Faculty Profile

محمدجواد نائیجی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/29

محمدجواد نائیجی

مدیریت و حسابداری / مدیریت بازرگانی

Theses Faculty

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. کاربست نظریه گراف در تحلیل شبکه های کارآفرینانه
    ایمان آهنگراول 1402
  2. شناسایی چالش‌های کارآفرینان ایرانی در اکوسیستم کارآفرینی گرجستان
    فاطمه لاچینانی 1402
  3. تشخیص فرصت‌های کارافرینی زنان در ورزش
    مریم ریاحی سامانی 1402
  4. تاثیر کارآفرینی انسانی بر کارآفرینی سازمانی و عملکرد کسب و کارها
    فائزه پوراسمعیلی نجف آبادی 1402
  5. تاثیر فشار قانونی و مشارکت و فشار مشتریان بر عملکرد نوآوری محصولات سبز در شرکت های کوچک و متوسط با نقش میانجی تشخیص و بهره‌برداری از فرصت‌ها
    فاطمه جعفریان 1401
  6. تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در زمینه آکوستیک ‌سازی صنعت ساختمان
    محمدرضا سلطان پناه دربیدی 1401
  7. شناسایی ابعاد، الگوسازی و توسعه ابزار سنجش بازاریابی کارآفرینانه
    محمدعلی طبری آبکوه 1400
  8. شناسایی و مقایسه روش های قیمت گذاری و ترفیع محصول در رویکرد بازاریابی کارآفرینانه
    شریفه شفائی 1400
  9. بررسی تاثیر تجربه مشتری بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در شرکت های کوچک تا متوسط صنایع فولادی
    امیرهمایون یارلو 1399
  10. تاثیر گرایش به ریسک بر کارآفرینی نقش میانجی تجربه قانون شکنی در نوجوانی و جوانی
    سیما خاکباز 1399
  11. تشخیص و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینی در حوزه خدمات پس از فروش خودرو مرتبط با قطعات یدکی
    علیرضا فهیمی 1399
  12. شناسایی فرصتهای کارآفرینی بازار مسکن در شهر تهران
    سعید پدرام 1399
  13. تاثیر بازی واری بر رشد کسب و کارها: نقش میانجی برندسازی
    معصومه خداپسند 1399
  14. ادراک زنان کارآفرین از پدیده تبعیض اکوسیستم کارافرینی
    پرنیا کاملیان 1399
  15. "شناسایی و رتبه بندی موانع بهره برداری از ظرفیت های قانونی در استفاده از بازار های داخلی جهت تسهیل همپایی فناوری در شرکت ها"
    ندا امین دوست 1399
  16. طراحی چارچوب الزامات فرایندی مدیریت استراتژیک در کارآفرینی سازمانی مبتنی بر APQC-PCF
    پارسا دیدبان 1399
  17. تاثیر رسانه های اجتماعی بر تشخیص فرصت های کارآفرینی
    محمدرضا هوشمند 1399
  18. تاثیر ویژگی های کارافرینان بر بین المللی شدن کسب و کارها با استفاده از داده های دیده بان جهانی کارآفرینی
    ایمان حجتی 1399
  19. پدیدارشناسی تجربه تعامل فرهنگی مدیران شرکت های چند ملیتی و نقش آن در انتخاب های آنها در بازار ایران
    میلاد دائی نبی 1398
  20. تاثیر آموزش کارآفرینی بر تشخیص فرصت کارآفرینانه با تاکید بر نقش میانجی اشتیاق و هوشیاری کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه بجنورد
    حسین غلامی 1398
  21. ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش سیستم های پیشنهاد دهنده از نگاه کاربران مطالعه موردی سایت دیجیکالا
    پریسا دارابی گودرزی 1398
  22. شناسایی عوامل موثر بر مشارکت در پروژه های تامین مالی جمعی در کسب و کار های نوپا
    علی نوروزیان 1398
  23. تبیین نقش شهود در فرایند کارآفرینی بر مبنای رویکرد پدیدار شناسی
    علی رضائی 1398
  24. شناسایی چالش‌های کارآفرینان آسیب پذیر در ایران: مطالعه‌ای بر مبنای روایت پژوهی
    محمد شعبانپور 1398
  25. شناسایی عوامل پیش برنده و بازدارنده جنسیتی در توسعه کارآفرینی زنان در ایران
    ملیکا میرمحمدصادق 1398
  26. شناسایی ویژگیهای سیستم جبران خدمت برای جذب و نگهداری استعدادها
    پانیذ جلیلیان 1398
  27. تاثیر سرمایه انسانی و اقدامات مدیریت منابع انسانی بر عملکرد کسب و کار نقش میانجی دو سو توانی نوآوری
