارائه چارچوب در زمینه تشخیص فرصت با رویکرد خلاقیت با بهره گیری از مدلسازی ساختار تفسیری(ISM)
راضیه پناهی 1393 -
تاثیر قابلیت های سازمان کارآفرین بر عملکرد سازمانی از طریق کارآفرینی استراتژیک (مورد مطالعه :سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)
الهام خراسانی گرده کوهی 1393 -
تحلیل دیدگاه ذینفعان کلیدی در خصوص نیازها ، چالشها و استراتژی های ارتقای جایگاه رشته مدیریت کارآفرینی
صهبا جلالی نیا 1393