    سیما محمدبیگی کاسوایی 1397
  28. شناسایی و ارزیابی تاثیر ابعاد توسعه محصول جدید(NPD) بر عملکرد محصول جدید(NPP) (مورد مطالعه: شرکت های قطعه ساز خودرو مستقر در استان تهران)
    صغرا احمدی سرچقائی 1397
  29. شناسایی ابعاد و توسعه ابزار سنجش برای دستگاه فکری کارآفرینانه
    مارال مختارزاده نیکجه 1397
  30. شناسائی عوامل موثر بر پذیرش رایانش ابری در کسب و کارهای کوچک و متوسط
    نگار ردائی 1397
  31. ارائه یک چارچوب برای تجاری سازی فناوری های انرژی زیست توده
    آسیه بختیار 1397
  32. تاثیر عوامل سازمانی بر موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پتروشیمی
    احمد عودی 1396
  33. تاثیر گرایش استراتژیک بر رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط با توجه به نقش میانجی عملکرد برند و عملکرد بازار
    سیده سپیده نورانی 1396
  34. بررسی تاثیر به کارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیکی بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط از طریق موفقیت فعالیت های بازاریابی(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری پردیس
    سید مصطفی عالم نجفی 1396
  35. شناسائی انگیزه کارآفرینان مسن شهر تهران
    مهراد سربازگربه کندی 1396
  36. تاثیر شخصیت برند بر ایجاد تعهد در مشتریان با استفاده از نقش میانجی ارزش ویژه برند
    مرتضی خاکبازان فرد 1396
  37. تاثیر سرمایه روانشناختی بر موفقیت کارآفرینانه با در نظر گرفتن نقش میانجی سرمایه اجتماعی مورد مطالعه شرکت های تحت حمایت شهرداری تهران
    نگار علامه زاده 1396
  38. تاثیر ویژگی کارآفرین بر بازاریابی کارآفرینانه با نقش میانجی ساختار شبکه و ارتباطات(مورد مطالعه:شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان فارس)
    پرنیا یدالهی 1395
  39. تاثیر آموزش کارآفرینی بر دستگاه فکری کارآفرینانه نقش میانجی خلاقیت و هوشیاری کارآفرینانه(مورد مطالعه شرکت های تابعه و وابسته به وزارت دفاع)
    ابراهیم ابراهیمی یوسفخان 1395
  40. تاثیر سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی بر تشخیص فرصت از طریق هوشیاری کار آفرینانه در مراکز رشد (مطالعه موردی: مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز)
    سولماز صفی خانی 1394
  41. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر شکل گیری کسب و کار های نو پای جهانی در صنایع نفت و گاز و IT
    امین مالکی نیا 1394
  42. تاثیر شایستگی همکاری بر عملکرد سازمانی با محوریت عملکرد توسعه محصول جدیدمورد مطالعه: شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات (سخت افزار)
    یعقوب طاطاری 1394
  43. تاثیر اعتماد به نفس بیش از حد و خوش بینی بر تمایل به شروع فعالیتهای نو اورانه با محوریت ادراک از ریسک (مورد مطالعه کار آفرینان مرکز رشد دانشگاههای استان تهران
    زینب اسفندیاری 1394
  44. بررسی تاثیر مربیگری مدیران بر رفتارهای نو آورانه کارکنان (مطالعه موردی شرکت ملی نفت و واحد های تابعه)
    علی عاشوری 1394
  45. تاثیر انگیزه های مشارکت در تبلیغات توصیه ای الکترونیکی بر تمایل به خرید
    سمانه ابوالقاسمیان سیچانی 1394
  46. ارائه مدل کسب و کار خدمات VOIP با استفاده از مدل مبنای استروالدر
    حامد جاوید 1394
  47. ارائه چارچوب در زمینه تشخیص فرصت با رویکرد خلاقیت با بهره گیری از مدلسازی ساختار تفسیری(ISM)
    راضیه پناهی 1393
  48. تاثیر قابلیت های سازمان کارآفرین بر عملکرد سازمانی از طریق کارآفرینی استراتژیک (مورد مطالعه :سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)
    الهام خراسانی گرده کوهی 1393
  49. تحلیل دیدگاه ذینفعان کلیدی در خصوص نیازها ، چالشها و استراتژی های ارتقای جایگاه رشته مدیریت کارآفرینی
    صهبا جلالی نیا 1393